AndroidHealthClinic

Test/Tren/T3/Peptides blast/cruise

• Topic Starter Topic Starter
GL met de laatste maand, lijkt me dodelijk 1900kcal. Hoe zien je refeeds eruit?

Hoe cycle je je clen?

Bedankt man, refeeds zijn vanaf nu een complete zak rösti + normale voeding waardoor ik op ongeveer 300c/210e/70v zit.
Clen laat ik op 100mcg max voor 2 weken op/af.

Nog 2kg vet er af in de komende 25 dagen en dan zit ik hopelijk op mijn doel voor deze zomer, dan direct over gaan op een cruise.
Morgen een iets ongezondere refeed dag, zin in :)
Schermafbeelding2014-05-23om221829.png

---------- Toegevoegd 24 May 2014 om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst 23 May 2014 om 20:22 ----------

Net weer een cholesterol check gedaan, leuk wat AAS met je doet..
Dag 5 Tren/Test/T3 blast:
Cholesterol 3.23 nmol/L
HDL 0.88 nmol/L
TRIG 0.63 nmol/L
CHOL/HDL 3.7
LDL 2.07 nmol/L

Dag 51:
Cholesterol 6.29 nmol/L
HDL 0.39 nmol/L
TRIG 1.4 nmol/L
CHOL/HDL niet meetbaar (16,1)
LDL niet meetbaar (5.9 nmol/L)

Word echt tijd om te gaan cruisen zo te zien.

Edit: ik denk dat mijn CHOL/HDL en LDL niet meetbaar waren omdat de meting van HDL maar tot 0,39 nmol/l loopt, als dit zo is zit HDL dus nog lager. :o Heb nu ook besloten geen oral als kickstart te gebruiken gezien het mijn cholesterol niet goed doet en je dan met het probleem je complete cycle loopt, als eind ''blast'' zit de cycle er toch al snel op.

Laatst bewerkt:
[/COLOR]Net weer een cholesterol check gedaan, leuk wat AAS met je doet..
Cholesterol 3.23 nmol/L
HDL 0.88 nmol/L
TRIG 0.63 nmol/L
CHOL/HDL 3.7
LDL 2.07 nmol/L

Dag 51:
Cholesterol 6.29 nmol/L
HDL 0.39 nmol/L
TRIG 1.4 nmol/L

Word echt tijd om te gaan cruisen zo te zien.

Edit: ik denk dat mijn CHOL/HDL en LDL niet meetbaar waren omdat de meting van HDL maar tot 0,39 nmol/l loopt, als dit zo is zit HDL dus nog lager. :o Heb nu ook besloten geen oral als kickstart te gebruiken gezien het mijn cholesterol niet goed doet en je dan met het probleem je complete cycle loopt, als eind ''blast'' zit de cycle er toch al snel op.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind je voedingsschema op z´n zachtst gezegd echt zwaar klote, maar als het voor jouw werkt.........

Toch een paar vragen

- Waarom dit ontbijt? Yoghurt is echt rommel?, al zie ik dat je de twee eetlepels suiker inmiddels hebt weggehaald?
- Ik zie geen een maaltijd in je schema die 100% ´clean´ is? Je eet sowieso bijna alleen maar rommel?
- Je eet geen voedingsvezels?..unreal....why? Jan modaal die nooit een dumbell aanraakt heeft al 30 gram per dag nodig? Daarnaast hebben vezels een positieve invloed op je bloeddruk en cholestrolgehalte. Iets dat bij jouw een issue lijkt te zijn.
- Ik mis groenten en fruit, of denk je werkelijk dat je alles uit je pilletjes haalt?

Tot slot- Van de in totaal 2800 KCAL vreet je er vanaf je ontbijt totaan je avondeten maar 600 Kcal?, en daarna knal je er 2200 in en ga je slapen ofzo? Wanneer train je precies?

Daarnaast zou ik ELKE maaltijd 2 visolie caps nemen icm 0.5 liter water. ****ed up van je cholestrol kerel........

Laatst bewerkt:
Ik vind je voedingsschema echt zwaar klote, maar als het voor jouw werkt.....

Toch een paar vragen

- Waarom dit ontbijt? Yoghurt is echt rommel?, al zie ik dat je de twee eetlepels suiker inmiddels hebt weggehaald?
- Ik zie geen een maaltijd in je schema die 100% ´clean´ is?
- Je eet geen voedingsvezels?......why?
- Ik mis groenten

Tot slot- Van de in totaal 2800 KCAL vreet je er vanaf je ontbijt totaan je avondeten maar 600 Kcal?, en daarna knal je er 2200 in en ga je slapen ofzo? Wanneer train je precies?

Daarnaast zou ik ELKE maaltijd 2 visolie caps nemen icm 0.5 liter water. ****ed up van je cholestrol kerel........

