Fitness Seller

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's

Bezoekers in dit topic

ik kan btw enkel maar de helft van het filmpje bekijken. :s
en de 'volledige aflevering' link werkt ook niet hier.

Ik zie het al, je komt uit België. Toevallig door je datalimiet heen ? :D
 
Als ze zeggen dat ze die woorden niet willen in de mond nemen :D
 
Ik zie het al, je komt uit België. Toevallig door je datalimiet heen ? :D

heeft er normaal niets mee te maken, je kan er gerust overgaan, alleen moet je dan bijbetalen. ik zit er nu ook met drie gigabyte over, maar kan downloaden wat ik wil voor 0.5€ per gig extra.
 
heeft er normaal niets mee te maken, je kan er gerust overgaan, alleen moet je dan bijbetalen. ik zit er nu ook met drie gigabyte over, maar kan downloaden wat ik wil voor 0.5€ per gig extra.

:roflol:

Het was een grap. :D

(Een halve euro per GB... toch nog behoorlijk wat. Iets meer dan 3 euro ben je kwijt om zelf een DVD te branden, met hoesje en al. Toch nog behoorlijk wat. Kun je ze net zo goed van iemand kopen :D)
 
:roflol:

Het was een grap. :D

(Een halve euro per GB... toch nog behoorlijk wat. Iets meer dan 3 euro ben je kwijt om zelf een DVD te branden, met hoesje en al. Toch nog behoorlijk wat. Kun je ze net zo goed van iemand kopen :D)



zou ik niet in amsterdam zuid oost doen..
 
zou ik niet in amsterdam zuid oost doen..

Je bedoelt op straat verkopen ? :D

Ik verkoop sowieso geen DVD's. Ik vind het alleen behoorlijk duur als er 50 cent per GB wordt gevraagd. De gemiddelde DVD via usenet(dus inclusief reparatiebestanden) zal zo'n 5 GB zijn. Dus een DVD kost je al 2.50 om binnen te halen. Als je media van de betere merken gebruikt, dan zal dat ook nog eens 30-50 cent kosten. Bijna alleen 3 euro om de film te kunnen branden. Behoorlijk duur imo.

Ik download momenteel niet zo heel erg veel. Maar de limieten in België slaan werkelijk nergens op. Een limiet die je binnen één dag bereikt is toch echt wel een beperking in mijn ogen.
 
Heb ook de volledige aflevering bekeken, maar het meest stoorde ik me aan die 'politicus' uit Amsterdam Zuid-Oost. De teeeeeering zeg, ze heeft geen enkele keer een zinnige uitspraak gedaan. Wel vond ik meneer EN mevrouw Salam erg welbespraakt. Helaas ontwijken ze veel vragen ontwijken en dwalen ze zo van het onderwerp af. Het viel me op dat de zijde van 'gelovigen' geen enkele keer een directe vraag beantwoordde.

En die meiden van Halal. Oh mijn god. Kunnen ze zich nog arroganter opstellen?
Wel mooi dat stuk van Hans Teeuwen. 'Ik beledig niet, ik maak grappen. De opponenten beledigen ook, maar bij mij is het tenminste nog grappig.'
 
in 1 woord GEWELDIG! Hij zette die 3 frikandelwijfen ff mooi voor lul met z'n scherpe opmerkingen en antwoorden. Snuggere vent die Hans Teeuwen, toch eigenlijk niet achter hem gezocht!

