Fitness Seller

The Final Chapter

True, is enorm goedkoop. Maar dan nog dumbbells tot 32kg is natuurlijk ronduit ruk.

Had jij niet van die dumbbell stangen om zelf je gewichten te maken?

Beste wensen nog en sterkte met je schouder . 16 euro:D

Bro, gewoon 2 x in de maand met mij gaan trainen, in een echte gym! Bij ons hebben ze trouwens hele leuke plannen, ga jij en maurice leuk vinden als het allemaal door gaat :) Ze willen die zaal rechts er helemaal bij gaan trekken en voorzien van de echte serieuze bodybuildings apparatuur:) I like, tevens rubberen matten zodat we met dumbbells kunnen smijten en schreeuwen... als dit door gaat is bartje happy as ****.

Bro, gewoon 2 x in de maand met mij gaan trainen, in een echte gym! Bij ons hebben ze trouwens hele leuke plannen, ga jij en maurice leuk vinden als het allemaal door gaat :) Ze willen die zaal rechts er helemaal bij gaan trekken en voorzien van de echte serieuze bodybuildings apparatuur:) I like, tevens rubberen matten zodat we met dumbbells kunnen smijten en schreeuwen... als dit door gaat is bartje happy as ****.

Waar zit die gym dan?

Dat is het zelfde als droog water, of koud vuur.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.251
wacht maar totdat je eens groot en sterk bent ... wait ... whut? :p

:sad:

Had jij niet van die dumbbell stangen om zelf je gewichten te maken?

Ja maar die mogen we niet meer gebruiken van Cindy.:mad:

Beste wensen nog en sterkte met je schouder . 16 euro:D

Dankje stuitermeisje jij ook de beste wensen!:kiss:

Goed plan brah!:D

Goedzo beer.

Hoe was je oud en nieuw avond trouwens?

Hm, laten we het daar maar niet meer over hebben.:o

was je nog in de stad met oud en nieuw? er was namelijk echt geen ene **** te doen, en lieten mensen nog entree betalen terwijl er maar 10 mensen binnen waren. Echt belachelijk.

Geen mens die kaarten had gekocht, en degene die gekocht hadden, hadden er zwaar spijt van lol

• #5.253
Vandaag maar eens kijken hoe het gaat met m'n schouder na een paar dagen rust en wat 'zelfmedicatie'.:fluit:
Ben van plan borst te trainen, mocht het nou helemaal niet gaan switch ik naar benen maar heb er wel vertrouwen in.
Rest vd dagen zo geplanned,

za. rug
zo. benen
ma. schouders abs
di. armen
wo. kuiten abs.

Laatst bewerkt:
trainze buffel!

Is dat niet saai? een kuiten abs training... still wondering lol

• #5.257
heb je nog getraint deze week marcel??