MuscleMeat

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijke training gehad afgezien van een schouderaccidentje, vandaag ook (nog) geen dextro nodig gehad hoewel ik de insuline naar 4 eenheden opgeschaald heb.Heb trouwens de slin tegelijk met de HGH gezet naar aanleiding v.e. artikeltje op steroid.com.Tevens voedingsschema wat aangepast, voor de geinteresseerden zie spoiler.
kwartier na het opstaan: 50 gr. whey + 100 gr. haferflocken 50mg T3*, 200mcg T4*

uur na het opstaan: 4 eenheden slin* + 15 eenheden HGH*

tussendoor 500gr. kwark + 100gr. haferflocken

trainen en direkt na de training 50 gr. whey* + 100gr. haferflocken*

uur tot anderhalf na de training: 100gr. gekookte kipfilet of 200gr. gestoomde koolvis, 100gr. rijst, 100gr. sperziebonen of broccoli

voor het slapen gaan: 500 gr. kwark.

*= alleen op trainingsdagen, dus ma. t/m vr.

Is nog geen definitief schema, het blijft toch een beetje trial & error.Hoeveelheden en gewichten kunnen wel eens afwijken ligt er ff aan hoe groot de kipfilets zijn en soms krijg ik het ook echt niet weg...:o

Edit: zie net dat ik een maaltijd vergeten ben, nl. een uur tot anderhalf uur vóór de training hetzelfde als na de training.Ik kook het gewoon in een keer en warm het daarna op.Training is meestal tussen 3 en 5 uur 's middags.Meestal pak ik ergens tussendoor nog een shake whey+ haferflocken voor extra kcal.

Ok, vandaag dus armen en schouders gedaan.

BW 86,4 kg.
BF 10,5%

Triceps

dips

15xBW
10xBW +10
8xBW +20
8xBW +30
8xBW +40
8xBW +50 lekkerrr
15xBW

skullcrushers

10x25
8x35
8x45
10x25
(Heb voor de stang 5 kg. gerekend)

cable push down

12x35
12x40
12x45
15x35

Biceps

DB curls

12x14
12x16
10x18
12x14

DB preachercurls

8x20
8x22
8x24
4x26 :o

schouders

rear lateral raise seated

10x12
10x14
10x16
10x12

DB front raise alternating

6x16
6x18
6x20
6x22
2x24 nu is m'n schouder waarschijnlijk echt verdoet, erg stom.:headbang:

Laatst bewerkt:
26kg preacher curls, goede zaak vriend.

26kg preacher curls, goede zaak vriend.

Helaas maar 4 reps...

Dat valt binnen marcels leeftijdcategorie ;)

Hm ja ik ben on dus alles van 16-100 met een k*t en een hartslag he :o
J/k ofcourse, zo erg is het niet maar ik merk het wel.:)

:fuux: dat is echt zwaar klote hoor, heb zelf ook maanden niet de borst kunnen trainen door een lastige schouder. Maar waarom deed je niet gewoon rustiger aan? Ik moet zeggen dat ik wel het idee krijg dat je nogal onbezonnen te werk gaat???

Hm, onbezonnen vind ik wat zwaar klinken, ik hou het liever op 'enthousiasme'...Achteraf valt de schade wel mee, heb er niet echt meer last van nu.Heb wel voor de training van vandaag -die ik straks ff post- 2 diclofenacjes erin gegooid.

Ik zie dat jij ook moeite hebt met inhouden terwijl je een blessure hebt, ik ben dus niet de enige stommeling die dat doet gelukkig....

Training van vandaag, tietjes dus.Ging nog wel aardig als je bedenkt dat ik vannacht zwaar bezopen was...:o
Heb het mezelf ook niet te moeilijk gemaakt, 2 machine oefeningen en flies.

BW 84,8 kg. :mad::mad:
BF 10,5%

Borst

wide chest press

12x40
10x80
8x120
8x140
12x80

chest press

12x40
10x80
8x100
6x120
9x80

DB fly

12x16
10x20
8x24
4x26
11x18 toen was ik wel klaar...

Ik zie dat jij ook moeite hebt met inhouden terwijl je een blessure hebt, ik ben dus niet de enige stommeling die dat doet gelukkig....

Zijn we iig met z´n tweeen.:D

Zo, ik zeg niet verkeerd! Grote mannen gewichten hiero!

klasse

Vind het niet de juiste instelling om te gaan zuipen terwijl je on bent, Marcel..

Zwaar bezopen? Dude! Wil ik niet meer zien in je log wanneer je on bent!

Haha.
Zijn keus toch?

Marcel, hoe lang ga je hgh nemen?
6maand?

Zonder drank is wel ff wennen (was het althans voor mij), heb ook 'n half jaar geen alcohol gezien. Maar mag gelukkig weer zuipen :D

Zonder drank is wel ff wennen (was het althans voor mij), heb ook 'n half jaar geen alcohol gezien. Maar mag gelukkig weer zuipen :D

Ik voorzie geen problemen, zit voor een groot deel tussen de oren denk ik.Ben ook op eigen kracht gestopt met roken, nu alleen nog kijken dat ik van de heroine afkom...

Hgh zo kort gaat weinig doen ben ik bang.
In ieder geval voor massa dan.

Waarom geen jaar?
Zo zou ik het doen, alleen wel duur

Hgh zo kort gaat weinig doen ben ik bang.
In ieder geval voor massa dan.

Waarom geen jaar?
Zo zou ik het doen, alleen wel duur

Dat is ook de planning, heb nog een bestelling lopen alleen die pennen schijnen nogal lastig te krijgen te zijn.Als dat niet lukt kan ik altijd nog overstappen op UG shizzle.

Terug
Naar boven