XXL Nutrition

Test/tren/mast/winny bulk

• Topic Starter Topic Starter
Dat klopt dus niet, hoe meer testosteron je zet, des te minder het aromatiseert. Dus wil zeggen dat je a:e ratio positiever word namate je meer zet.

Dat klopt dus niet, hoe meer testosteron je zet, des te minder het aromatiseert. Dus wil zeggen dat je a:e ratio positiever word namate je meer zet.

Oke thanks voor de opheldering, maar goed, er lijken mij meer gevallen bekend van gyno op 500mg dan op 250mg?

Vraag jezelf af of je echt aan je natuurlijke plafond zit. Zodra je begint met de test e zal je vanzelf merken hoe gevoelig je bent voor de sides. Ik zou je er niet te druk over maken.

Succes

Vraag jezelf af of je echt aan je natuurlijke plafond zit. Zodra je begint met de test e zal je vanzelf merken hoe gevoelig je bent voor de sides. Ik zou je er niet te druk over maken.

Succes

Natuurlijke plafond zit ik nog lang niet aan.

Zie hier het nut ook niet van in, ik weet hoe ik moet trainen en eten.

Yess we gaan t vanzelf zien idd, maak me er ook niet druk over

Bij je eerste kuur merk je vanzelf hoe gevoelig je overal voor bent. Ik ben dan ook tegen preventief een ai of een serm nemen. Wanneer je gyno ontwikkeld pak je nolva op 40mg voor een paar dagen en dan is het zo weg. Sommige denken alleen al dat bij wat gevoelige tepels of wat puffy nips ze al gyno hebben. In mij omgeving komt gyno bijna niet voor maar hier op dbb lijkt bijna iedereen er last van te hebben.

Bij je eerste kuur merk je vanzelf hoe gevoelig je overal voor bent. Ik ben dan ook tegen preventief een ai of een serm nemen. Wanneer je gyno ontwikkeld pak je nolva op 40mg voor een paar dagen en dan is het zo weg. Sommige denken alleen al dat bij wat gevoelige tepels of wat puffy nips ze al gyno hebben. In mij omgeving komt gyno bijna niet voor maar hier op dbb lijkt bijna iedereen er last van te hebben.

Oke thanks voor je hulp :thumb:

Zie bij mij in de omgeving ook nooit gyno idd, terwijl sommigen toch wel aardig wat zetten

Zo net ff borst schouders triceps gesloopt!

Of het de extra kcals zijn of de testo weet ik niet, maar de pomp was lekker aanwezig :D

Benchpress
3x6x80

Incline bp
12x50
8x60
6x60 ss 8x40

OHP
10x40
8x45
5x50

Incline db flyes
3x8x14

Lateral raises
4x12x10

Tricep extensions
12x57
8x64
15x50

French press
2x12 5kg per kant

Echte gyno zal niet snel meer weg gaan door nolva te pakken, vriend van mij dacht dat ook en die gaa nu waarschijnlijk voor een operatie.

Als je merkt dat je opgezette en gevoelige tepels krijgt beter al preventief nolva pakken. 30-40 mg een paar dagen en dan 10 of 20 ED.

PS als je geen orals pakt merk je nu nog niets van je kuur, dat zal 2+ weken duren.

Dan heeft die vriend van jou duidelijk te lang gewacht.
Ik heb in elke kuur met aromatiserende middelen wel wat gevoelige tepels, en op een hoger bf wat puffy nips. Onzin om dan al wat tegen gyno te gaan nemen terwijl er nog helemaal geen sprake van is. Wanneer je echt iets hards begint te voelen, en dan nolva pakt trekt het echt wel weg.

Morguuuh,

Zo net ff lekker getraind!

BB Row
2x8x90
5x95

Lat pulldown
2x8x60 (wijd)
2x8x65 (reverse CG)

Seated cable row
2x12x42 (wijd)
2x12x56 (CG)

Lat pushdowns
3x12x43

Reverse flyes
3x12x9

BB curls
3x8x30

Hammer curls
3x12x12

Vanochtend ff gewogen: 104,1kg

Oke thanks voor je hulp :thumb:

Zie bij mij in de omgeving ook nooit gyno idd, terwijl sommigen toch wel aardig wat zetten
enige waar ik ooit gevoelige tepels van kreeg was dianabrol kan wel gewoon deca en tren samen nemen en high test etc maar diana is een no go :P

Hahaha! Verveel me op school, zit dit door te lezen, grappig begin! Ik ben in en veel succes maat! Ben benieuwd naar je resultaten, zit nu zelf op een dia only kuur (die ik ook log) maar wil als volgende ook een test kuurtje. Voor de zomer nog! wat hoop je te behalen maat?

Hahaha! Verveel me op school, zit dit door te lezen, grappig begin! Ik ben in en veel succes maat! Ben benieuwd naar je resultaten, zit nu zelf op een dia only kuur (die ik ook log) maar wil als volgende ook een test kuurtje. Voor de zomer nog! wat hoop je te behalen maat?
School! Wat is dat? Niet goed voor de spieren de hele dag op een stoel zitten en luisteren naar slap gezever van 'n leraar. Ik leef met je mee. [emoji24] [emoji32]

Terug
Naar boven