AndroidHealthClinic

Test e/Tren e/T3

goed om te horen, dan moet ik er ook niet aan beginnen haha blijkbaar lukt het zonder cardio ook bij jou :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb gewoon mijn koolhydraten omlaag gegooid :p Als ik cardio doe dan is het ook niet meer als 30 minuten fietsen op snel tempo / hoge hartslag :p

ja sws minder carbs, maar af en toe cheaten mag hé hahh

Héél af en toe ja :p ik las elke week één cheat maaltijd in (pizza! :D)

meh, lig er niet van wakker. zolang de zoutiname niet veel is en de aantal calorieen juist zijn dan hoef je je geen zorgen te maken volgens mij.

Haha dat ken ik maar achteraf heb ik dan weer soort van spijt

Ja that guilty feel :p

Vandaag waren schouders en benen aan de beurt

- Wide stance squat (30 - 40 - 50kg) => we hebben geen squatrek dus doe ik gewoon wat ik fatsoenlijk gecleaned krijg, moet hem daarna ook nog terug uit mijn nek halen :p
- Leg extension (85 - 90 - 95kg)
- Leg press (150 - 170 - 190kg)

- Dumbel shoulder press (20 - 22 - 25kg)
- Side raises (11 - 12 - 13kg)
- Front raise cable (50 - 60 - 70kg)
- Face pulls (20 - 30 - 35kg) => was eerste keer dat ik deze oefening deed, volgende keer zwaarder doen :p

Heb vandaag ook een paar foto's gemaakt, deze keer met poses

20140606_163912_7_bestshot.jpg

20140606_163958_7_bestshot.jpg

20140606_164028_8_bestshot.jpg

je ziet duidelijk aan je voorarmen dat je droger bent worden als je de foto van de eerste pagina bekijkt. keep on going

Thanks man :) Daar zie je het inderdaad het duidelijkst ja, toch zie je niet alles op foto vind ik. Ik zie bvb ook al aders op mijn schouders komen enzo, en mijn buik is serieus minder geworden :p riem gaat nu al drie gaatjes verder dicht :)

ja dat is mooi om te horen en sws zie je niet alles op foto. wat ik wel gemerkt heb bij m'n eigen is als ik voor de spiegel ga staan zonder daglicht maar gwn kamerlicht, zie ik er beter uit dan op een spiegel met daglicht hahah. is echt altijd anders, maar anyway goed bezig, ik voel dat ik ook wat strakker ben nu rond de buik :)

lekker bezig goos!

@Helium: Ja je hebt gelijk, mijn trainingspartner was nog niet aangekomen dus heb ik de foto even zelf gemaakt :p zal proberen voor volgende week ofzo weer een paar poses te doen :)
@Aap: Haha ja ik weet maar ik heb schrik dat het nog veel erger word als ik er eenmaal aan begin :p
@Vendetta: Thanks :)

Heb je zometeen eindelijk je adonislichaam inclusief meesterlijke 6-8 pack en dan zo´n klimop ervoor, waarmee je alles camoufleert whaha

:trollface:

Fabeltjes. Niet zo bang zijn man. Gewoon af en toe bijhouden. Wat je nu hebt kan echt niet :p:p

Heb je zometeen eindelijk je adonislichaam inclusief meesterlijke 6-8 pack en dan zo´n klimop ervoor, waarmee je alles camoufleert whaha

:trollface:

Fabeltjes. Niet zo bang zijn man. Gewoon af en toe bijhouden. Wat je nu hebt kan echt niet :p:p
Hahaha ja ok point well taken :p

Gisteren inject #10 gezet, deze keer is er geen test meer over van de batch waar ik zo'n PIP van kreeg, en zoals verwacht helemaal nergens geen last meer van vandaag :D Bye bye 3 dagen mank lopen door PIP! :D

Edit: verder kan ik vandaag niet gaan trainen wegens pinksteren :(

mijn gym is lekker wel open :P

Mijne lekker ook 24/7

anytime zeker

Nou die van ons is normaal ook een paar uurtjes open op feestdagen echter kon ik er gisteren niet op tijd geraken :( Is niet erg, schuift mijn schema gewoon een dagje op :)

Gisteren waren borst en biceps weer aan de beurt. Was mijn sportkleren vergeten dus gewoon in korte broek en gewoon t-shirt getraint, wat zie je de pomp dan een stuk sneller als je kleding wat strakker zit :D Is wel niet fijn om daarin te zweten :p

- Dumbel incline bench press (30 - 32 - 34kg)
- Dumbel incline fly (20 - 22 - 24kg)
- BW dips (1x20)
- Cable lower chest raises (18 - 23 - 23kg)
- Cable fly downward (zo naar onder toe, beetje als dippen) (20 - 25 - 30 kg)

- Biceps cable curl (40 - 50 - 60kg)
- Biceps cable rope curl (30 - 40 - 50kg)
- Concentration curl (14 - 14 -14kg)

Gewichten blijven mooi hetzelfde ondanks mijn dieet.

Heeft er iemand eigenlijk tips hoe ik het beste mijn kCals terug kan uppen na deze blast? Was aan het denken om ineens terug op onderhoud of iets erboven te gaan zitten maar wil natuurlijk niet direct terug in vet aankomen :p

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Vandaag waren rug en triceps aan de beurt :)

- Pull ups (3x10 bw)
- Bent over row (40 - 50 - 60kg) => volgende keer deze zwaarder doen, laatste set ging nog met gemak. Ben dus toch nog een beetje sterker aan't worden :p
- Lat pulldown machine (80 - 80 - 90kg)
- Lat rows (50 - 50 - 50kg)

- Tricep pushdown (50 - 60 - 70 - 80kg)
- Tricep rope pushdown (40 - 45 - 50kg)
- One arm dumbel tricep extension behind the neck (10 - 10 - 10kg)
- één set kickbacks na laatste set vorige oefening met 10kg

Verder iemand tips om mijn kcals terug te uppen? Kan ik zomaar terug naar onderhoud of iets erboven gaan? Heb vandaag ook men voedingsschema nog eens berekent in excel en blijkt dat ik uitkomt op 2200kCals ipv 2000kCals :o

Terug
Naar boven