MuscleMeat

The Final Chapter

lekker heur, ga zo door! :thumb:

Training ziet er sterk uit bro, en wat betreft gewichten zit er volgens mij ook wel redelijke progressie in toch? Snap niet hoe die trainingen steeds beter blijven gaan maar je bw blijft hangen rond de 86.

Training ziet er sterk uit bro, en wat betreft gewichten zit er volgens mij ook wel redelijke progressie in toch? Snap niet hoe die trainingen steeds beter blijven gaan maar je bw blijft hangen rond de 86.
en hij zit aan de juice dan moet je toch vooruit gaan lijkt me? ???

• Topic Starter Topic Starter

Tnx broski.:)

De enige progressie kwa kracht zit in de borst en de kuiten eigenlijk, op de andere spiergroepen ben ik eerder achteruit gegaan of blijven hangen...ik merk wel dat er meer 'vorm' in m'n spieren komt.
Verder is het trainingsresultaat bij mij nogal afhankelijk van m'n nachtrust en of ik gewerkt heb (als ik werk is het zwaar lichamelijke arbeid.)

en hij zit aan de juice dan moet je toch vooruit gaan lijkt me? ???

Dat is helaas geen oneindige cyclus kwa progressie, op een gegeven moment krijg je je dode punt.

Dat is helaas geen oneindige cyclus kwa progressie, op een gegeven moment krijg je je dode punt.

Disagree ... als je op een dood punt stoot, moet je dingen aanpassen kerel. Je kcal inname,
je schema, etc ... je zit nog lang niet op je max hoor ;)

Laatst bewerkt:
Disagree ... als je op een dood punt stoot, moet je dingen aanpassen kerel. Je kcal inname,
je schema, etc ... je zit nog lang niet op je max hoor ;)

Hm...er komt toch ook ondanks dat een eind aan je gains op een gegeven moment?(Niet dat ik dat punt al bereikt heb hoor.)

Vandaag rug en kuiten gedaan, niet volgens planning maar omdat ik morgen en donderdag 2 lange werkdagen heb de boel maar ff omgegooid...
Ging niet zo lekker, was er met m´n hoofd niet bij en nogal moe.:(

BW 85,7 grrrrrrr....:mad:
BF 10,5%

kuiten

rotary calf

12x40
12x50
12x60
12x65

calf raises 45 sled

10x80
8x120
8x160
8x200
10x120

rug

low row

8x80
8x120
8x160
8x200
10x120

row

8x40
8x80
8x100
8x120
6x140
10x100

pull down

10x40
10x80
8x120
8x160
10x80

lat pull

10x50
10x60
10x70
10x80
10x90

Al met al geen bevredigende training voor mijn gevoel.

geen bevredigend gevoel met 200kg low row?
goede training!

hoe is je voedinsschema nu? kun je die nog upgraden?

Gewichten zien er toch goed uit.. Messchien moet je eens mee balletles gaan volgen ;)

geen bevredigend gevoel met 200kg low row?
goede training!

Tnx brah...mja, weet niet zit gwn ff in een zware dip.De dood van m'n maatje heeft meer impact dan ik gedacht/gewild had.:(

hoe is je voedinsschema nu? kun je die nog upgraden?

Hetzelfde als in het begin maar ik krijg dat vreten gewoon niet weg.Het ging ff wat beter maar nu is het weer helemaal k*t.

volgens mij eet je slecht brah :@

True.

Gewichten zien er toch goed uit.. Messchien moet je eens mee balletles gaan volgen ;)

Ik ga geen tutuutje aan doen hoor.:p

Je training ziet er weer goed uit, maar ik denk toch serieus dat je even goed naar die voeding moet gaan kijken. Gooi er gewoon een goede bulk tegenaan en heb een paar maanden schijt aan dat vetpercentage. Dit schiet niet op, daar moet je het toch ook mee eens zijn.

Edit: lees net je reactie. Als je eetlust het probleem is, dan is daar ook een oplossing voor. Pak block hole, of een ander product wat Robke aangeraden had.

Zieke gewichten ouwe :D

Niks mis met die training bro, lekkere sets met een zeer accebtable gewicht man. Daar groei je wel van hoor!

Ik doe ff solidair nu om met de vriendin op te staan.... wie moet er nu om dit tijdstip gaan werken. Bartje duikt er zo nog ff paar uurtjes in. Straks borst triceps training,

cheers

Terug
Naar boven