AndroidHealthClinic

Test e/Tren e/T3

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag borst en biceps getraint, ging weer zeer goed en ik merk al duidelijk wat extra kracht!

- Dumbel press (30 - 32 - 34kg)
- Dumbel fly (20 - 22 - 24kg)
- Incline chest press machine (50 - 60 - 70kg)
- Dumbel raises (dumbel van onder naar boven dmv borst contractie, ken echte naam nu even niet)

- Biceps dumbel curl (16 - 18 - 20kg)
- Biceps barbel curl (10 - 12,5 - 15kg)
- Concentration curl (12 - 13 - 14kg)

Verder heb ik besloten om op aanraden van een paar forumleden toch eerst nog verder te cutten. Ik zal dit doen dmv cardio toe te voegen na mijn training (vandaag mee begonnen, 20 minuten) en mijn kCals iets onder onderhoud te houden.

@Sheikh: Is het noodzakelijk om test en tren dosis te verlagen? Ik neem aan dat je met minder test wat minder bloat hebt maar dit is toch niet noodzakelijk voor een cut? Cutten doe je dmv je voeding of niet?

p*ssy doseringen

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

ff serieus ontopic;

ik zou er een cut van maken als ik jou was, gewoon te dik nog voor een bulk dit.
zou t zo doen;

1-12 Test E 250mg/w
1-10 Tren E 400mg/w
t3 er in houden

wanneer je lean bent, dan pas opblazen.
dat is de enige weg, en sheikh spreekt de waarheid.

ben ****ing serieus nu he.

p*ssy dosering? Waarom hoger doseren als je op 50ed ook goed gaat?

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Overigens zit je met 50 ace ed, op meer effectieve tren dan met 400 e ew... :rolleyes:

Vandaag borst en biceps getraint, ging weer zeer goed en ik merk al duidelijk wat extra kracht!

- Dumbel press (30 - 32 - 34kg)
- Dumbel fly (20 - 22 - 24kg)
- Incline chest press machine (50 - 60 - 70kg)
- Dumbel raises (dumbel van onder naar boven dmv borst contractie, ken echte naam nu ev
en niet)

- Biceps dumbel curl (16 - 18 - 20kg)
- Biceps barbel curl (10 - 12,5 - 15kg)
- Concentration curl (12 - 13 - 14kg)

Verder heb ik besloten om op aanraden van een paar forumleden toch eerst nog verder te cutten. Ik zal dit doen dmv cardio toe te voegen na mijn training (vandaag mee begonnen, 20 minuten) en mijn kCals iets onder onderhoud te houden.

@Sheikh: Is het noodzakelijk om test en tren dosis te verlagen? Ik neem aan dat je met minder test wat minder bloat hebt maar dit is toch niet noodzakelijk voor een cut? Cutten doe je dmv je voeding of niet?

even buiten je stats om , wat is dit voor chest training? hoelang train je eigenlijk? snap niet dat je een machine press verkiest boven het echte werk..

even buiten je stats om , wat is dit voor chest training? hoelang train je eigenlijk? snap niet dat je een machine press verkiest boven het echte werk..

Even losgezien van stats.. Who cares welke trainingsvorm de voorkeur geniet? Ik vind dat altijd zo'n onzin. Net alsof je alleen buff kunt worden als je DL, SQ en BP doet.. Geen van die oefeningen genieten mijn voorkeur overigens, niet omdat ik vind dat ze slecht zijn, maar omdat ik liever wat anders doe. Kan ik nou nooit groot worden???

Even losgezien van stats.. Who cares welke trainingsvorm de voorkeur geniet? Ik vind dat altijd zo'n onzin. Net alsof je alleen buff kunt worden als je DL, SQ en BP doet.. Geen van die oefeningen genieten mijn voorkeur overigens, niet omdat ik vind dat ze slecht zijn, maar omdat ik liever wat anders doe. Kan ik nou nooit groot worden???

wil die discussie best met je voeren maar dan ff niet hier.

Haha hoeft niet bro, wilde alleen even mijn mening ventileren, die discussie gaat toch nooit iemand winnen :p

Ik verkies over het algemeen losse gewichten ipv machines maar ik heb ook een trainingspartner waar ik rekening mee moet houden :p ook is dit het enigste machien in mijn borst workout dus ik snap het probleem niet echt :) ik voel deze oefenong verder heel erg goed.

Of gaat het erom dat ik ipv bench press dumbel press doe?

Ik verkies over het algemeen losse gewichten ipv machines maar ik heb ook een trainingspartner waar ik rekening mee moet houden :p ook is dit het enigste machien in mijn borst workout dus ik snap het probleem niet echt :) ik voel deze oefenong verder heel erg goed.

Of gaat het erom dat ik ipv bench press dumbel press doe?

Nee nee meer dat ik weinig volume zie en een machine.

K wissel zelf ook af tussen bp en dumbbel press

Nee nee meer dat ik weinig volume zie en een machine.

K wissel zelf ook af tussen bp en dumbbel press

Ah ok :) ik houd eigenlijk al geruime tijd dit volume aan en ga er goed op maar kan altijd eens proberen een extra oefening erin te gooien.

Puur uit nieuwsgierigheid hoe ziet jouw chest workout eruit dan?

voor een cut vind ik het onnodig, en teveel aromatisatie op een hoge vet% wil je niet hebben.

Ah ok :) ik houd eigenlijk al geruime tijd dit volume aan en ga er goed op maar kan altijd eens proberen een extra oefening erin te gooien.