Why? Ben benieuwd.

Dat zijn er nogal wat, maar hier de belangrijkste-

Visolie heeft bewezen positeve effecten op je stofwisseling.
Voldoende omega-3 zorgt voor een toename van het goede cholesterol HDL en verlaagt het slechte LDL cholesterol. Er zijn duizenden studies die aangeven dat voldoende vette vis een gunstige invloed heeft op hart- en bloedvaten.

Topicstarter geeft aan een slechte cholestrol te hebben en wijt dit aan de AAS. Dit zal deels waar zijn. Hij heeft daarnaast een bagger voedingsschema. Maak van de 2 capsules maar eens minimaal 8 capsules voor een maandje, en meet het daarna weer.

IK zag in 1 van z´n tig voedingsschema´s zelfs staan dat topicstarter 2 visoliecapsules nam tijdens de lunch. Vooral voor iemand die kuurt is visolie nog vele malen belangrijker dan ´de natural´.......2 visoliecapsules........lol die gebruiken m´n opa en oma ook elke dag. Daarnaast vreet hij sowieso alleen maar junkfood en slechte vetten.

Het is kennelijk makkelijker om een high tech kuurschema samen te stellen, maar een efficient en doeltreffend voedingsschema ho maar........

Laatst bewerkt:
Ik vind je voedingsschema op z´n zachtst gezegd echt zwaar klote, maar als het voor jouw werkt.........

Toch een paar vragen

- Ik zie geen een maaltijd in je schema die 100% ´clean´ is? Je eet sowieso bijna alleen maar rommel?
- Je eet geen voedingsvezels?..unreal....why? Jan modaal die nooit een dumbell aanraakt heeft al 30 gram per dag nodig? Daarnaast hebben vezels een positieve invloed op je bloeddruk en cholestrolgehalte. Iets dat bij jouw een issue lijkt te zijn.
- Ik mis groenten en fruit, of denk je werkelijk dat je alles uit je pilletjes haalt?

1- Waarom vind jij yoghurt rommel, bash je ook op melk?
2- Clean is bullshit en buiten dat zijn mijn maaltijden BUITEN cheatdagen om best wel clean
3- Voedingsvezels staan bij 9 v/d 10 voedingswaardes niet aangegeven
4- Ik eet BUITEN cheatdagen om bonen en broccoli, buiten dat haal ik behalve zink/multivit/omega 3 niets uit pillen
5- Ik ben te lui om alles in te delen op myfitnesspal dus heb het verdeeld over ochtend, middag, avond, snacks al eet ik minimaal 50 a 60% van mijn eten pre workout, train 's avonds normaal gesproken.
6- Visolie caps zal mijn cholesterol toch niet veel goed gaan doen gezien deze gewoon compleet naar de klote is, misschien verhoog ik het nog naar 6gr maar niet meer, moet nog maar 9 dagen uitzitten.

Voor de duidelijkheid, dat aangegeven voedingsschema was voor 1 refeed dag he, ik ga niet dagelijks naar de mac mocht je dat denken.

1. Je wilt toch cutten-vet verliezen of niet? Je ontbijt zuigt sowieso. Yoghurt is niets meer dan Suikers. Wel goed dat je inmiddels je 2 eetlepels pure suiker hebt geschrapt. En wie heeft het hier over melk?
2. Ok kerel. wat jij wilt. Niet bekend met ´clean´ food ben je zeker!
3. Logisch als je simpelweg zowat geen producten eet waar ze inzitten. Wat een kletskoek dit.
4. OK
5. Ok
6. Dat had je ook van tevoren moeten doen. Het lijkt je daadwerkelijk geen reet te interesseren of wel?
´tijd om te cruisen´ zal idd wel de oplossing zijn lol.

Dat dacht ik wel. Excuses daarvoor. Vind het sowieso onoverzichtelijk met die tig voedingsschema´s die ik in dit topic van je tegenkom.

Snap gewoon je hele opzet niet. Je knalt er maar wat producten in om aan je 3000 Kcal te komen. Je onbijt is 1 van je belangrijkste maaltijden en jij denkt dat een schaaltje suikers genoeg is? Mijn neefje van 5 ontbijt nog beter, en jij speelt hier de bodybuilder die kuurt en zware steroiden gebruikt?

Je lunch is helemaal een lachertje en vergelijkbaar met die van een bouwvakker van 40 die met z´n collega´s de shell benzinepomp bezoekt tijdens de lunchpauze. Je geeft je lichaam simpelweg niet wat het nodig heeft op bepaalde momenten van de dag. As simpel as that.

