XXL Nutrition

Te vroeg aan de anabolen

• Topic Starter Topic Starter
En dat argument over het "naturel haalbare" is flauwekul. Dan moet iedereen wachten om eens te kuren tot ie 20+ jaar traint en eventjes wachten tot je 45 bent om te gaan kuren ofzo!?

Ik ben van mening dat je met gemak een goedgetraind, bovengemiddeld lichaam kunt hebben door een paar jaar goed te trainen, maar vanaf DAT moment wordt het moelijk om groter te worden of vetvrije massa te kweken. Als voorbeeld neem ik dan 1.75m en 75 kilo en 1.90m en 90 kilo. Als je met deze lengtes minder weegt dan de bijbehoredne gewichten, dan heb je zeker weten niet het soort lichaam dat ik in mijn eerste zin beschrijf.

Je kan 15 jaar trainen tot je erbij neervalt, al je gewrichten naar de klote helpen en kreupel zijn op 40ste als je ongeluk hebt en wel naturel zijn.

HET BESTE ARGUMENT OM ANABOLEN TE GEBRUIKEN! Ik ben totaal niet sarcastisch. Je natuurlijke maximum bereikt hebben en niet tevreden zijn en toch groter willen worden vind ik eigenlijk niet echt een excuus om anabolen te gebruiken. Jouw argument is het enige argument waar ik het me eeens kan zijn.

Maar ja, nu gaat de discussie weer de verkeerde kant op :cool:

iedereen doet toch uiteindelijk waar hij zin in heeft.

Ik vind het iedereens eigen keuze om te beginnen wanneer hij (of zij) wilt. Het is alleen wel aan te raden om je goed in te lezen over anabolen en dat je je training en eetschema op orde hebt. Iets van 20 a 30 kilo natural gainen ben ik zelf wel voorstander van, maar dat is niet zo heel moeilijk.

Langeman, welke lengte hoort hierbij? :D 30 kg natural gainen is wel gaaf he ik begon op 80 nu 86 dus ik zou 110 kunnen halen volgens jouw theorie?
Ik denk dat het heel lastig wordt (bij leeftijd 35) maar ik dacht 95 is wel te doen, elders heb ik een topic gestart over de grens aan de natuurlijke groei, misschien heb je nog tips? :D

D

Wat is dat nou met die gewichten, een dikke papz*k van 100kg bij 1m75 mag dus wel kuren, want die heeft naturel 25kg gegained.
En bovendien, er is geen juiste leeftijd om te beginnen, want het is zowiezo illigaal. Je mag de middelen niet kopen of bezitten, dus of je nou 30 jaar naturel trained of op je 18e begint, het is niet goed want het mag niet.

So stay natural.

Wat is dat nou met die gewichten, een dikke papz*k van 100kg bij 1m75 mag dus wel kuren, want die heeft naturel 25kg gegained.
En bovendien, er is geen juiste leeftijd om te beginnen, want het is zowiezo illigaal. Je mag de middelen niet kopen of bezitten, dus of je nou 30 jaar naturel trained of op je 18e begint, het is niet goed want het mag niet.

So stay natural.

Er is voor zover ik weet geen wetgeving betrekkende bezit in Nederland.

dan nog, denk niet dat de meesten het over de leeftijd hebben om aan te geven hoe legaal het goedje is.

HET BESTE ARGUMENT OM ANABOLEN TE GEBRUIKEN! Ik ben totaal niet sarcastisch. Je natuurlijke maximum bereikt hebben en niet tevreden zijn en toch groter willen worden vind ik eigenlijk niet echt een excuus om anabolen te gebruiken. Jouw argument is het enige argument waar ik het me eeens kan zijn.

Maar ja, nu gaat de discussie weer de verkeerde kant op :cool:

Meestal gaat gebruik gepaard met een enorme krachttoename wat je pezen en gewrichten niet op een normale manier kunnen bijhouden dat betekent dus meer slijtage.

Meestal gaat gebruik gepaard met een enorme krachttoename wat je pezen en gewrichten niet op een normale manier kunnen bijhouden dat betekent dus meer slijtage.

Ja, daar heb je gelijk in, maar als iemand al om zn gewrichten te sparen as gebruikt, dan hoop ik dat ie slim genoeg is om te weten dat hij niet superzwaar moet trainen.

Daar heb je een heel goed punt.. een maatje van mij is naturel op zijn 14e begonnen..

Hij heeft 10 zware trainingsjaren van consequent 5/6 keer per week trainen.. hij is 110 kilo bij 1,70m en is echt HUGE (bankdrukkenen tot 180 kilo) zeker voor iemand die naturel is.. maar met zijn 25 jaren jong is hij helemaal versleten..

dan traint hij verkeerd, als je goed traint.. vorkomt natural bodybuilding zelfs blessures.
no clue ;)

Hangt er gewoon vanaf hoe je lichaam inelkaar steekt,
ben zelf ook te vroeg begonnen, heb een kleine vergroeiing aan me schouders, deze staan iets naarvoren.
voor de rest heb ik nergens complicaties van gekregen.
en ben toch op me eind 16e begin 17e begonnen met de AAS.

ben zelf ook te vroeg begonnen, heb een kleine vergroeiing aan me schouders, deze staan iets naarvoren.

Wacht maar.... hombre. ;)

Ik hoop dat die complicaties later ook niet komen.
Hoeft natuurlijk niet nee.

Tsja ik hoop het ook niet,
maar ben vaker getest en alles was goed, maar ja er zijn geen rontgen foto's van mn complete lichaam gemaakt dus zekerweten doe je het niet.
verwacht er niks van in ieder geval.

wat een domme opmerking weeral.........ben jij dokter? ken jij zijn lichaam?

Wat ben jij?? Zijn b*ch?
Is dat zo'n domme opmerking dan?
Of het nu zijn lichaam is of dat van de paus...gezond is anders en als ik je dat nu nog moet uitlegen hoe en waarom dan heb je hier niets meer te zoeken... Ga terug naar de Lego-site en tel de blokjes daar maar.

Tsja ik hoop het ook niet,
maar ben vaker getest en alles was goed, maar ja er zijn geen rontgen foto's van mn complete lichaam gemaakt dus zekerweten doe je het niet.
verwacht er niks van in ieder geval.

Niemand hoopt dat het schadelijk voor je zal zijn op lange termijn, de kans is gewoon reeël.

Terug
Naar boven