Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die CGBP moet bikkelen geweest zijn, damn son. Lekkere training!
Ik ook man, ben jij niet toevallig mijn verloren vader?Dan weet ik igg waar ik mijn buffness aan te denken heb.
)die lat pull alleen al vind ik sick)
nice training bro
Doe ik je niet aan bro, blijf maar lekker bij je milfje.Nee, dan zou je wel wat vaker trainen.(pics van je ma?)

waarom gebruik je eigenlijk insuline marcel? Voor iets anders naast spieropbouw?

Ouwe.. Ik hoop voor je dat je BF gedaald is anders zou ik toch ff wat soulsearching gaan doen of het slim is om door te gaan met deze kuur. Als je op dit moment zoveel afleiding hebt kan je het misschien beter vroegtijdig afbreken, even nakuren en het overal een paar maanden als je je focus weer hebt beginnen.

Marcel, spier verlies je echt niet zomaar, al helemaal niet als je on bent. Trust me. Een paar dagen flink veel drank en slecht eten doet daar ook niks aan af. De kilo's die je kwijt bent zullen voornamelijk vocht zijn/verminderde maag inhoud/'n keer kakken, etc. Maak je er maar niet al te druk om, zit er zo weer aan het is zeker geen spierverlies.

K*t ijs of nie!
Jij maakt die training wel weer goed met een sick chest training!
Beetje vocht kwijt, alleen maar goed!
cheers

Kijk aan brah, gewicht zit er weer aan. Lekkere training ook!