Fitness Seller

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf erbij dat het een p*ssy schema is voor benen, haha.

Je BF is wel erg netjes dude, gaat lekker!

Suggesties zijn uiteraard welkom!;)

Tnx, ben niet echt aan het cutten maar heb sinds een dag of 10 m'n KH drastisch gereduceerd en eiwit en vetten wat verhoogd om toch aan m'n kcals te komen.Werkt blijkbaar.:)

Zou er zoiezo één van de volgende oefeningen ingooien; lunges, squat, stiff legged deadlift. Leg Extenions vind ik ook altijd een erg fijne oefening.

Zou er zoiezo één van de volgende oefeningen ingooien; lunges, squat, stiff legged deadlift. Leg Extenions vind ik ook altijd een erg fijne oefening.

Squatten gaat momenteel even niet (zie eerdere post in m'n log) da's wel jammer want dat vind ik wel een fijne oefening. De planning was eigenlijk vandaag ook leg extensions te doen maar toen moest ik helaas afbreken.Lunges vind ik een k*toefening en die doe ik dus ook niet.:)
Stiff legged deadlift ken ik niet, zal 'm straks eens opzoeken, beetje afwisseling kan geen kwaad!

Stiffed is wel erg lekker, zorgt ervoor dat die hamstrings groeien als kool. Had drie maanden geleden een nieuwe pantalon van €120 gekocht, na 2 maanden squat en SLDL zit die zo strak als de t*ring:fuu:

200 crunches haha damn hoogste wat k dit jaar gehaald heb is 100 :p

200 crunches haha damn hoogste wat k dit jaar gehaald heb is 100 :p

Niet achtermekaar hoor, 5 sets hier 5 sets daar je kent het wel.Maar nog steeds geen mega abs door dat speklaagje heen btw.:o

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Stiffed is wel erg lekker, zorgt ervoor dat die hamstrings groeien als kool. Had drie maanden geleden een nieuwe pantalon van €120 gekocht, na 2 maanden squat en SLDL zit die zo strak als de t*ring:fuu:

Lol, heb ik nu ook, al 2 spijkerbroeken die ik eigenlijk niet meer aankan, gaat hard.:D

Ben je superdude ofzo?
Alleen maar buik trainen en benen training is p*ssy,
Do you have a :trollfacex:

Lol jokin'
Legpress doe je goed trouwens, zonde dat je niet door kon gaan

Ben je superdude ofzo?
Alleen maar buik trainen en benen training is p*ssy,
Do you have a :trollfacex:

Lol jokin'
Legpress doe je goed trouwens, zonde dat je niet door kon gaan

U mirin'?:D

Ok, training van vandaag, triceps en schouders dus.

BW 86,0
BF 10,5%

Triceps

DB extensions staand one arm

10x16
8x18
8x20
4x22
10x16

cable PD

12x30
10x40
8x50
10x35

cable PD one hand

12x12,5
10x15
8x17,5
4x20
10x10

CGBP

12x50
10x70
8x90
3x110...:o
14x50

Wou eigenlijk nog skullcrusher doen maar dat had weinig zin gehad denk ik, armpjes zaten vol...

schouders

DB front raises

12x12
10x14
8x16
8x18
6x20

:mad:.

Had toch wel zwaardere front raises verwacht, die doe ik ook 12-10-8 met 12-14-16kg en ik ben echt k*t met schouders.

zijn sommigen van je rustpauzes soms heel kort?

Je bent gewoon ecto, geef het toe. :)

Ok, whatever...ik ben ecto.
:sad:

Niets mis met die front raises. Bij schouders zie ik persoonlijk liever een goede uitvoering dan hoog gewicht.

mooie cgbp:)

zijn sommigen van je rustpauzes soms heel kort?

Tussen sets ong. 20-30 cesonden en tussen oefeningen weet ik niet precies ligt eraan.Heb meestal wel 'haast' als ik aan het trainen ben, in de zin van 'blik op oneindig en knallen', zelden dat ik een praatje maak ofzo.

Tnx, ben helaas wel wat achteruit gegaan kwa gewicht maar armomvang is toegenomen en daar gaat het om.:)

Ik probeer een ecto zoals Marcel gewoon een hart onder de riem te steken. Die jongen heeft ook wat motivatie nodig!

Tnx, wordt gewaardeerd!:D

Licht voor iedereen anders denk ik. Ik heb hem liever met een iets hoger gewicht.

me2, front raises lekker zwaar, qua uitvoering kan je er niet echt veel verkeerd aan doen;)

Probeer meestal met het hoogst mogelijke gewicht nog correcte reps te maken, zit nu alleen al een paar weken met een lichte blessure, vandaar ook maar één oefening gister.
Heb wel m'n schouder geforceerd waar ik nu natuurlijk spijt van heb.:(

Terug
Naar boven