Die 3 weten gewoon werkelijk niet wat ze moeten zeggen, ze beledigen Hans zelfs een keer na die oneliner over monopoly: "zozo hij kent zelfs moeilijke woorden"
 
@spiertje: Ik kies geen kanten. Ik ben gewoon mezelf. Dat ik dezelfde mening heb als sommige anderen hier, is louter toevallig. Ook kinderachtig en simpel om zo te denken eigenlijk.
Het maakt hier geen **** uit of je nu moslim bent, anti-moslim, een jood, whatever....want iedereen kan zien dat die wijven gewoon verschrikkelijk zijn. Man, ik heb zo'n 3tal minuten van de show gezien en je zag al in het begin dat de moslims al kleinerend en hatelijk deden tegenover Hans. Schokkend is dat niet, maar wat voor een programma is dat eigenlijk ? Zo kinderachtig en dwaas.
Van de 3 minuten dat ik het show gezien heb, heeft Hans ze ook niet 'keihard' geowned. Je ziet gewoon dat hij zich zeer ongemakkelijk voelt in zijn stoel, een beetje nerveus, etc.
Maar dat allemaal interesseert me geen ****. Het zijn gewoon die irritante k*tbitches die waarschijnlijk( ? ? ?) veel macht heeft onder de moslims in nederland. Hoeveel moslims kijken naar die show denk je en kopiëren zomaar de mening van die 3 k*tmoslims. Ze brengen de moslims en niet-moslims niet echt dicht bij elkaar op zo'n manier.
Ik hoop dat ze niet echt veel macht hebben onder de moslims, want dat programma is zo kinderachtig als wat! Ik snap niet hoe zij in godsnaam 'air time' krijgen. Waarschijnlijk omdat ze gewoon 'moslims' zijn. Jullie zijn eenmaal nu een 'hot topic' de laatste tijd...

Ik ben geen sell-out of whatever, althans, wat is je definitie van sell-out ? Jij zit constant op mijn kap dat ik 'een verrader ben, huichelaar, whatever'...Ben je dan soms zo verbaasd waarom sommigen zo anti-moslim zijn ? Mensen die zich asociaal gedragen, worden eenmaal nu verstoten en terecht.
Jij mag je geloof verdedigen van mij, is je recht, maar op zo'n manier vererger je het gewoon. Dat moest je ondertussen al door hebben. Misschien vind je inhoudelijk ingaan eigenlijk verloren tijd en moeite, maar zeg dan opeens niks meer.

Ik zie het al, je komt uit België. Toevallig door je datalimiet heen ?

Ik download season 1 en 2 van the shield, samen bijna 10 gig...
Zou je denken ?:o
Maar het gaat zeer goed hoor. 10+kb per seconde. yeehaaa
 
Die moslim gozer moet wel een hele lelijke vrouw hebben, dat ie ze moet afdekken met een doek. Want hij beslist zelf waarnaar hij kijkt. :D
 
Hahahahaha wat een gave dude is het toch:roflol::hahaha:

Damn wat vinden die pinguins zichzelf toch bijdehand zeg:P
En nog te dom zijn om te beseffen dat ze gewowned worden.
 
Die moslim gozer moet wel een hele lelijke vrouw hebben, dat ie ze moet afdekken met een doek. Want hij beslist zelf waarnaar hij kijkt. :D

En zij beslist zelf wat ze laat zien. In dat opzicht vind ik het keurig hoe ze leven als ze er allebei vrede mee hebben.

Maar ga dan niet janken om het feit dat je ontslagen bent (om een geldige reden: Niet representatief gekleed) en geen uitkering krijgt.
Als ik het goed heb begrepen heeft ze nog een rechtszaak hierom aangespannen ook.
Kleed je gewoon zoals je baas van je wenst. Ik draag ook een uniform op m'n werk, ik kies voor die baan, dan accepteer ik toch die dresscode?

De mensen die zich gediscrimineerd voelen, discrimineren het meest tijdens dit interview.
 
Laatst bewerkt:
pvda word binnenkort pvdm, en waar die m voorstaat mogen jullie zelf invullen.... ;)
 
Niemand lult niemand vast, eerder tegenovergestelde
niemand lult niemand los? bedoel je dat?

De meiden van Halal krijgen een verbaal portie smeer waar de honden geen brood van lusten. :)

De Moslima in het rode gewaad is trouwens best do-able. Die zou ik wel eens willen pakken. Lekker met z'n 2tjes haram spelletjes doen.:D
 
Back
Naar boven