Om de 2.5 uur 6 simpele maaltijden van in jouw geval gemiddeld zo´n 500 KCAL met als basis een rijst, pasta, havermout, gecombineerd met hoogwaardige proteinebronnen zoals ei-eiwit, vis, kip, kalkoen, rood vlees of beef. Groenten kan onbeperkt. PLENTY VISOLIE, ruim water, en je had dr qua gezondheid beter voorgestaan al lijk je dat nu niet te willen aannemen......NU ga je maar lekker door ´want je bent toch al verdoet´......zonde man!

PS- IK bash je niet. Hoop dat je d´r wat mee doet en wat aan hebt!

Succes anyway!

1. Je wilt toch cutten-vet verliezen of niet? Je ontbijt zuigt sowieso. Yoghurt is niets meer dan Suikers. Wel goed dat je inmiddels je 2 eetlepels pure suiker hebt geschrapt. En wie heeft het hier over melk?
2. Ok kerel. wat jij wilt. Niet bekend met ´clean´ food ben je zeker!
3. Logisch als je simpelweg zowat geen producten eet waar ze inzitten. Wat een kletskoek dit.
4. OK
5. Ok
6. Dat had je ook van tevoren moeten doen. Het lijkt je daadwerkelijk geen reet te interesseren of wel?
´tijd om te cruisen´ zal idd wel de oplossing zijn lol.

Dat dacht ik wel. Excuses daarvoor. Vind het sowieso onoverzichtelijk met die tig voedingsschema´s die ik in dit topic van je tegenkom.

Snap gewoon je hele opzet niet. Je knalt er maar wat producten in om aan je 3000 Kcal te komen. Je onbijt is 1 van je belangrijkste maaltijden en jij denkt dat een schaaltje suikers genoeg is? Mijn neefje van 5 ontbijt nog beter, en jij speelt hier de bodybuilder die kuurt en zware steroiden gebruikt?

Je lunch is helemaal een lachertje en vergelijkbaar met die van een bouwvakker van 40 die met z´n collega´s de shell benzinepomp bezoekt tijdens de lunchpauze. Je geeft je lichaam simpelweg niet wat het nodig heeft op bepaalde momenten van de dag. As simpel as that.

Om de 2.5 uur 6 simpele maaltijden van in jouw geval gemiddeld zo´n 500 KCAL met als basis een rijst, pasta, havermout, gecombineerd met hoogwaardige proteinebronnen zoals ei-eiwit, vis, kip, kalkoen, rood vlees of beef. Groenten kan onbeperkt. PLENTY VISOLIE, ruim water, en je had dr qua gezondheid beter voorgestaan al lijk je dat nu niet te willen aannemen......NU ga je maar lekker door ´want je bent toch al verdoet´......zonde man!

PS- IK bash je niet. Hoop dat je d´r wat mee doet en wat aan hebt!

Succes anyway!

Als je nou een goede onderbouwing had voor yoghurt had ik geluisterd, als je yoghurt wel slecht vind maar melk niet dan klopt er dus iets niet. Halfvolle melk bevat namelijk exact zoveel suiker als halfvolle yoghurt en behalve een yoghurt cultuur in essentie exact hetzelfde product maar melk is dan ineens wel clean :o
Clean is überhaupt overrated, hoge en lage GI waarde kan ik het een beetje mee eens zijn ivm insuline maar clean is zo subjectief.

Heb jij ooit je cholesterol waardes laten checken tijdens een kuur met tren? Verwacht het niet aan je reactie te zien, zelfs met 10gram omega 3 keldert je cholesterol naar ongekende waardes, daar verander je niets aan.

Update?
Ben benieuwd naar je progress.

yes pls UPDATE !! ^^

we want stats 'n progressionzzz

Zal binnenkort weer eens updaten met een foto.
Voor de geïnteresseerde mijn cholesterolwaarde exact 14 dagen na mijn blast.

Cholesterol 3.23 nmol/L
HDL 0.88 nmol/L
TRIG 0.63 nmol/L
CHOL/HDL 3.7
LDL 2.07 nmol/L

Dag 51:
Cholesterol 6.29 nmol/L
HDL 0.39 nmol/L
TRIG 1.4 nmol/L

Nu (14 dagen na blast)
Cholesterol 4.22 nmol/L
HDL 0.8 nmol/L
TRIG 0.71 nmol/L
CHOL/HDL 5.3
LDL 3.1

Al met al resultaten om best blij mee te zijn, waardes zijn beduidend gezonder geworden in zo'n korte tijd.

Als je nou een goede onderbouwing had voor yoghurt had ik geluisterd, als je yoghurt wel slecht vind maar melk niet dan klopt er dus iets niet. Halfvolle melk bevat namelijk exact zoveel suiker als halfvolle yoghurt en behalve een yoghurt cultuur in essentie exact hetzelfde product maar melk is dan ineens wel clean :o
Clean is überhaupt overrated, hoge en lage GI waarde kan ik het een beetje mee eens zijn ivm insuline maar clean is zo subjectief.

