Champ
Competitive Powerlifter
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx markkosIk zal de jouwe ook in de gaten houden, we gaan volgens mij redelijk gelijk op op het moment
![]()

Mijn bench sucks by the way en mijn schema verander ik heel binnekort, zet het hier zo spoedig mogelijk neer! Ik heb op het moment goede begeleiding van een mysterieuze duitse arts (He is watching us
)..... Ik zal je ook nog even mijn korte termijn doelen geven, einde dit jaar bench 110 voor reps! 200DL zsm en 150-200squat, komt goed! ik las in jouw log dat je last had met je knieen? Heb ik ook een hele poos gehad, in mijn geval is squatten de oplossing 
Principe = ik ben gek dus in principe kan allesMijn bench sucks by the way en mijn schema verander ik heel binnekort, zet het hier zo spoedig mogelijk neer! Ik heb op het moment goede begeleiding van een mysterieuze duitse arts (He is watching us
)..... Ik zal je ook nog even mijn korte termijn doelen geven, einde dit jaar bench 110 voor reps! 200DL zsm en 150-200squat, komt goed! ik las in jouw log dat je last had met je knieen? Heb ik ook een hele poos gehad, in mijn geval is squatten de oplossing
![]()
) nooit benen getraind, ja af en toe met apparaten.. 
Heb me nu aan het inlezen d'r op.. Heb al wat interessante artikels gevonden.. Ik ben het aan het overwegen zeg maar

Goed.....Ik heb een Barbarian half rack aangeschaft, nou wachten tot die aankomt.... onder tussen pak ik op de squat 110 3 reps, DL 160 1RM en bench 90 1RMWie weet word het nog eens wat hier
![]()
einde van het jaar is die 110 bp van jou!Dankje Greet, en ja die is zeker van mij, en meerOooh kijk daneinde van het jaar is die 110 bp van jou!

Ik heb op aanraden van Ibo D 3 maanden lang Glucosamine gebruikt, in behoorlijke doseringen.

Oké, je hebt me overtuigd!Dankje HummerTate press voelt vreemd maar ik heb voor het eerst in weken weer spierpijn in mijn triceps, en dat na 3 sets
![]()