AndroidHealthClinic

The Final Chapter

Kg"s gaan idd rap maar niet te rap denk. zal gewoon vocht zijn zoals je zelf ook al dacht. Helemaal als je gewoon goed je eiwitten eet en je bent natuurlijk niet off dus spierverlies zal je niet/nauwelijks hebben lijkt me:)

Vocht is easy kwijt te raken, ik denk dat je met 85-88 kilo er mooi lean uitziet

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.284
Kg"s gaan idd rap maar niet te rap denk. zal gewoon vocht zijn zoals je zelf ook al dacht. Helemaal als je gewoon goed je eiwitten eet en je bent natuurlijk niet off dus spierverlies zal je niet/nauwelijks hebben lijkt me:)

Eiwitten zat en ik ben idd on dus het zal wel meevallen ja, zolang het er in de spiegel nog redelijk uitziet maak ik me ook niet zo zorgen.:)

Vocht is easy kwijt te raken, ik denk dat je met 85-88 kilo er mooi lean uitziet

Hoop het wel mack!:D

Dan zal die veel groter eruitzien qua looks ja!!

Droger lijkt vaak groter toch?Of bedoelde je dat niet?

wanneer komen pics! die in je avy is nieuw? post em is hier

• #6.286
wanneer komen pics! die in je avy is nieuw? post em is hier

Zal Feedback eens vragen of ze pics wil maken.
Avi is van eind december, volgens mij had ik die al eens gepost maar weet ik niet zeker.

22122011300.jpg

Je hebt jezelf wel overtroffen met feedback man

:bow:

Kan je bij nader inzien niet gewoon foto's van feedback posten :D

Hoeveel % dan?

Op die pic sta je vol van vocht;)

Maar wees eerlijk, weinig defenitie.
Niet dat daar iets mis mee is, maar hou er rekening mee dat je veel kilo's kwijtraakt.
Ik zit nu in de cut en ben er 10,5 kwijt;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 08:47 ----------

Niet dat daar iets mis mee is, maar hou er rekening mee dat je veel kilo's kwijtraakt.

• #6.295

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 08:47 ----------

Klopt ook, aangzien dit m'n eerste serieuze cut wordt heb ik m'n verwachtingen wat bijgesteld en hoop rond de 83-85 kilo uit te komen.
Wel droog dan ofc, 11% will do.

Idd. Dacht bij mijn cut ook wel, ik kan gewoon het gewicht wat ik in vet wil verliezen van mijn BW aftrekken en dat hou ik over.... mooi niet hoor :D Zit nu onder de 70 hehe.

Maar succes man. Armen en schouders zijn flink. Borst lijkt iets achter te lopen, terwijl bench juist jou ding is :p

Ja, maar gaat om uitvoering he? Niet om gewicht

11%? Dat is toch niet droog, heb je amper speling naar je bulk toe :(

Van 11 naar 21 is toch behoorlijk? :roflol:

Geintje Marcel

• #6.300
Idd. Dacht bij mijn cut ook wel, ik kan gewoon het gewicht wat ik in vet wil verliezen van mijn BW aftrekken en dat hou ik over.... mooi niet hoor :D Zit nu onder de 70 hehe.

Maar succes man. Armen en schouders zijn flink. Borst lijkt iets achter te lopen, terwijl bench juist jou ding is :p

Tnx mate, borst is in verhouding hoor, lijkt denk ik op de foto zo.
Is ook al 4 maanden geleden ofzo.;)

Ja, maar gaat om uitvoering he? Niet om gewicht

True.

11%? Dat is toch niet droog, heb je amper speling naar je bulk toe :(

11% is droog zat voor mij.:)

Van 11 naar 21 is toch behoorlijk? :roflol:

Geintje Marcel

:janken:

Terug
Naar boven