AndroidHealthClinic

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.621
Gast een halve kilo lichter in 2 dagen, waar maak je je druk om. Ben zelf aan het carbcyclen, afhankelijk van mn voeding kan het verschil per dag wel 3 kilo zijn. Halve kilo zegt niet zo veel IMO. Zijn die rear raises niet wat aan de lichte kant voor jou, of was je zodanig kaputski? Ik bedoel, met 12 kilo kan ik ze ook nog wel en ik win geen 2.5kg per maand ;)

• #5.623
Armen.

BW 95,7 kg.

motivatie 8/10

biceps

cable curls

8x20
8x30
8x40
8x50

crosscurls

6x18
6x20
6x22

DB preachercurls

6x20
6x24
6x28

hammercurls

6x18
6x20
6x22

one hand cable curls

8x15
8x17,5
8x20
6x22,5

triceps

one hand cable PD

8x15
8x17m5
8x20
8x22,5

cable PD v-bar

8x20
8x30
8x40
8x50
8x60
7x70

DB extensions

6x16
6x18
6x20
6x22
3x24

CGBP

10x50
10x70
10x90
7x110 triceps deaud...

Lekkere training, kracht komt weer terug.
Armen gemeten 48,0 cm. nu, feels good.:woot:

-----------------------------------------------------------------------------------------

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 15:33 ----------

Gast een halve kilo lichter in 2 dagen, waar maak je je druk om. Ben zelf aan het carbcyclen, afhankelijk van mn voeding kan het verschil per dag wel 3 kilo zijn. Halve kilo zegt niet zo veel IMO. Zijn die rear raises niet wat aan de lichte kant voor jou, of was je zodanig kaputski? Ik bedoel, met 12 kilo kan ik ze ook nog wel en ik win geen 2.5kg per maand ;)

I know Mc maar ik ben nu eenmaal een dramaqueen..:o
Rear raises heb ik expres nog even licht gehouden, volgende keer weer vol ertegenaan.:D

lekker jonge,

wat was gister nu passiert ?

48cm lolwut
sterkte train brah
hoezo heb jij altijd 8/10 motivatie :(

• #5.626
lekker jonge,

wat was gister nu passiert ?

Tnx brah.:)
Was gister met m'n auto op de aanhanger onderweg naar de sleutelman voor een nieuwe handzender + sleutel te laten inlezen voor m'n auto (omdat ik vrijdag al m'n sleutels was kwijtgeraakt:rolleyes:)
Toen werden we door de klpd -in burger ook nog- van de weg en uit de auto getrokken, die lieten gelijk versterking aanrukken.:roflol:
Hebben ze m'n hele auto op z'n kop gezet, alle nummers lopen checken en weet ik veel wat.
Het hele gezeik heeft gewoon 2 uur geduurd en alles was gewoon in orde stelletje ****ers maar ondertussen was de sleutel man al dicht natuurlijk en kan ik er morgen weer heen.Moet ik nog een dag in die leentractor rijden.:mad:

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 15:41 ----------

48cm lolwut
sterkte train brah
hoezo heb jij altijd 8/10 motivatie :(

Tnx brah!:)
Ik kijk altijd motivational vids van kevin levrone (:heart:) voor ik ga trainen broski...:o

oi abbo, nice arms man. Heb je al eens een fdb gepost?

Was gister met m'n auto op de aanhanger onderweg naar de sleutelman voor een nieuwe handzender + sleutel te laten inlezen voor m'n auto (omdat ik vrijdag al m'n sleutels was kwijtgeraakt:rolleyes:)
Toen werden we door de klpd -in burger ook nog- van de weg en uit de auto getrokken, die lieten gelijk versterking aanrukken.:roflol:
Hebben ze m'n hele auto op z'n kop gezet, alle nummers lopen checken en weet ik veel wat.
Het hele gezeik heeft gewoon 2 uur geduurd en alles was gewoon in orde stelletje ****ers maar ondertussen was de sleutel man al dicht natuurlijk en kan ik er morgen weer heen.Moet ik nog een dag in die leentractor rijden.:mad:

Ik kijk altijd motivational vids van kevin levrone (:heart:) voor ik ga trainen broski...:o
hahahaha hoe de **** kunnen ze daar 2 uur over doen... ach klpd... ach

Alle agenten terug naar hun eigen land!

• #5.630
oi abbo, nice arms man. Heb je al eens een fdb gepost?

Welkom en tnx!:)
Nee nog nooit geloof ik maar ik kan ook niet poseren...:o

hahahaha hoe de **** kunnen ze daar 2 uur over doen... ach klpd... ach

Ze hebben zelfs de vloermatten losgetrokken brah, niemand weet waarom?:(
Ik vond het ook raar dat ze de hele tijd via mobiel contact hadden met -blijkbaar- een of andere centrale.Radio/oortje gebruikten ze helemaal niet.

Alle agenten terug naar hun eigen land!

:roflol: Behalve rondea!;)

I know Mc maar ik ben nu eenmaal een dramaqueen..:o
Rear raises heb ik expres nog even licht gehouden, volgende keer weer vol ertegenaan.:D

Je zou eens moeten carbcyclen en kijken wat er gebeurt: of je krijgt een burnout en stopt voorgoed met trainen of je komt van je gewichtsverliesfobie af :D

Lol @ je KLPD-verhaal trouwens, jemig. Niet toevallig test in je dashboardkastje? ;)

• #5.634
Borst en triceps vandaag.Rustig aan gedaan want merkte na de eerste setjes BP dat m'n schouder nog niet helemaal in orde is.:rolleyes:

BW 96,2 kg.

motivatie 8/10

borst

BP

10x50
10x70
10x90
6x110

decline chest press plate loaded

10x40
10x80
10x120
10x160

peckdeck

8x85
10x75
12x65
15x55
20x45

chestpress plate loaded

10x40
10x60
10x80
10x100
10x120

standing cable flyes

12x12,5
12x15
12x17,5
12x20
12x22,5

En nog wat kabelpompwerk voor triceps, feels good.:)

rest vd week:

do. kuiten abs
vr. schouders
za. rug
zo. benen
ma. armen

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je zou eens moeten carbcyclen en kijken wat er gebeurt: of je krijgt een burnout en stopt voorgoed met trainen of je komt van je gewichtsverliesfobie af :D

Lol @ je KLPD-verhaal trouwens, jemig. Niet toevallig test in je dashboardkastje? ;)

carbcyclen = roid rage in mijn geval, ik word saggie alsik honger heb..:o

Lol nee had wel een jerrycan in de kofferbak maar ze wisten niet wat het was.:p

Iig een politiestaat!:D

Zover mogelijk verwijderd van Nederland, syrie is een mooi land hedendaags heb ik gehoord.

Hebben ze daar internet?:p

Drukke dagen voor de boeg nog Marcel!
Nu geen last van de schouder?

10x 160... Vind jij rustig aan...???

top man :thumb: heb strax ook chest training :D

• #5.638
Terug
Naar boven