Fitness Seller

TGA's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thomas is natuurlijk onder de indruk van jouw "kunnen" & "kennis"...hij volgt blind jouw "bevelen" op...ik hoop dat hij wel zijn brain blijft gebruiken en weet waar de grenzen zullen liggen (als je begrijpt wat ik bedoel ;)) en niet onder druk van "dreigementen" alles klakkeloos zal aannemen èn overnemen van jouw kant.

Wat ben je ook een stakker!! zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
dat je zo laag denkt over TGA! en zelfs zo laag over mij! heel triest hoor..

ik beschouw Thomas een beetje als mijn protégé ;) en neem het op voor hem.

Ik kan me voorstellen als jij iemand beschouwd als jou protégé.. en die persoon trekt een andere kant op dat je iets gekwetst kan zijn!

Als een mannelijke relatie met iemand die je zoon had kunnen zijn zo belangrijk voor je is, dan wil ik jullie niet in de weg staan! Misschien als ik je deze kans niet geef dat je strax een verkeerde soort relatie met je eigen zoon opbouwt en zien we je nog eens terug op het nieuws.

TGA zei:
Allereerst Champ, bedankt voor de reactie!

dat hij mij bedankt voor mijn eerste reactie en jou links laat liggen zal ook vast pijn doen!!

maar ik ben de slechtste niet! omdat ik je niet in de weg wil staan en iedereen gun wat hem toekomt laat ik jullie samen doen wat jullie willen!
Ik gaf alleen maar toe aan wat TGA wil, maar jou wil is in jullie relatie blijkbaar belangrijker!
voordat je het weer wilt omdraaien zoals je bij elke post doet! hij vroeg dat soort dingen aan mij, ik heb hem niet opgezocht en hem ff de regels voor te leggen!
Als ik iemand zou opzoeken zou het niet TGA zijn.

Succes verder!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb inderdaad hulp aan jou gevraagd Champ, ik ben ook erg blij dat ik die gekregen heb. Waar ik niet op zit te wachten is een continu welles en niettes. Rene, zou je hier verder alsjeblieft niet op in willen gaan, het is een verspilling van je tijd en moeite. Ik heb geen zin in eindeloze discussie wie hier nou wel of niet gelijk heeft.

whaha Champ owned huggy :roflol:

Dat komt wel goed Rene, laten we het weer over trainingen hebben ipv. iets anders :)

Je hebt volledig gelijk!
Wat bemoei ik me er ook überhaupt mee...ik ben immers niet je vader ;)
Ik onthoud me voorlopig verder wel van commentaar.
Suc6 met trainen!

en hoe was het seminar? en je trainingen? dat huggy en ik ons niet meer bemoeien betekend niet dat ik je log niet in de gaten houd ;)

Ja dat seminar was fantastisch, heb 6 uur op de mat gestaan (daardoor viel mijn benentraining volledig in het water... maar daar zodadelijk meer over)! Post zodadelijk mijn training van daarnet! Wat adviseer jij Champ, die training van benen doordeweeks nog een keer inhalen (en dan dus 2keer op een week dezelfde training) of die training laten voor wat het is en focussen op de volgende?

focussen op het volgende... spieren boeken pas achteruitgang na 2 volle weken..

Bench
10*30
10*50
10*60
6*70
6*70
6*70
6*70 (moeizaam :o)
6*70 (ging weer prima ???)

Incline Dumbbell Press

10*20kg
10*20kg
10*20kg

Neckpress

8*40
8*40
8*40 (moeizaam, rechter schouder voelde verrot bij alle shouder oefeningen:mad:)

zittend overigens

Upright Rows

10*60
10*60
10*60

Triceps extension

10*15
10*15
10*15
10*15

Skullcrusher

10*40
10*40
10*40

Training ging op wat last van mijn schouder na best heel lekker, waar bankdrukken de vorige keer met meer moeite ging, ging het nu al een stuk lekkerde :D

Mijn benentraining viel in het water door het volgende: Ik had last van mijn knieen, een probleem waar ik al een aantal jaar last van heb, de laatste maanden was het een stuk minder, maar na zaterdag had ik toch wel weer last, en dan zit er even niets anders op dan het een beetje rustig aan te doen......helaas....

net schema gebruik je.. zelfde als eerst ;)
5x5 bench is netjes.. volgende keer 5x5x75? denk je?
de 5e set, had je daarvoor langer gerust? of meer gefocust?
hoe is je grip nu? nog steeds small?