Puur uit nieuwsgierigheid hoe ziet jouw chest workout eruit dan?

bp
Incline met dumbbels
Kabels voor fly's
Die oefening waarbij je kabels onderaan vast haakt (ben naam kwijt)
Dippen

Bedankt! Die oefening waar je de kabels onderaan vast haakt is dezelfde als die ik heb gedaan behalve dan met kabel. Dippen doe ik normaal ook heb sinds kort een riem gekocht om gewichten aan te hangen :D Gedaan met BW-dips :)

Edit: Vandaag T3 geupped naar 100mcg. Dit ga ik wss zo aanhouden tot eind van de kuur en dan langzaam afbouwen

Laatst bewerkt:
Schouders en trapezen waren vandaag aan de beurt. Gewichten gaan elke training beter en beter omhoog en ik ga volgende week het gewicht bij MP omhoog doen :D

- Military press (40 - 50 - 60kg) -> Volgende keer iets zwaarder
- Side raises (11 - 13 - 15kg)
- Rear delt raises (zittend) (11 - 13 - 15kg)
- Upright rows dumbels ( 14 - 16 - 18kg) -> normaal doe ik deze met EZbar dus was ff zoeken naar gewicht, volgende keer zwaarder

- Shrugs (50 - 50 - 50kg)

Ik heb ook mijn voedingsschema aangepast, alle chocomel gaat eruit, rijst bij het avond eten word gehalveerd (50gr ipv 100 gr) en de complex carb gainer wordt vervangen door een whey- of protein all day-shake. Eventueel dat ik nog wat noten erbij voeg voor extra eiwitten en vetten.

Edit: En ik heb eergisteren het eerste geval van roidrage gehad, moest me ff inhouden en tot 10 tellen of ik zou helemaal ontploffen. Ook nog om iets totaal nutteloos. Ik was pissed off dat mijn broer weeral een excuus had om niet langs te komen terwijl hij iets moest hebben. Dus kon ik daar heen gaan met tijdverlies als gevolg (heb een redelijk druk leven). Klinkt echt stom en naderhand gezien is het dat ook maar merkte toch echt wel dat ik aan het koken was.

Hey allemaal

Omdat ik deze bulk ga omgooien naar een cut heb ik mijn voedingsschema wat aangepast, graag jullie meningen hieromtrent :)

Nieuw voedingsschema om te cutten

0800
- halfvolle melk 250ml
- 50 gr bambix

1000
- 500gr magere kwark

1200
- 120gr volkoren brood (4 sneden)
- 125gr kipfilet
- 80gr gouda kaas (2 schellen)

1500
- 50gr Delicious whey (wordt evt All day Protein of notenmix)

1800
- Training

1930
- 50 gr Delicious whey

2000
- 50gr rijst
- 200 gr kip/biefstuk/kalkoen

Dan kom ik uit op 2061kCals 242e 163k 45v (48/32/20)
Volgens de harris-benedict berekening is mijn cut behoefte 2744 kCals per dag. Gaat een tekort van 700 kCals icm T3 genoeg zijn of is dit te fel in één keer?

Ik zou ook nog elke dag 20-30 minuten cardio (fietsen) doen na mijn krachttraining om zo nog een 100 - 200 kCals lager te komen. Overkill of just right?

Edit: Ik voeg nog even een foto toe die ik vorige week 's avonds had getrokken. Staat nog steeds de opinie van 18%? Dit is wel met mijn buik ingetrokken zeg maar. Als ik mijn buik volledig ontspan dan hangt hij meer naar buiten maar dit komt niet door vet volgens mij maar door een grote maag (?)

during-abs1.jpg

Laatst bewerkt:
denk met aas erbij hoef je je niet echt veel zorgen te maken over spiermassa verlies.

Dat was mijn idee ook. Volgens mij is er ook een log bezig nu waar de TS ook 1000 kCals onder onderhoud ofzo zit. Ben benieuwd hoe het cutten zal gaan! Tot nu is heb ik ieder geval al serieus honger haha :D

T3. is moeilijk tijdens bulck but you gotta suck up

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

foto is iig beter dan eerste paar er is vooruitgang

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

foto is iig beter dan eerste paar er is vooruitgang

Die foto was nog van tijdens mijn bulkfase, enkel buik niet laten hangen en zit er al een stuk beter uit haha :p

Vandaag waren rug en triceps weer aan de beurt! Vandaag was ook mijn eerste dag met mijn nieuw voedingsschema en ik heb al de hele dag honger door het minderen van de carbs :p

- pull ups (3×10 bw)
- pull down (60 - 70 - 80kgm
- oefening waarvan ik de naam niet ken. Lateral rows ofzo?
- dumbel rows (30 - 32 - 34kg) -> lats waren al goed vermoeid
- hyperflexion (3×10 bw)

- barbel skull crusher + cgbp superset (20 - 30 - 40kg)
- push downs (50 - 60 - 70kg)
- rope push downs ( 30 - 40 - 50kg)

Trainingen gaan goed, kracht is goed bij aan het komen en ik zweet me te pletter tijdens het trainen :p
Ik moet wel zeggen dat mijn tren sides deze keer veel minder zijn als bij mijn eerste keer :o en dat terwijl ik 200mg meer tren per week inject. Vorige keer zat ik op 250 test 400 tren en nu op 500 test 600 tren. Ik dacht altijd dat low test voor minder sides zorgde :o

Laatst bewerkt:
Vandaag weer Rug en triceps!

- Pull ups (bw) (3x10)
- Lateral pull down front (55 - 65 - 75kg)
- Rows (50 - 60 - 70kg)
- Lateral pull down machine (60 - 70 - 80kg)

- Dumbel skull crusher + CGBP dumbel (11 - 13 - 14kg)
- Push down ( 60 - 65 - 70kg)
- Bench dips (bw) (3x10)

Vandaag ook vierde inject gezet, gisteren helemaal vergeten om te injecten dus maar direct van morgen gedaan, paar uurtjes verschil zal de wereld niet maken.

Terug
Naar boven