MuscleMeat

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag dus buik en rug.

BW 85,8 kg.
BF 10,5%

Rug

low row

10x80
10x120
8x160
6x200
9x120

row wijde grip

10x40
8x80
6x100 viel tegen...
10x40

DL

8x50
8x90
8x110
6x130 easy peasy maar toen werd ik opeens duizelig en misselijk, zweten als een gek.Kwam waarschijnlijk door de insuline waar ik vandaag mee begonnen ben.Anyway, ik was erop voorbereid dus 2 dextrootjes erin, ff zitten en verder met de training.:)

pulldown

10x80
10x120
8x140
8x160
10x80

Buik

Wederom ongeveer 200 crunches op div. apparaten en buikbankje.

sterke rows en DL man... alleen die 200 crunches blijf ik om lachen :D

al om al, sterke training man, ik blijf je volgen.

nette training kerel:D vandaag ook rug:)

Ik doe altijd verzwaarde crunches, paar plates op m'n borst, hoppa.

I don't know man, vind het gewoon grappig als ik het elke keer lees.
Ik zelf heb echt al 2 jaar geen crunch meer gedaan. Harde deadlifts en squates zijn genoeg voor de buikspiertjes :D

:trollfacex:

Bij mij blijkbaar niet, doe 3-4 verschillende oefeningen, meestal 5 sets x10-15 reps.Heb ook geen hekel aan crunches dat scheelt ook.

Ik doe altijd verzwaarde crunches, paar plates op m'n borst, hoppa.

Ik dus ook.:)
Ik vind het alleen niet de moeite waard om elke buiktraining nauwkeurig te loggen, weinig boeiend imo.

DL gaat alweer goed omhoog.

Maar insuline :eek: is dat niet sterk spul of hou je ons voor de gek :o

Nee is ie serieus van plan, zag het al in de AAS sectie, maar Marcel, ik zou die slin laten staan. srs.

Edit: Hij doet het dus al, laat staan srs.

O 4sho:eek: marcel, jij bent gek :eek:

DL gaat alweer goed omhoog.

Maar insuline :eek: is dat niet sterk spul of hou je ons voor de gek :o

Nee is ie serieus van plan, zag het al in de AAS sectie, maar Marcel, ik zou die slin laten staan. srs.

Edit: Hij doet het dus al, laat staan srs.

Don't worry vrienden, valt allemaal reuze mee denk ik.Met dextro op zak kan er weinig gebeuren, ik zal me nu alleen nog strikter aan m'n -aangepaste- voedingsschema moeten houden maar dat is ook niet echt een probleem.Ik kom msschn wat laconiek over maar ik ben zeker niet over één nacht ijs gegaan en ben me terdege bewust van de risico's.

Dat je je bekend bent van de risico's is het minste wat ik van je zou verwachten hoor, maar je neemt gewoon onnodig risico's vind ik ;).

Slin uberhaupt, ik weet zelf niet echt veel van slingebruik verder, alleen de basics. Vind het ook niet interessant voor mezelf, vandaar.

Slin uberhaupt, ik weet zelf niet echt veel van slingebruik verder, alleen de basics. Vind het ook niet interessant voor mezelf, vandaar.

Oh ok.Het is voor mij ook een beetje experimenteren -komt door het type slin wat ik gebruik, daar is niet veel over te vinden kwa protocol e.d.- anyway, ik zie over een maandje wel of het wat opgeleverd heeft.Zoja is het voor herhaling vatbaar zoniet ben ik in iig een ervaring rijker.:)

Haha, toen ik die reactie zat te typen zat m'n moeder achter me, zegt ze opeens: Marcel3000, huh, op wat voor een website zit jij nu weer.?

M'n moeder is 59. :)

Terug
Naar boven