Incline Dumbbellpress.. dumbbell onderstreept. netjes hoor!! 10x20 was zwaar?
20kg doe je toch strikte flyes mee ofzo :p volgende keer 24kg proberen??

Nekpress last van je schouder? als die last niet binnen 1 dag weg is, moet je het zeggen..

Ik doe zoals ik eerder aangaf nu met brede greep, werkt prima :) Ik zal volgende keer 5*5*75 proberen en DBP met 24 ;)

Ik doe zoals ik eerder aangaf nu met brede greep, werkt prima :) Ik zal volgende keer 5*5*75 proberen en DBP met 24 ;)

Even mijn antwoord compleet maken: Ik heb niet langer gerust, maar had mezelf meer kwaad gemaakt, net als de vorige keer met bankdrukken, dat hielp toen ook, dus ik was meer gefocussed. Dat helpt echt wel!

TOP! thats the spirit

Nog even mijn buikspieren training ingehaald

Crunches
20*BW
20*BW
20*BW
20*BW

Obliques
20*BW L+R
20*BW L+R
20*BW L+R
20*BW L+R

Morgen rug :D

Deadlift
5*30kg
5*60kg
5*80kg
5*125kg (oeps had er 10kg bijgedaan i.p.v. 5 :o ging best prima omhoog maar dat had ik nog niet 5 sets omhoog gekregen...)
5*120kg
5*120kg
5*120kg
5*120kg

BOR
5*70kg
5*70kg
5*70kg
5*70kg
5*70kg

Curl
10*15kg L+R
10*15kg L+R
10*15kg L+R
10*15kg L+R

Hammer curl
10*22kg L+R
10*22kg L+R
10*22kg L+R

Concentration
10*15kg L+R
10*15kg L+R
10*15kg L+R

Ging best heel prima, maar voel me gesloopt :p had ook een vermoeiende dag op school, dus dan komt dit dubbel hard aan. Was wel erg tevreden met mijn deadlift, verbaasde me ook hoe goed die 5*125kg omhoog ging...

heel goed.. heel goed!

goed blijven eten en verhogen maar..

volgende week triceps niet, shouders wel, neckpress met 45kg i.p.v. 40kg, bench naar 75kg i.p.v. 70, Incline Dumbbell benchpress naar 24kg, de week daar op schouders niet, triceps wel.

Gisteren getraind met Champ, Alvinious en Luc. Was een ontzettend coole training, eerst normaal gebankt, toen met boards en toen nog een paar setjes squats.

Bench
Voor mij was dit echt een openbaring, ik heb me vooral gefocussed op de techniek en op mijn ademhaling. Ook het mentale aspect begrijp ik nu meer, het is niet zomaar even gaan liggen en een paar keer uitstoten.

15*stang
5*50
5*50
5*70
3*80
5*70

Boards

3*110 (of 100 weet het niet precies meer..)
2*110 (idem)

Squats
Ook hier weer een openbaring, met de juiste techniek haal ik er veel meer uit.

8*Bar
5*40kg
5*70kg
3*90kg

De training van vandaag:

Smith Squat
Bij gebrek aan freeweights op deze sportschool moet ik helaas met een smith machine squatten, snel mijn powerrack kopen!!! Smith machine is k*t, je kunt er gewoon niet de juiste techiek mee squatten..

10*20
10*40
3*80
3*90
3*90
3*90

Leg Press

10*200
10*200
10*200
10*200
10*200

Leg extension

10*54
10*71
10*71
10*71
10*71
10*71

Pull ups benen 90 graden

8*BW
8*BW
8*BW
8*BW

Seated dip

10*115
10*115
10*115
10*115
10*115

Zodadelijk nog buikspieren en dips

jaja...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven