AndroidHealthClinic

The Final Chapter

Igf dan?
Wat is je protocol met lengte?

• Topic Starter Topic Starter
Igf dan?
Wat is je protocol met lengte?

Wou het eerst maar bij HGH en slin houden icm AAS.
HGH dus 52 weken momenteel 15 eenheden 5/7, komt overeen met 3 IU heb ik me laten vertellen.Wil de dosis uiteindelijk opvoeren naar 25 eenheden 5/7.Dan slin 4 weken on 4 weken off etc. met de dosis ben ik nog aan het experimenteren.Verder 1000mg test e EW voor sowieso 16 weken.Daarna ws. bridgen tot de volgende cycle, hoe die eruit gaat zien weet ik nog niet.

Oke, heb je er lang over na gedacht?
Mayb andere voeding / meer voeding implementeren?

Niet om te dissen hoor.

Oke, heb je er lang over na gedacht?
Mayb andere voeding / meer voeding implementeren?

Niet om te dissen hoor.

Np, ben al zeker een maand of 4 ermee bezig, alleen de slin is iets van de laatste 2 weken.Met m'n voeding ben ik al een tijdje aan het experimenteren, helaas niet altijd geheel succesvol geef ik eerlijk toe.

Aight, hoe oud ben je dan?

Geen commentaar.:D

Vandaag buik en schouders licht getraind.Heb nog steeds last van m´n schouder dus heb wat cable shit gedaan en wat met meisjesdumbbells gespeeld, niet de moeite van het vermelden waard iig.
Rest v.d. week:

di. benen
wo. borst
do. rug
vr. armen buik

Bedankt man.. ben echt super blij! :D:D Woensdag weer normaal trainen, heb m'n rust ook wel nodig merk ik. M'n benen zijn een beetje dood.. :rolleyes:

De beentraining van vandaag, had er niet echt veel zin in btw.

BW 84,8 kg.:mad:
BF 10,5%

benen

rotary calf

12x40
10x50
8x60
8x65
10x50

leg extension

12x40
10x50
8x60
8x70
10x50

sled 45" calf raise

10x80
8x120
8x160
12x80

legpress

10x80
8x120
8x160
8x200
7x240
10x120

Train je ook je traps apart?

Nee, voor traps doe ik geen aparte oefening, die groeien gewoon mee. Bovendien vind ik van die huge traps niet echt mooi, dan is het net of ik geen nek heb...

Leuke leg press brah :).

Ik heb last van knie blessure denk ik... Rackte ik mijn barbell uit het rack, BAM schoot er iets in me knie en het is nu nog altijd niet beter :(

Leuke leg press brah :).

Ik heb last van knie blessure denk ik... Rackte ik mijn barbell uit het rack, BAM schoot er iets in me knie en het is nu nog altijd niet beter :(

Tnx brah!:)

Pas maar op met je knieen heb bijna een jaar met een blessure gelopen door een verdraaiing...

Mwah, mwah. Geen super training.

Training ziet er gewoon goed uit bro :) succes morgen met je borstjes.

Terug
Naar boven