- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch nog nice getrained kerel
je mag mijn been trainingen overnemen, ik kap met ze te trainen, 1 keer in de 2 weken op high reps. Kan niet eens normaal (hard)lopen met die wheels, hamstrings zijn al helemaal erg door deadlift, stiffleg Dl, leg curls etc..![]()
Misschien gaat de massa dan naar de bovenkant![]()
groeien ze beter op én minder spierpijnBeter doe je 3x in de week dan gewoon één oefeninggroeien ze beter op én minder spierpijn

fullbody werkt niet voor mij als je dat bedoelt. Ik wil ze kleiner, moeten niet meer groeien, ze moeten krimpen. Spierpijn boeit me niet, heb ik nou wel mee leren leven![]()
toch nog nice getrained kerel
je mag mijn been trainingen overnemen, ik kap met ze te trainen, 1 keer in de 2 weken op high reps. Kan niet eens normaal (hard)lopen met die wheels, hamstrings zijn al helemaal erg door deadlift, stiffleg Dl, leg curls etc..![]()
Misschien gaat de massa dan naar de bovenkant![]()

Beter doe je 3x in de week dan gewoon één oefeninggroeien ze beter op én minder spierpijn
fullbody werkt niet voor mij als je dat bedoelt. Ik wil ze kleiner, moeten niet meer groeien, ze moeten krimpen. Spierpijn boeit me niet, heb ik nou wel mee leren leven![]()
Dacht dat je bedoelde dat alleen spierpijn in je benen had, dus dacht verspreid je alleen je benen. Meer niet.
Waarom krimpen, je poten zijn nice man....

typisch, zelfde schema als mij hehe. Hoelaat pak je morgen borst dan? Ik moet dan wel in de morgen gaan anders is die dicht.
Maar nette training, BOR 130kg ging geen 2x ?![]()

Super strict, met die t-rex armpjes van hem heeft hij toch een mini rom![]()
Kern van waarheid zit er wel in though.Harde rug training bro! Mirin' those 130kg bor en lat pulldown

Miss dat ik er overheen heb gelezen. Maar waarom geen deadlift?
Not madd, just asking brah![]()