AndroidHealthClinic

The Final Chapter

jo nice logje ik volg je!
die insuline is wel gevaarlijke shit tog:P

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe liever geen leeftijdgerelateerde uitlatingen...Belangrijk is dat je weet waar je mee bezig bent, je bent echt heel ingrijpend met je lichaam bezig.
Zorg dat je niet zo'n kneus wordt die we in de AAS sectie regelmatig tegenkomen, die van toeten noch blazen weten en die spuit er maar inplempen en dan hier om advies komen huilen omdat het allemaal niet lukt.;)

Ik doe liever geen leeftijdgerelateerde uitlatingen...Belangrijk is dat je weet waar je mee bezig bent, je bent echt heel ingrijpend met je lichaam bezig.
Zorg dat je niet zo'n kneus wordt die we in de AAS sectie regelmatig tegenkomen, die van toeten noch blazen weten en die spuit er maar inplempen en dan hier om advies komen huilen omdat het allemaal niet lukt.;)

Lees ik tussen de regels door dat je naar mij verwijst, potverdomme :mad:

:@

Nee, eerst even alles in orde maken qua voeding en training dan even cutten tot 10% en dan maybe.

Wil rond de 85-90 kg staan na 2 jaar hopelijk en dan naar mijn doel met behulp van middelen... en dan stripper worden :P

jo nice logje ik volg je!
die insuline is wel gevaarlijke shit tog:P

Valt wel mee, ik heb me zo goed mogelijk geprobeerd in te lezen, ik check m'n bloedsuikerspiegel regelmatig en ben redelijk voorzichtig en het gaat nog goed dus..

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Nee, eerst even alles in orde maken qua voeding en training dan even cutten tot 10% en dan maybe.

Wil rond de 85-90 kg staan na 2 jaar hopelijk en dan naar mijn doel met behulp van middelen... en dan stripper worden :P

Goeie instelling maar stripper?:roflol:
Wie is die dude op je avatar btw?

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Lees ik tussen de regels door dat je naar mij verwijst, potverdomme :mad:

:@

:finger: No way, jouw informatieve posts worden, door mij iig, hogelijk gewaardeerd brah!Jij hebt meer kennis van de materie dan ik, op theoretisch vlak sowieso.:)

Valt wel mee, ik heb me zo goed mogelijk geprobeerd in te lezen, ik check m'n bloedsuikerspiegel regelmatig en ben redelijk voorzichtig en het gaat nog goed dus..

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Goeie instelling maar stripper?:roflol:
Wie is die dude op je avatar btw?

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

:finger: No way, jouw informatieve posts worden, door mij iig, hogelijk gewaardeerd brah!Jij hebt meer kennis van de materie dan ik, op theoretisch vlak sowieso.:)

Frank mcgrath, Zelf studeer ik nu ict 1e jaars, denk dat ik applicatieontwikkelaar of beveiliging ga doen en af en toe strippen.
Meiden die je geld geven wat wil je meer :P

Frank mcgrath, Zelf studeer ik nu ict 1e jaars, denk dat ik applicatieontwikkelaar of beveiliging ga doen en af en toe strippen.
Meiden die je geld geven wat wil je meer :P

Lol, ja zit wat in.Mcgrath ja killerfysiek damn...

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Op theoretisch vlak sowieso ja, ben nog natty dus praktijk zit er niet echt :D

Wat niet is kan nog komen.Je gaat iig, kwa kennis, goed beslagen ten ijs dan, om maar in het winterse te blijven.:D

Ik begin ook in jan. ;)

Denk zelf als ik 20 jaar ben en recies in de zomervakantie, lekker alleen thuis.
Lekker kilo's kipfilet,vis,macaroni,biefstuk alles erop en eraan en paar sl*tten erbij. Ook nog een goed schema = max gains, droom er gewoon elke dag over zeg :P

Ik kan je voorspellen dat het vele eten je waarschijnlijk het meest gaat tegenvallen, is bij mij iig zo, altijd al geweest ook eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Nope komt niks qua log etc. Sorry brah.

Hm jammer, speciale reden?

Soort van ja, wil wel PM'en waarom.

Ik kan je voorspellen dat het vele eten je waarschijnlijk het meest gaat tegenvallen, is bij mij iig zo, altijd al geweest ook eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

bij mij niet, heb zelf in bulk vreetkicks :D maar is prob omdat ik klein ben dat ik niet zoveel moet eten als jullie.

Gaat je eetlust weg dan met veel test? Zelf als ik wil kan ik de 5000 per dag eten (clean) maar heb al een bf van 16-18 denk ik. Na cut ga ik wel clean bulken. maja we zien wel een kuur is ook wel duur voor een student

Gaat je eetlust weg dan met veel test? Zelf als ik wil kan ik de 5000 per dag eten (clean) maar heb al een bf van 16-18 denk ik. Na cut ga ik wel clean bulken. maja we zien wel een kuur is ook wel duur voor een student

Je moet tig keer zoveel eten als je gewend bent en mij gaan die hoeveelheden voedsel, ondanks voldoende variatie, op een gegeven moment echt tegenstaan.Ik heb gewoon moeite met eten als ik geen honger/trek heb.
Duur is relatief, als je niet veel te besteden hebt zal je keuzes moeten maken.:)

Terug
Naar boven