Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Bij multisport toevallig?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hij zit aan de juice dan moet je toch vooruit gaan lijkt me?Training ziet er sterk uit bro, en wat betreft gewichten zit er volgens mij ook wel redelijke progressie in toch? Snap niet hoe die trainingen steeds beter blijven gaan maar je bw blijft hangen rond de 86.

Training ziet er sterk uit bro, en wat betreft gewichten zit er volgens mij ook wel redelijke progressie in toch? Snap niet hoe die trainingen steeds beter blijven gaan maar je bw blijft hangen rond de 86.
en hij zit aan de juice dan moet je toch vooruit gaan lijkt me?![]()
Dat is helaas geen oneindige cyclus kwa progressie, op een gegeven moment krijg je je dode punt.

Disagree ... als je op een dood punt stoot, moet je dingen aanpassen kerel. Je kcal inname,
je schema, etc ... je zit nog lang niet op je max hoor![]()
Hm...er komt toch ook ondanks dat een eind aan je gains op een gegeven moment?(Niet dat ik dat punt al bereikt heb hoor.)

Tuurlijk wel ... maar, zelfs Jay Cutler wordt nog zwaarder dus ja, je kan nog wel een eindje hoor![]()

geen bevredigend gevoel met 200kg low row?
goede training!

hoe is je voedinsschema nu? kun je die nog upgraden?
Gewichten zien er toch goed uit.. Messchien moet je eens mee balletles gaan volgen![]()