Fitness Seller

Test/Tren/T3/Peptides blast/cruise

• Topic Starter Topic Starter
meer is niet altijd beter indd ;)

2 weken geleden ook kwartje xtc genomen, 2 uurs vrij scheef geweest ben gewoon oud aan't worden denk :P wel niet gezweet als een otter

Ben benieuwd hoe het zweten vannacht dan verloopt, het gevoel is altijd dubbel gezien je aan de ene kant validatie hebt dat het echte tren is en aan de andere kant heb ik alles behalve zin om 6 weken lang elke nacht van mijn matras een waterbed te maken. :o

Vanaf vandaag op 2200/2000kcal, trainingsdagen/rustdagen.
Vannacht wel warm gehad maar niet gezweet als de dag ervoor, toch gelukkig niet de tren geweest, hopelijk blijft dat nog een paar weken uit. Zal van de week eens een progressie foto schieten.

Ik dacht dat je juist aan het bulken was om de verloren kilo's terug te krijgen? Llijkt me dat je ver onder je onderhoud zit met 2200kcal toch?

Ik dacht dat je juist aan het bulken was om de verloren kilo's terug te krijgen? Llijkt me dat je ver onder je onderhoud zit met 2200kcal toch?

Nee dat is 500kcal boven mijn onderhoud :P
Verloren kilo's komen de volgende blast wel aan het eind van het jaar, ik wil nu eens eindelijk voor het eerst in mijn leven op de 10% komen of eventueel er wat onder. Volgende blasts wil ik niet meer boven de 13% uitkomen dus moet nu eerst eens goed cutten.

Nee dat is 500kcal boven mijn onderhoud :P
Verloren kilo's komen de volgende blast wel aan het eind van het jaar, ik wil nu eens eindelijk voor het eerst in mijn leven op de 10% komen of eventueel er wat onder. Volgende blasts wil ik niet meer boven de 13% uitkomen dus moet nu eerst eens goed cutten.

Wtf, je wilt zeggen zeg je onderhoud 1700 is? Dat weeg je dus ongeveer 70kg op dit moment?

Wtf, je wilt zeggen zeg je onderhoud 1700 is? Dat weeg je dus ongeveer 70kg op dit moment?

Sarcasme was het, had het niet goed verwoord denk ik.
Onderhoud van mij ligt rond de 3200kcal (5x per week krachttraining inclusief) dus zo rond de 2900/3000 BMR.

Sarcasme was het, had het niet goed verwoord denk ik.
Onderhoud van mij ligt rond de 3200kcal (5x per week krachttraining inclusief) dus zo rond de 2900/3000 BMR.

:o
Zo duidelijk liet je niet merken dat het sarcasme was maar thanks voor de uitleg.

Kracht gaat omhoog en zit eindelijk weer aan de 100kg lat pulldown for reps.
Wat wel vervelend is is dat ik heel moeilijk een pomp krijg door de lage calorieën maar goed we zullen het maar voor lief moeten nemen.

zie je log nu pas :o in! ben benieuwd na je foto's!

We doen ong zelfde zie ik, welke merk clen heb je?

Heb je het ook me tren dat als je slaapt je denkt dat je urenlang hebt geslapen maar een uur is verstreken?
Ik slaap 4 uur snachts en word 07:00 uur wakker altijd

Heb je het ook me tren dat als je slaapt je denkt dat je urenlang hebt geslapen maar een uur is verstreken?
Ik slaap 4 uur snachts en word 07:00 uur wakker altijd

Nee geen last van gelukkig, wordt wel vaker wakker met een volle blaas. Maar ik ben dan nu ook pas 20 dagen aan de tren.

Nee geen last van gelukkig, wordt wel vaker wakker met een volle blaas. Maar ik ben dan nu ook pas 20 dagen aan de tren.
Welke tren en hvl?

Ik ga je log straks even goed doorlezen, je cut dus ook verder en al wat gemerkt qua weegschaal/fysiek etc?

Zit al bijna 60 dagen aan de tren

Welke tren en hvl?

Ik ga je log straks even goed doorlezen, je cut dus ook verder en al wat gemerkt qua weegschaal/fysiek etc?

Zit al bijna 60 dagen aan de tren

70mg tren-a ED, ga het geleidelijk aan omhoog gooien naar 100mg ED denk ik, gewicht blijft stabiel en vet gaat er af.

Lees dat de max qua gains 150 mg ace is en hoger dan dat je niet meer gains zult pakken.

Ik merkte rond week 2 meer aders en hardheid overigens

Lees dat de max qua gains 150 mg ace is en hoger dan dat je niet meer gains zult pakken.

Ik merkte rond week 2 meer aders en hardheid overigens

Ik merk nog niet veel hardheid maar zit dan ook nog te hoog in vp.
Jij doseert ook veel hoger toch, iets van 200mg ED?

Terug
Naar boven