Fitness Seller

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Pffff, wat een GCBP, ben er nu ook mee begonnen sinds vorige training, jij doet 100 kg meer dan mij :o

Nou ik stond er zelf ook wel van te kijken, eigenlijk wou ik na die 130 al stoppen maar m'n spotter -tevens instructeur daar- vond dat ik door moest gaan en ziedaar het resultaat.
Was wel ff een ****yeah-kippevelmomentje.:D

2x140 :o

Als ik dat binnen 2 jaar haal met de normale bench ben ik al blij.

Wat een gekke afkortingen allemaal hier maar je bent wel sterk!

• #2.164
Wat een tricepskracht man! Je training kon al niet meer stuk zeker na die cgbp? :D

GCBP en PD?

CloseGrip BenchPress en PullDown.

haha broeder, gaat lekker hier man! Ik verwacht jou eigenlijk volgend jaar bij de contest ;)

dit jaaar ook wel eig

• #2.173
Wat is je doelstelling nu eigelijk ik heb ergens gelezen van 100kg dat willen we allemaal natuurlijk, je bent begonnen op 85.4. Wat wil je nu verder bereiken..?

CGBP :p lekkaah jonguh!

• #2.178

Tnx man.:)

Wat is je doelstelling nu eigelijk ik heb ergens gelezen van 100kg dat willen we allemaal natuurlijk, je bent begonnen op 85.4. Wat wil je nu verder bereiken..?

Op korte termijn wil ik iig m'n gewicht vasthouden en nog een % of 2 dalen in VP.
Lange termijn blijft 100 kilo halen, ooit.
M'n totale trainingsperiode in aanmerking genomen (15 maanden) ben ik trouwens niet ontevreden met het resultaat tot nu toe, ik begon op 65-70 kilo met BF van 15-18% ongeveer.
Alleen de laatste cycle had ik veel meer uit kunnen halen maar het is nu eenmaal niet anders, ik heb er iig van geleerd.

Wel he?;)

Hahaha tnx man.:)

damn bro! das een beste training kerel:)

Terug
Naar boven