- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tnx baas.
Welkom broski.
Yep, melanotan does the trick.![]()

Mijn ervaringen ermee zijn heel goed, hoewel ik om me heen ook wel mensen zie die bijv. pigmentvlekken krijgen en/of moedervlekken.Persoonlijk heb ik het idee dat het minder belastend voor de huid is dan alleen zonnebanken, het enige nadeel vind ik de -kortdurende- misselijkheid na het zetten maar dat heb ik er wel voor over.Heeft trouwens niet iedereen last van heb ik begrepen.
Anyway, ik zou het gewoon eens proberen, er zijn wel topics te vinden waar je advies uit kan halen.Mbt. doseringen kan ik je weinig vertellen, dat schijnt persoonsgebonden te zijn.Ik heb bijv. van mezelf al een lichte tint en heb vrij weinig nodig om m'n kleurtje te onderhouden.

heb je 1 of 2?
Ik heb sowieso een pigment plek op middenkant borst wat minder bruin word, best ****ed up![]()
Al dat gespuit. Waarom niet gewoon wat meer in de zon chillen..

Al dat gespuit. Waarom niet gewoon wat meer in de zon chillen..

Stelt geen hol voor hoor, bovendien ben ik ervan overtuigd (kan het niet onderbouwen dat niet..) dat die m2 minder schadelijk is dan de straling van de zon.
Uiteindelijk wel.![]()
melanotan is goeie shit, ik heb wel wat meer moedervlekjes maar vind ik niet erg...
I dont care much about gevolgen..... Maar ik ben oud en versleten en heb geen leven....
![]()

help me nou is 
Ik ben zo wit als de sneeuw so dont ask me bro....:$