tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zal die veel groter eruitzien qua looks ja!!Vocht is easy kwijt te raken, ik denk dat je met 85-88 kilo er mooi lean uitziet
Kg"s gaan idd rap maar niet te rap denk. zal gewoon vocht zijn zoals je zelf ook al dacht. Helemaal als je gewoon goed je eiwitten eet en je bent natuurlijk niet off dus spierverlies zal je niet/nauwelijks hebben lijkt me![]()

Vocht is easy kwijt te raken, ik denk dat je met 85-88 kilo er mooi lean uitziet

wanneer komen pics! die in je avy is nieuw? post em is hier
Kan je bij nader inzien niet gewoon foto's van feedback posten![]()

Maar wees eerlijk, weinig defenitie.
Niet dat daar iets mis mee is, maar hou er rekening mee dat je veel kilo's kwijtraakt.
Ik zit nu in de cut en ben er 10,5 kwijt
---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 08:47 ----------
Maar wees eerlijk, weinig defenitie.
Niet dat daar iets mis mee is, maar hou er rekening mee dat je veel kilo's kwijtraakt.
Ik zit nu in de cut en ben er 10,5 kwijt![]()
Idd. Dacht bij mijn cut ook wel, ik kan gewoon het gewicht wat ik in vet wil verliezen van mijn BW aftrekken en dat hou ik over.... mooi niet hoorZit nu onder de 70 hehe.
Maar succes man. Armen en schouders zijn flink. Borst lijkt iets achter te lopen, terwijl bench juist jou ding is![]()

11%? Dat is toch niet droog, heb je amper speling naar je bulk toe![]()