Fitness Seller

The Final Chapter

mirin chest en biceps, lekker getraind

Ik ga ook volgen.

Zit je nog aan de mela? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.025
Ik twijfel voor deze lente :(
advice me :rolleyes:

Mijn ervaringen ermee zijn heel goed, hoewel ik om me heen ook wel mensen zie die bijv. pigmentvlekken krijgen en/of moedervlekken.Persoonlijk heb ik het idee dat het minder belastend voor de huid is dan alleen zonnebanken, het enige nadeel vind ik de -kortdurende- misselijkheid na het zetten maar dat heb ik er wel voor over.Heeft trouwens niet iedereen last van heb ik begrepen.
Anyway, ik zou het gewoon eens proberen, er zijn wel topics te vinden waar je advies uit kan halen.Mbt. doseringen kan ik je weinig vertellen, dat schijnt persoonsgebonden te zijn.Ik heb bijv. van mezelf al een lichte tint en heb vrij weinig nodig om m'n kleurtje te onderhouden.

Mijn ervaringen ermee zijn heel goed, hoewel ik om me heen ook wel mensen zie die bijv. pigmentvlekken krijgen en/of moedervlekken.Persoonlijk heb ik het idee dat het minder belastend voor de huid is dan alleen zonnebanken, het enige nadeel vind ik de -kortdurende- misselijkheid na het zetten maar dat heb ik er wel voor over.Heeft trouwens niet iedereen last van heb ik begrepen.
Anyway, ik zou het gewoon eens proberen, er zijn wel topics te vinden waar je advies uit kan halen.Mbt. doseringen kan ik je weinig vertellen, dat schijnt persoonsgebonden te zijn.Ik heb bijv. van mezelf al een lichte tint en heb vrij weinig nodig om m'n kleurtje te onderhouden.

heb je 1 of 2?

Ik heb sowieso een pigment plek op middenkant borst wat minder bruin word, best ****ed up :mad:

Al dat gespuit. Waarom niet gewoon wat meer in de zon chillen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.030
melanotan is goeie shit, ik heb wel wat meer moedervlekjes maar vind ik niet erg...

I dont care much about gevolgen..... Maar ik ben oud en versleten en heb geen leven....

:roflol:

aww yeahh

Ik ben zo wit als de sneeuw so dont ask me bro....:$

Terug
Naar boven