Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, is enorm goedkoop. Maar dan nog dumbbells tot 32kg is natuurlijk ronduit ruk.

Heb je gelijk in maar momenteel vind ik de voordelen nog wel opwegen tegen de nadelen.![]()

Ze willen die zaal rechts er helemaal bij gaan trekken en voorzien van de echte serieuze bodybuildings apparatuur
I like, tevens rubberen matten zodat we met dumbbells kunnen smijten en schreeuwen... als dit door gaat is bartje happy as ****.Bro, gewoon 2 x in de maand met mij gaan trainen, in een echte gym! Bij ons hebben ze trouwens hele leuke plannen, ga jij en maurice leuk vinden als het allemaal door gaatZe willen die zaal rechts er helemaal bij gaan trekken en voorzien van de echte serieuze bodybuildings apparatuur
I like, tevens rubberen matten zodat we met dumbbells kunnen smijten en schreeuwen... als dit door gaat is bartje happy as ****.
Bro, gewoon 2 x in de maand met mij gaan trainen, in een echte gym! Bij ons hebben ze trouwens hele leuke plannen, ga jij en maurice leuk vinden als het allemaal door gaatZe willen die zaal rechts er helemaal bij gaan trekken en voorzien van de echte serieuze bodybuildings apparatuur
I like, tevens rubberen matten zodat we met dumbbells kunnen smijten en schreeuwen... als dit door gaat is bartje happy as ****.
Ik zeg laat maar komen die shit. Ik haat dat ik nu schijven moet hangen aan sommige apparaten omdat ze maar tot 75 kilo gaan.wacht maar totdat je eens groot en sterk bent ... wait ... whut?![]()

Had jij niet van die dumbbell stangen om zelf je gewichten te maken?

Beste wensen nog en sterkte met je schouder . 16 euro![]()

Bro, gewoon 2 x in de maand met mij gaan trainen, in een echte gym! Bij ons hebben ze trouwens hele leuke plannen, ga jij en maurice leuk vinden als het allemaal door gaatZe willen die zaal rechts er helemaal bij gaan trekken en voorzien van de echte serieuze bodybuildings apparatuur

Goedzo beer.
Hoe was je oud en nieuw avond trouwens?

Is dat niet saai? een kuiten abs training... still wondering lol