XXL Nutrition

The Final Chapter

wheels lekker aangepakt buffel!

toch nog nice getrained kerel

je mag mijn been trainingen overnemen, ik kap met ze te trainen, 1 keer in de 2 weken op high reps. Kan niet eens normaal (hard)lopen met die wheels, hamstrings zijn al helemaal erg door deadlift, stiffleg Dl, leg curls etc..:(
Misschien gaat de massa dan naar de bovenkant:D:p

Beter doe je 3x in de week dan gewoon één oefening ;) groeien ze beter op én minder spierpijn

Beter doe je 3x in de week dan gewoon één oefening ;) groeien ze beter op én minder spierpijn

fullbody werkt niet voor mij als je dat bedoelt. Ik wil ze kleiner, moeten niet meer groeien, ze moeten krimpen. Spierpijn boeit me niet, heb ik nou wel mee leren leven :p

fullbody werkt niet voor mij als je dat bedoelt. Ik wil ze kleiner, moeten niet meer groeien, ze moeten krimpen. Spierpijn boeit me niet, heb ik nou wel mee leren leven :p

Dacht dat je bedoelde dat alleen spierpijn in je benen had, dus dacht verspreid je alleen je benen. Meer niet.

Waarom krimpen, je poten zijn nice man....

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.345
Rug.
Niet veel oefeningen maar wel lekker zwaar gegaan, focus op lats, vanaf volgende week onderrug er weer bij pakken.

BW 92,7 kg.

motivatie: 8/10

rug

one hand pulldown (plate loaded)

6x20
6x40
6x60
6x80
6x100 yeahbuddy

one hand pulldown (plate loaded)
achterstevoren

8x60
10x50
12x40
15x30

lat pull

6x60
6x70
6x80
6x90
6x100
6x110

EZ bar pullovers

8x25
8x35
6x45
4x55

BOR

6x50
6x70
6x90
5x110
1x130

Rest van de dagen:

za. borst
zo. kuiten abs
ma. armen
di. schouders
wo. benen
do. rug

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

toch nog nice getrained kerel

je mag mijn been trainingen overnemen, ik kap met ze te trainen, 1 keer in de 2 weken op high reps. Kan niet eens normaal (hard)lopen met die wheels, hamstrings zijn al helemaal erg door deadlift, stiffleg Dl, leg curls etc..:(
Misschien gaat de massa dan naar de bovenkant:D:p

Tnx brah, kost dat per kilo?:D

wheels lekker aangepakt buffel!

Tnx bro.:)

Dacht dat je bedoelde dat alleen spierpijn in je benen had, dus dacht verspreid je alleen je benen. Meer niet.

Waarom krimpen, je poten zijn nice man....

Get a room you 2!:p

typisch, zelfde schema als mij hehe. Hoelaat pak je morgen borst dan? Ik moet dan wel in de morgen gaan anders is die dicht.

Maar nette training, BOR 130kg ging geen 2x ?:D

Hoe strict is die bor?

• #5.349
typisch, zelfde schema als mij hehe. Hoelaat pak je morgen borst dan? Ik moet dan wel in de morgen gaan anders is die dicht.

Maar nette training, BOR 130kg ging geen 2x ?:D

Tnx broski, 2e keer ging echt niet, 1e rep was al niet fraai eigenlijk.
Morgen rond 2 uur @ gym, ze gaan vroeg dicht in t weekend.

Strict genoeg?:p

Super strict, met die t-rex armpjes van hem heeft hij toch een mini rom :p

:roflol: Kern van waarheid zit er wel in though.

lekker he training zonder irritatie aan schouder

Harde rug training bro! Mirin' those 130kg bor en lat pulldown

200kg op de pulldown, meer kan er niet op of wel?

Miss dat ik er overheen heb gelezen. Maar waarom geen deadlift?

Not madd, just asking brah:)

fkkn dikke bor brah!

ik zeg, goed bezig ouwe!:D

• #5.358
Miss dat ik er overheen heb gelezen. Maar waarom geen deadlift?

Not madd, just asking brah:)

No problem, vind ik een klote oefening brah, haat 'm echt en doe 'm nooit meer van m'n leven.:o

Tnx man, ga ik wel een paar dagen last van hebben denk ik.Spierpijn begint al op te komen.:)

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 19:34 ----------

Tnx WP!:D

Lekker hoorr! :D

Bizarre latpull ook kerel! Klasse getraind, ik ga maandagochtend met maurice borst en triceps aanpakken:) als dat nog lukt na de wedstrijd van morgen... haha

Terug
Naar boven