Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede training maar ga is eten jij Marcel.en skip die cardio gewoon

joking natuurlijk maar ga wel vreten man, je moet ****ing veel uit deze kuur gaan halen.

Marcel, als je niet snel gaat gainen kom ik eens langs voor een goede 'cardio' sessie waarna je een maand lang huilend in een hoekje gaat zitten
(Admins geen kaart please, het is een bedreiging met opbouwende kritiek)
Je bent on, op een kuur waarvan vullen zullen denken dat is Te volgens jouw.
En dan val je af, last van je schouder en train je geen benen?
Geen disrespect, je hebt een goed fysiek en je bent sterk.
Maar zo haal je natuurlijk nooit de volle 100% uit een kuur en dat verwacht ik wel als je ON bent.
)
Uiteraard mag je kritiek hebben, geen probleem en je hebt ook wel een punt wat betreft m'n benen.Ik heb een paar pagina's terug al eens uitgelegd dat als ik een keuze moet maken de beentraining op de laatste plaats komt.Wat iedereen daar verder van vindt moet ie zelf weten, ik heb een aantal uur per week om te trainen en die verdeel ik over m'n favoriete spiergroepen.
Punt is eigenlijk een beetje dat ik er niet op gerekend had zo snel weer aan het werk te komen, anders had ik m'n kuur ws wel uitgesteld.
Ter informatie: ik doe echt retezwaar werk, ben 8 uur per dag met takken van 10 tot 50 kilo in de weer.(Vandaar ook dat m'n kuiten zo goed gaan denk ik)
Schouder is trouwens weer volledig hersteld en 'afvallen' naja die kilo zit er morgern na het ontbijt wel weer aan hoor.![]()
Betreft werk het is goed dat je weer bezig bent, maar het is nog steeds geen excuus. Ik heb soms ook weken dat ik 40u op mijn benen sta en daarna nog 30km fiets. Trainingsmaat is ook elke dag van 7 tot 5 bezig met takken, en ken zo nog genoeg mensen.
Het is niet zo zeer dat je 1 kilo afvalt, dat is wat extra eten het zit eraan. Enkel meer het feit dat je afvalt of niet aankomt, bedoel je bent on. Je hoort te knallen!
Uiteraard gaat het niet slecht, alleen zie ik dat het beter kan. Dat is mijn kijk er iig op.