AndroidHealthClinic

TGA's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zo man je bent weer wakker en gaat je geheimen weer delen:P

• Topic Starter Topic Starter
Hahha Ja wie weet ;)

Bent over Row
5*85
5*85
5*85

Stiff Legged Deadlift
5*125kg
3*125kg
2*115kg
5*115kg
5*115kg
5*115kg

Problemen met grip, door Chinups aan schutting :p Vandaar drop terug naar 115

Vandaag weer gesquat:
Squat
10*40kg
7*60kg
7*75kg
5*85kg
5*90kg
3*95kg
3*100kg
5*95kg

3 weken terug pakte ik de 1*100 niet (dacht voorheen dat mijn techniek goed was, niet dus....) Nu met mijn basisschema pak ik na 3 weken 90kg 4 reps meer en 100 3 reps meer, zonder blessures, dus daar ben ik er blij mee

Goed.....Ik heb een Barbarian half rack aangeschaft, nou wachten tot die aankomt.... onder tussen pak ik op de squat 110 3 reps, DL 160 1RM en bench 90 1RM :o Wie weet word het nog eens wat hier :D

Leuk logje:)

Geabonneerd.

thx markkos ;) Ik zal de jouwe ook in de gaten houden, we gaan volgens mij redelijk gelijk op op het moment :D

thx markkos ;) Ik zal de jouwe ook in de gaten houden, we gaan volgens mij redelijk gelijk op op het moment :D

Ja zo ongeveer wel:)

Jouw squat ligt hoger, en mijn bench.. maar jij bent imo wat beter in verhouding;)

Train je nog volgens een bepaald schema/principe/systeem??

Principe = ik ben gek dus in principe kan alles :p Mijn bench sucks by the way en mijn schema verander ik heel binnekort, zet het hier zo spoedig mogelijk neer! Ik heb op het moment goede begeleiding van een mysterieuze duitse arts (He is watching us :eek:)..... Ik zal je ook nog even mijn korte termijn doelen geven, einde dit jaar bench 110 voor reps! 200DL zsm en 150-200squat, komt goed! ik las in jouw log dat je last had met je knieen? Heb ik ook een hele poos gehad, in mijn geval is squatten de oplossing :D

Principe = ik ben gek dus in principe kan alles :p Mijn bench sucks by the way en mijn schema verander ik heel binnekort, zet het hier zo spoedig mogelijk neer! Ik heb op het moment goede begeleiding van een mysterieuze duitse arts (He is watching us :eek:)..... Ik zal je ook nog even mijn korte termijn doelen geven, einde dit jaar bench 110 voor reps! 200DL zsm en 150-200squat, komt goed! ik las in jouw log dat je last had met je knieen? Heb ik ook een hele poos gehad, in mijn geval is squatten de oplossing :D

Naja, als kind zwakke enkels gehad, steunzolen, fysio etc. Knieen kraken en ik heb er 's ochtends vroeg vaak last van. Dokter zei dat er te weinig smeersel tussen het kraakbeen zit, waardoor het sneller slijt. Naja. goed.

Daarom heb ik in m'n beachboy tijd (:rolleyes:) nooit benen getraind, ja af en toe met apparaten..

Nu squat ik, en nergens meer last van.. Denk dat dat komt omdat spieren er om heen sterker geworden zijn???

neem je glucosamine? doen!

Ja het was bij mij zo dat de patella (knieschijf) scheef liep, en door squatten en trainen heb ik door het trainen van de omringende spieren de afwijking gecorrigeerd, maar mijn knie heeft nog steeds de neiging naar buiten te lopen met squatten :(

Heb ik al van meerdere kanten gehoord:) Heb me nu aan het inlezen d'r op.. Heb al wat interessante artikels gevonden.. Ik ben het aan het overwegen zeg maar:D

Is wel duur spul he.. als ik dat zo zag bij de Etos.. toch allemaal rond de 50-60 eurie:eek:

Goed.....Ik heb een Barbarian half rack aangeschaft, nou wachten tot die aankomt.... onder tussen pak ik op de squat 110 3 reps, DL 160 1RM en bench 90 1RM :o Wie weet word het nog eens wat hier :D

Oooh kijk dan ;) einde van het jaar is die 110 bp van jou!

Net even nieuwe oefening geprobeerd de Tate Press....zo wat een tricpes killer :eek:
22kg (per hand) (was iets teveel van het goede)
6reps
18kg (per hand)
12reps
12reps
12reps

Ik heb op aanraden van Ibo D 3 maanden lang Glucosamine gebruikt, in behoorlijke doseringen.
Geen bal van gemerkt...
Als ik geen gekke dingen doe, maar gewoon een beetje in beweging blijf is er niets aan de hand, maar na een zware training heb ik toch wel last van m'n knieën...
Gelukkig zijn de zware trainingen weer al even geleden... :o
Maar niet meer zo veel als voor ik ging trainen! :thumb:
Moet ik volgens jou nog langer doorgaan met die Glucosamine voor ik er baat bij ga krijgen..?
Is wel expensive als je er niets van merkt...

Ik ben jaloers op het rek dat je besteld hebt... :rolleyes:
Tate presses lijken me klote...
Misschien toch maar eens doen! ;)
Goed bezig Dude! :thumb:

Dankje Hummer :D Tate press voelt vreemd maar ik heb voor het eerst in weken weer spierpijn in mijn triceps, en dat na 3 sets :eek:

Dankje Hummer :D Tate press voelt vreemd maar ik heb voor het eerst in weken weer spierpijn in mijn triceps, en dat na 3 sets :eek:
Oké, je hebt me overtuigd!
Misschien ook eens doen...
Oh nee, ik ging fitnessen, da's waar ook... :rolleyes:

Gewoon doen waar je zin in hebt hummer ;)

Ondanks dat ik me misselijk voelde even wat schouders gedaan:

Strict press zonder legdrive
20*stang
6*55kg (oeps dat was iets teveel gewicht :P)
10*50kg
10*50kg
10*50kg
10*50kg
10*50kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven