Fitness Seller

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Misschien eens tijd voor de fysio homie?

Hm ja, heb wel meer gezondheidsprobleempjes momenteel maar ben niet zo'n dokterloper...Heb me wel voorgenomen om in het nieuwe jaar wat aan m'n slaapstoornis te gaan doen als het dan nog niet over is.Moet er sowieso heen voor m'n bloedtest dus kan het gelijk allemaal in een keer.:)

Mijn hersenen kunnen niet tegen al die ingewikkelde letters en getallen:nut:

Man gebruik je dat serieus allemaal? Dure shit.

Zou sowieso met iets simpelers beginnen als ik jou was, als eerste kuurtje.;)

Euhm zelf nu zit ik alles te onderzoeken en te lezen en kom uit dat als 1e kuur

of test only 500-750 mg
of test en winstrol of clen?
nakuur nolva

weet niet hoelang denk 10-12 weken

dus niet nu over paar jaar voor de mensen die me weer gaan afzeiken.

Maar dat ball shrinking laat me twijfelen :P brah

wtf hebben jullie daar een woordenboek voor bij de hand ?

of test only 500-750 mg
nakuur nolva

Eerste kuur gewoon test only doen, zie het nut van clen ook niet zo in een 1e kuur, is geen kinder speelgoed. Atrofie van de ballen valt reuze mee met 10 weken kuren hoor (bij de meesten dan.. :))

of test only 500-750 mg
nakuur nolva

Ik kan je hier niet echt adviezen gaan geven brah maar ik ben een voorstander van eenvoudige kuren als je begint, uitbreiden kan altijd nog in vervolgkuren als je wat ervaring met AAS hebt opgedaan.
Lol, ja ballshrinking hou je toch zeker als je lang en hooggedoseerd kuurt.Gelukkig lijdt m'n libido er niet onder, integendeel zelfs.Ligt er wel aan wat je zet natuurlijk.

Ik kan je hier niet echt adviezen gaan geven brah maar ik ben een voorstander van eenvoudige kuren als je begint, uitbreiden kan altijd nog in vervolgkuren als je wat ervaring met AAS hebt opgedaan.
Lol, ja ballshrinking hou je toch zeker als je lang en hooggedoseerd kuurt.Gelukkig lijdt m'n libido er niet onder, integendeel zelfs.Ligt er wel aan wat je zet natuurlijk.

Wat is lang qua tijd? Hoeveel weken.
Ga ook mijn bloed even testen dan na een kuur om zeker van te zijn.
Zonder dbb zou ik echt een :sd: geweest zijn man.

Tijdens je kuur zul je er inderdaad niet veel van merken denk ik, maar na je kuur? (Ben wel leek hierin maar volg soms wel het AAS sectie :p)

Ligt eraan hoor, als jij bijv. tren only gaat doen kan ik je redelijk garanderen dat je je bye bye zwaai zwaai kan zeggen tegen je libido (uitzonderingen daargelaten). En na je kuur, tja, de een wel, de ander niet. Ligt eraan hoe je kuur eruit zag, zware lange kuur kan je wel een fikse dip verwachten uiteraard.

Ik ken gasten die zelden off gaan, velen bridgen ook.Gemiddelde duur is 10-12 weken meen ik.Ben zelf meer een voorstander van lange kuren btw, 16 weken test waren gepland maar dat kan ook gerust uitlopen tot 20 of meer weken (ligt aan m'n gains) en dan ga ik bridgen tot de volgende kuur.Weet nog niet precies hoe die eruit gaat zien maar ik heb nog tijd om erover na te denken.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Tijdens je kuur zul je er inderdaad niet veel van merken denk ik, maar na je kuur? (Ben wel leek hierin maar volg soms wel het AAS sectie :p)

Ben voorlopig nog niet van plan om off te gaan maar een fatsoenlijke PCT is wel een must na een deftige kuur.

Ligt eraan hoor, als jij bijv. tren only gaat doen kan ik je redelijk garanderen dat je je bye bye zwaai zwaai kan zeggen tegen je libido (uitzonderingen daargelaten). En na je kuur, tja, de een wel, de ander niet. Ligt eraan hoe je kuur eruit zag, zware lange kuur kan je wel een fikse dip verwachten uiteraard.

True, wat dacht je van de decadick?Daarom, het ligt eraan wat je zet, hoelang, hoeveel, verschilt ook wel van persoon tot persoon.De een herstelt sneller/gemakkelijker dan de ander.

Op welke leeftijd begon je met je 1e kuur?

Heb alles al bijna onderzocht en mijn vader overgehaald om te injecteren voor 5 euro. :roflol:

Terug
Naar boven