CobyBE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Vandaag borst en biceps getraint, ging weer zeer goed en ik merk al duidelijk wat extra kracht!
- Dumbel press (30 - 32 - 34kg)
- Dumbel fly (20 - 22 - 24kg)
- Incline chest press machine (50 - 60 - 70kg)
- Dumbel raises (dumbel van onder naar boven dmv borst contractie, ken echte naam nu even niet)
- Biceps dumbel curl (16 - 18 - 20kg)
- Biceps barbel curl (10 - 12,5 - 15kg)
- Concentration curl (12 - 13 - 14kg)
Verder heb ik besloten om op aanraden van een paar forumleden toch eerst nog verder te cutten. Ik zal dit doen dmv cardio toe te voegen na mijn training (vandaag mee begonnen, 20 minuten) en mijn kCals iets onder onderhoud te houden.
@Sheikh: Is het noodzakelijk om test en tren dosis te verlagen? Ik neem aan dat je met minder test wat minder bloat hebt maar dit is toch niet noodzakelijk voor een cut? Cutten doe je dmv je voeding of niet?
- Dumbel press (30 - 32 - 34kg)
- Dumbel fly (20 - 22 - 24kg)
- Incline chest press machine (50 - 60 - 70kg)
- Dumbel raises (dumbel van onder naar boven dmv borst contractie, ken echte naam nu even niet)
- Biceps dumbel curl (16 - 18 - 20kg)
- Biceps barbel curl (10 - 12,5 - 15kg)
- Concentration curl (12 - 13 - 14kg)
Verder heb ik besloten om op aanraden van een paar forumleden toch eerst nog verder te cutten. Ik zal dit doen dmv cardio toe te voegen na mijn training (vandaag mee begonnen, 20 minuten) en mijn kCals iets onder onderhoud te houden.
@Sheikh: Is het noodzakelijk om test en tren dosis te verlagen? Ik neem aan dat je met minder test wat minder bloat hebt maar dit is toch niet noodzakelijk voor een cut? Cutten doe je dmv je voeding of niet?

ik voel deze oefenong verder heel erg goed.
Gedaan met BW-dips
en dat terwijl ik 200mg meer tren per week inject. Vorige keer zat ik op 250 test 400 tren en nu op 500 test 600 tren. Ik dacht altijd dat low test voor minder sides zorgde