MuscleMeat

Tempraments Log

haha nice man!

Goed gedaan, zeker voor een beginner. Mijn trainingsmaatje DL al 6 maanden en zijn max is 4x80 ofzo..

• Topic Starter Topic Starter
hehe thanks man!!! :)

Ik train ook sinds begin december, en ik doe wat jij zegt 5x5 BP 5x5 dead 5x5 squat, en daarom heen een paar isolatie oefeningen;)

ja ga gewoon chest dag Bench press en daarna isolatie.
bene dag squat daarna isolatie
rug dag deadlift daarna isolatie

jup idd, werkt voor mij wel redelijk fijn, deadlift en squat schieten de lucht in.. BP blijft beetje achter maargoed;) je kan niet alles willen

als benchpress voor uit schiet. dan heb je een uber awesum lichaam. want dat vind ik nog steeds lastigst om omhoog te krijgen:P

Deadlifts, goeie zaak!

Iso-schema's kun je doen. Probeer gewoon 5x5 in je schema te stoppen voor bench/deadlift/squat en evt. military press. Kom je een end mee.

Zie mn log voor inspiratie.

( verkapt volg mijn log aub post, I know )

Capelle man why?

train ook f4f en ik vind het wel een goeie sportschool voor 15 euro per maand je hebt alles om goed te kunnen gainen imo

ist ook hor je ziet niet toevallig bij capelle of wel? :P heerlijk groot si het

updaTE?

sorry voor het wachte. had eigenlijk geen zin meer in DBB toen iedereen ging lope lollen met mijn foto's voelde me niet meer serieus genome. en zo. dus maar ik zal me log wel bij blijven houde dan denk ik :)

Schouder:

Shoulder press ( machine)) 3x8 50 kilo

Lateral raise. ( machine) 3x8 30 kilo

Lever seated rear lateral fly( machine) . 3x6 : 30 kilo

Shrugs ( machine ) 5 x 8- 80 kilo

ABS

Crunch machine 3 x 15 91 kilo

lever vertical leg hip raise 3 x 20

nog eentje voor de zijkante maar kan de naam niet vinde

3x 8 25 (( vorrige keer was geen 40 maar 20 :P ))

Woensdag

Borst

Dumbbell press

3x8 20kilo

Bankdrukke 3x8 55 kilo

chest press . 3 x 8 55

pec deck 3 x 8 55

cable flys 3 x8 30

donderdag

benen .

squat

4x 8 65

seated calf raises
3x8 50

seated leg curls (( hoe het ook mag heten))
3x 8 60

seated leg extensions

1x8 50 kilo
2x 8 80 kilo
volgende keer op die machine maar is maxen (( 100 kilo in mijn sportschool))

seated leg press.
1x8 100 toen dacht ik **** it ik pak hem gewoon max (( jep lage max hebbe we hier )
2x8 150

ABS

Crunch machine 3 x 15 91 kilo

lever vertical leg hip raise 3 x 20

nog eentje voor de zijkante maar kan de naam niet vinde

3x 8 30

Zo te zien mag je binnenkort alweer op zoek naar een nieuwe gym haha. Je moet trouwens niks aantrekken van de mensen hier op het forum. Meeste zijn trieste typetjes die zelf meestal niet eens trainen en alleen maar mensen lopen zwart te maken. Je doet je best en dat is wat telt. Probeer meer met losse gewichten/barbells te gaan werken i.p.v. van machines.

Keep on training!

Zo te zien mag je binnenkort alweer op zoek naar een nieuwe gym haha. Je moet trouwens niks aantrekken van de mensen hier op het forum. Meeste zijn trieste typetjes die zelf meestal niet eens trainen en alleen maar mensen lopen zwart te maken. Je doet je best en dat is wat telt. Probeer meer met losse gewichten/barbells te gaan werken i.p.v. van machines.

Vandaag ff me 2e doel berijke 100kg dl. En tjah. Ik moet hier nog tot zomer einde zomer blijve dan loopt ie pas af ( lidmaatschap). Vandaag rug dag. Dus. Ff sample no xplode probere.

idd, daarom blijf ik persoonlijk liever in de serieuze secties. De helft van de mensen die in die andere forums reageren trainen zelf niet, of hebben geen leven ;) Succes met je deadlift

idd, daarom blijf ik persoonlijk liever in de serieuze secties. De helft van de mensen die in die andere forums reageren trainen zelf niet, of hebben geen leven ;) Succes met je deadlift

Thx man hehe heb nog super super lichte spierpinn dus moet lukke ben trouwens 1 procent in vet gedaald :D.

Terug
Naar boven