AndroidHealthClinic

Test/tren/mast/winny bulk

• Topic Starter Topic Starter
Het huren van een kamer is niet duur

Niet te vergelijken met een kuurtje a €150 die je eenmalig aanschaft.
Ik ben student, werk 1 a 2 dagen in de week.
Dit geld ben ik voor het grootste deel kwijt aan voeding.
Kamertje huren gaat dan echt niet lukken

Jammer dat het niet door gaat maar als je moet gaan kuren en contstant ruzie hebt dan is dat ook niet fijn.

Ik wil je wel helpen en je gear voor je opruimen, dan ligt het niet meer in de weg :p

Niet te vergelijken met een kuurtje a €150 die je eenmalig aanschaft.
Ik ben student, werk 1 a 2 dagen in de week.
Dit geld ben ik voor het grootste deel kwijt aan voeding.
Kamertje huren gaat dan echt niet lukken

Ik woon nu inmiddels al 3 jaar op kamers als je slim je boodschappen doet scheelt kost het allemaal niet zoveel.
Een baantje in het weekend stuffie dan kom je al heeeel ver.

Jammer dat het niet door gaat maar als je moet gaan kuren en contstant ruzie hebt dan is dat ook niet fijn.

Ik wil je wel helpen en je gear voor je opruimen, dan ligt het niet meer in de weg :p

Yep zo is het, wil er niet constant gezeik over hebben.
Hahaha nee bedankt!

Waarom niet gelijk goed verstoppen? :p Zodra ik het in me handen krijg, is het gelijk opgeborgen dat zelfs ik zelf moeite heb om het weer te vinden

Ik woon nu inmiddels al 3 jaar op kamers als je slim je boodschappen doet scheelt kost het allemaal niet zoveel.

Ben niet van plan om bij te lenen,

Boodschappen doe ik al redelijk 'slim'.

Een dieet van 4000-6000kcal per dag kost gewoon veel geld.
Wordt hier wel iets ondersteund in door me moeder maar ze kan natuurlijk niet alles betalen, wat ik ook goed begrijp

kerel moet ook nog kleding kopen, af en toe uitgaan met vrienden of eventueel vriendin vermaken, vakanties? Het is echt niet te vergelijken hoor een kuurtje met op je zelf wonen. Daarbij moetie wss ook zn school betalen etc. Stufie word volgens mij zelfs afgeschaft.. Lenen word het toch?

:roflol:

Dat dere misconception rond kuren.

Succes in the future.

Geen idee eigenlijk natty
kerel moet ook nog kleding kopen, af en toe uitgaan met vrienden of eventueel vriendin vermaken, vakanties? Het is echt niet te vergelijken hoor een kuurtje met op je zelf wonen. Daarbij moetie wss ook zn school betalen etc. Stufie word volgens mij zelfs afgeschaft.. Lenen word het toch?

Stuffie hangt er van af of je nog binnen de oude regeling valt, aangezien hij 20 is en waarschijnlijk een opleiding doet valt hij nog binnen deze regeling. Tuurlijk sommige dingen kun je minder vaak doen maar als hij zo graag wilt kuren zal die dingen moeten opofferen.
Op jezelf wonen en één kuurtje is dan natuurlijk wel een te grote vergelijken excuse me for that

Geen idee eigenlijk natty

Stuffie hangt er van af of je nog binnen de oude regeling valt, aangezien hij 20 is en waarschijnlijk een opleiding doet valt hij nog binnen deze regeling. Tuurlijk sommige dingen kun je minder vaak doen maar als hij zo graag wilt kuren zal die dingen moeten opofferen.
Op jezelf wonen en één kuurtje is dan natuurlijk wel een te grote vergelijken excuse me for that
Snap aan de ene kant je punt ook wel :p

haha kijkt je mams altijd in je rugtas?:trollfacex:

Terug
Naar boven