Heb jij ooit je cholesterol waardes laten checken tijdens een kuur met tren? Verwacht het niet aan je reactie te zien, zelfs met 10gram omega 3 keldert je cholesterol naar ongekende waardes, daar verander je niets aan.

vertel mij eens waarom clean overrated is?

wat betreft cholesterol, lees dit eens door:
http://articles.elitefts.com/nutrit...-healthier-way-to-get-leanadd-muscle-or-both/

vertel mij eens waarom clean overrated is?

wat betreft cholesterol, lees dit eens door:
http://articles.elitefts.com/nutrit...-healthier-way-to-get-leanadd-muscle-or-both/

Bedankt voor de link, heb 'm even doorgespit.
Ik vind clean overrated mbt carbs, tuurlijk moet je bij vet niet kijken naar de macro's maar de micro's.
Echter vind ik suikers uit brood/yoghurt/melk/kwark echt compleet geen probleem, of je nou 1000cal boven onderhoud eet door carbs uit suikers of carbs uit rijst, dik ga je toch worden.

Ook hierbij even mijn bevindingen over een low-dose DNP.
Zal wel gebashed worden door de onwetendheid hier maar moet het even loggen zodat ik het terug kan kijken tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding (mocht ik het weer willen gebruiken). Dit was dus een experiment om te kijken hoe ik er op reageer/hoe ik de sides handle. De dosis DNP heb ik dagelijks verspreid over de dag in een grootte van 100mg. Zit momenteel op dag 9.

11 dagen DNP
Dag 1: 200mg
Geen sides
Dag 2: 200mg
Geen sides
Dag 3: 200mg
S'nachts meer zweten en lethargisch overdag
Dag 4: 300mg
Overdag veel meer zweten en lethargisch
Dag 5: 300mg
Zelfde als dag 4
Dag 6: 300mg
Lethargie is verschrikkelijk en veel zweten
Dag 7: 300mg
Zelfde als dag 6
Dag 8: 400mg
Zelfde als dag 6
Dag 9: 300mg
?
Dag 10: 300mg
?
Dag 11: 300mg
?

Supplementatie:
- L-carnitine 1000mg
- Vit E 400iu
- Vit D3 5000iu
- Vit C 1000mg
- CoQ10 100mg
- Potassium (hoeveelheid ahv zweten +/- 1000mg)
- Zink 30mg
- Multivit 1 cap
- Calcium 1000mg
- Magnesium 500mg
- Rauwe cacao 20 gr
- Curcumin 700mg
- 5-htp 100mg
- 2 eetlepels glycerol

Conclusie: zonder ephedrine (+/- 90mg ED) en caffeine had ik echt niet kunnen werken en sporten.
Heb 1x een binge moment gehad van zeker 4500cal waarvan het meeste 's avonds, kon me echt niet inhouden met die carb carvings, 5-HTP gekocht de volgende dag en gelijk mee begonnen. Dit heeft echt een heel groot verschil gemaakt.

Houd redelijk wat water vast en door de glycerol kan ik gelukkig nog wel een pomp krijgen in de gym. Gewicht zal een kilo of 2 gedaald zijn ondertussen (meet mijn gewicht niet meer, is voor mij erg demotiverend tijdens de cut na een paar weken). Calorieen zijn op de binge dag na op 2300 geweest, minimaal 200gr eiwit en carbs rond de 180gr. Doe 4 uur per dag middelmatig intensief werk waardoor ik op een onderhoud zit van +/- 3100 kcal, 800 onder onderhoud. Ben nu al de dagen af aan het tellen want de lethargie is zelfs met ephedrine verschrikkelijk. Wanneer de ephedrine zijn werking verliest (na 3 uur) ben ik echt kapot en zou het liefst een nieuwe dosis nemen maar gezien het niet echt gezond is houd ik het bij 90mg ED.

Laatst bewerkt:
Damn veel supps.
Je zegt dat de 5HTP een groot verschil heeft gemaakt, maar waarin? In de carb cravings of in de betere nachtrust?

Damn veel supps.
Je zegt dat de 5HTP een groot verschil heeft gemaakt, maar waarin? In de carb cravings of in de betere nachtrust?

Merk een verschil in de carb cravings inderdaad, slapen gaat wel redelijk met het raam open en boven de dekens al wordt je echt verschrikkelijk moe wakker 's ochtends. Inderdaad veel supplementen maar op de zink, glycerol, calcium, magnesium en 5-htp na vind ik het echt wel essentieel. Ben ook nog mijn dagelijkse omega's vergeten in de lijst.

Wanneer ga je weer blasten?

Terug
Naar boven