Fitness Seller

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Yo ga deze volgen, lekker getraind man. Alleen wat ik me afvraag, waarom zo'n 5 dagen split aanhouden als je last van je schouders hebt. Je schouders worden echt zwaar belast zo..

Tnx brah!:)
Zit ten eerste midden in een zware kuur en ten tweede heb ik alleen hinder van die schouder als ik m'n arm hoger hef dan 45 graden t.o.v. m'n lichaam, dus bij presses en incline BP ed.
Bij de rest van de oefeningen is het uit te houden.:)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Jeetje, je traint echt alle dagen he! Ik train 3 dagen KT en 2 dagen cardio.

Weekend train ik niet ivm mijn werk 's nachts.:)

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

haha, doe het dan een keer ook echt rustig aan i.p.v die 20ers weer tevoorschijn te halen. Wel een lekkere training kerel!

Tnx brah!:D
I know maar dat is m'n enthousiasme weer he...:o

Oke, maar 'uit te houden' is ook niet alles lijkt me. Heb namelijk ook een tijd zo getraind en kreeg daardoor ook altijd last van me schouders. Je moet het zelf weten natuurlijk ;)

Oke, maar 'uit te houden' is ook niet alles lijkt me. Heb namelijk ook een tijd zo getraind en kreeg daardoor ook altijd last van me schouders. Je moet het zelf weten natuurlijk ;)

Heb je gelijk in brah, ben de laatste trainingen ook over het algemeen wat lager in gewicht gaan zitten en wat hoger in reps.Dat ging goed.
Ik denk dat ik begin volgende maand 9 dagen rust heb als m'n wintersport doorgaat.:D Tot die tijd hou ik het wel ff uit denk ik.

Vandaag stond eigenlijk benen op het programma maar ik sterf nog van de spierpijn in m'n kuiten dus heb ik armen gedaan.
Had er ook niet echt zin in vandaag.

BW 85,8
BF 10,5%

triceps

dips

15xBW
12xBW +20
10xBW +30
8xBW +40
12xBW

cable PD

12x35
10x40
8x45
8x50
9x35

DB extensions

12x16
10x18
8x20
6x22 :o

biceps

hammercurls

15x12
12x14
10x16
8x18
8x20
7x22
9x16

En toen had ik geen zin meer.Ben toch wel wat kracht kwijtgeraakt de afgelopen tijd, demotiverend.

Nette training marcel.
Is het geen slijmbeursontsteking dan? Omdat je zegt dat bij 45 graden de problemen ontstaan,kunnen ze je misschien een paar spuiten geven.

Ik heb momenteel ook schouderprobleem met presses,geen ontsteking,maar overbelast ws. Dips kan ik ook niet nu,voel het echt aan de buitenkanten van me schouders en achterkant.

Maar ga zo door man.Lekker bezig.

Slappe hap hammercurls brah, ik doe zwaarder. :mad:

Nette training marcel.
Is het geen slijmbeursontsteking dan? Omdat je zegt dat bij 45 graden de problemen ontstaan,kunnen ze je misschien een paar spuiten geven.

Ik heb momenteel ook schouderprobleem met presses,geen ontsteking,maar overbelast ws. Dips kan ik ook niet nu,voel het echt aan de buitenkanten van me schouders en achterkant.

Maar ga zo door man.Lekker bezig.

Tnx man!
Ik heb geen idee wat het is, lijkt me een gewrichtkwestie want als ik het 'verkeerd' belast knakt het en doet het zeer.

Slappe hap hammercurls brah, ik doe zwaarder. :mad:

Mja, ik heb wel wat kracht verloren de afgelopen tijd, heb ik gemerkt.
Misschien komt het ook omdat ik hoger in reps ga dan voorheen, geen idee.Anyway, ben vandaag met naposim begonnen dus moet wel weer goed komen.:)

Training van vandaag, borst.Was er niet helemaal bij met m'n hoofd maar het ging toch best lekker.

BW 86 kg
BF 10,5%

borst

DB flies

12x18
10x22
8x26
7x30:woot:
10x18

wide chest press

15x40
12x80
10x120
8x130
10x80
15x40

Omdat de benchbankjes weer eens urenlang bezet waren de chestpress maar gepakt.:rolleyes:

chestpress

15x40
12x80
10x100
8x120
9x80 toen was ik wel klaar.

Ziet er goed uit bro, nice training :D

lekker bezig! Gaan die gasten niet direct stoppen met bankjes bezet houden asl jij in de buurt ben??

7 x 30! BAM jonguh! :cool:

Ziet er goed uit bro, nice training :D

Tnx brah.:)

lekker bezig! Gaan die gasten niet direct stoppen met bankjes bezet houden asl jij in de buurt ben??

Helaas niet...hahaha jammer genoeg tref ik altijd debielen die 80 setjes doen en telkens 1,25 kg. per kant verhogen.:rolleyes:

Was er zelf ook wel blij/verrast over.:D

Tnx brah.:)

Helaas niet...hahaha jammer genoeg tref ik altijd debielen die 80 setjes doen en telkens 1,25 kg. per kant verhogen.:rolleyes:

Was er zelf ook wel blij/verrast over.:D

hahaha, ok, je zou es kunnen overwegen een paar dumbbells naar hun hoofden te smijten. haha.:D

au!

Ik sla ze altijd met mijn leuter op hun hoofd, swaffel ze gewoon weg:D

Kan me voorstellen dat het demotiverend werkt als je in kracht afneemt man, gewoon door bijten. Kracht komt wel weer terug.

Des ondanks toch nog mooie trainingen, en 1 ding is een feit, altijd beter iets doen dan niets doen!

cheers

Idd.:)

Ik sla ze altijd met mijn leuter op hun hoofd, swaffel ze gewoon weg:D

Kan me voorstellen dat het demotiverend werkt als je in kracht afneemt man, gewoon door bijten. Kracht komt wel weer terug.

Des ondanks toch nog mooie trainingen, en 1 ding is een feit, altijd beter iets doen dan niets doen!

cheers

Hahaha als er nou eens een paar lekkere chicks aan het BP'en waren zou ik het misschien nog overwegen...:eyebrow:
J/k ofcourse!:p

Heb je gelijk in, van niets komt niets.Heb er trouwens wel vertrouwen in dat m'n kracht terugkomt hoor.Nog een paar dagen en dan kickt de dbol in hoop ik.:)

Met chicks moet je uitkijken...... je hebt kans dat ze juist dan blijven liggen en slakkensporen achter laten op de bankjes..... weet je hoe k*t dat is om op te benchen! Plakzooi jonguh!

Komt goed met jou! Eind volgende week lullen we nergens meer over en ben jij weer als een beescht aan het trainen.

Terug
Naar boven