AndroidHealthClinic

Te vroeg aan de anabolen

Tsja ik hoop het ook niet,
maar ben vaker getest en alles was goed, maar ja er zijn geen rontgen foto's van mn complete lichaam gemaakt dus zekerweten doe je het niet.
verwacht er niks van in ieder geval.

Het is net als gokken, hoe hoger de inzet hoe hoger de kansen op blijvende schade.
Afentoe naar de dokter voor kontrolle is zeker niet verkeerd als je kuurt.
Niet alleen om bloedwaardes te laten testen, maar bijv ook de organen optisch te laten kontroleren zoals lever, hart en prostaat.

Wat ben jij?? Zijn b*ch?
Is dat zo'n domme opmerking dan?
Of het nu zijn lichaam is of dat van de paus...gezond is anders en als ik je dat nu nog moet uitlegen hoe en waarom dan heb je hier niets meer te zoeken... Ga terug naar de Lego-site en tel de blokjes daar maar.

haha komop vreet 'm op!!!!

nee je heb gewoon gelijk,
ik hoop er geen last van te krijgen, maar ja was 16-17, ben nu bijna 21.. zou er dan toch al eens last van moeten krijgen, gezien de kuren die ik nu draai zal het dan toch wel een wat harder vaartje moeten lopen.
maar in ieder geval, bloed laat ik testen, mn prostaat ben ik niet zo weg van :D
hart enz ja moet ik nog voor gaan. wil einde dit jaar een volledige systeem analyse laten doen, dat alles bekeken wordt, wil toch wel zekerheid.
gezien ik na einde dit jaar een tijd off ga.

Ik denk dat je niet meer kan doen dan regelmatig op controle gaan.
Maar volgens mij is er gewoon te weinig onderzoek naar lange termijn gebruik en diens nadelen/ziekten/aandoeningen.

Ik denk dat je niet meer kan doen dan regelmatig op controle gaan.
Maar volgens mij is er gewoon te weinig onderzoek naar lange termijn gebruik en diens nadelen/ziekten/aandoeningen.

inderdaad,
+ die pro's die zo vroeg beginnen, daar hoor je niks van, qua gebreken enz. dat vind ik jammer, maar ja wel logisch om dat natuurlijk stil te houden.

ik neem het er nu nog ff van. 2009 is mn jaartje clean :D

Ontopic nu weer.

En zeker geen gescheld over en weer!

Hangt er gewoon vanaf hoe je lichaam inelkaar steekt,
ben zelf ook te vroeg begonnen, heb een kleine vergroeiing aan me schouders, deze staan iets naarvoren.
voor de rest heb ik nergens complicaties van gekregen.
en ben toch op me eind 16e begin 17e begonnen met de AAS.

Dit is nou net de reden dat mensen het jammer vinden dat je aan de AAS zit.
Je kuurt dus al 3/ 4 jr...en nog ben je geen monster. Als ik 4jr zal kuren weeg ik 150kg plus dat is 135 op 10% ofzo #### dan zou ik een beest zijn.
Ja metk uren gaat het sneller, maar dat is zelfs bij jouw niet te zien op de foto's die je had staan...Daarom vond men het zonde bij jouw.

Dit is nou net de reden dat mensen het jammer vinden dat je aan de AAS zit.
Je kuurt dus al 3/ 4 jr...en nog ben je geen monster. Als ik 4jr zal kuren weeg ik 150kg plus dat is 135 op 10% ofzo #### dan zou ik een beest zijn.
Ja metk uren gaat het sneller, maar dat is zelfs bij jouw niet te zien op de foto's die je had staan...Daarom vond men het zonde bij jouw.

Ik heb van mijn 16 tot eind 17e gekuurd, dit waren alleen Oxy/Dia kuurtjes, dus er kwam niks geen inject aan te pas,
Ik was op mijn 16-17e een flink beest voor me leeftijd en hierna ben ik een tijd gestopt tot begin 20e weer.
Ik vind dat jij niet kan oordelen over hoe ik nu ben, niemand heeft mij irl gezien dus zo’n oordeel kan je niet vellen.
Ben namelijk niet 1 van de kleinsten en dit is zeker naturel niet te behalen.
Foto’s verkijk je je op.

Ik heb van mijn 16 tot eind 17e gekuurd, dit waren alleen Oxy/Dia kuurtjes, dus er kwam niks geen inject aan te pas,
Ik was op mijn 16-17e een flink beest voor me leeftijd en hierna ben ik een tijd gestopt tot begin 20e weer.
Ik vind dat jij niet kan oordelen over hoe ik nu ben, niemand heeft mij irl gezien dus zo’n oordeel kan je niet vellen.
Ben namelijk niet 1 van de kleinsten en dit is zeker naturel niet te behalen.
Foto’s verkijk je je op.
Gezien je lengte, gewicht & krachtstats - Dude, zeker wel.

Terug
Naar boven