XXL Nutrition

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Niks mis met die training bro, lekkere sets met een zeer accebtable gewicht man. Daar groei je wel van hoor!

Ik doe ff solidair nu om met de vriendin op te staan.... wie moet er nu om dit tijdstip gaan werken. Bartje duikt er zo nog ff paar uurtjes in. Straks borst triceps training,

cheers

Welcome to my life brah...:(
Tnx btw!:)

Pffff, that shit sucks man, ik ben compleet van de leg nu.... Moet zo avonddienst draaien, dat wordt wat..

Blijf er bij, dat zijn geen tijden, zelfs voor een haan nog niet.

Tnx brah.:)

Je training ziet er weer goed uit, maar ik denk toch serieus dat je even goed naar die voeding moet gaan kijken. Gooi er gewoon een goede bulk tegenaan en heb een paar maanden schijt aan dat vetpercentage. Dit schiet niet op, daar moet je het toch ook mee eens zijn.

Edit: lees net je reactie. Als je eetlust het probleem is, dan is daar ook een oplossing voor. Pak block hole, of een ander product wat Robke aangeraden had.

I know..:o

Nee man, dan hou ik helemaal niks meer over...:(

Ok, training van vandaag, schouders gedaan.Fokking lange dag geweest en de hele dag met spullen lopen slepen, 6 trappen op en af.
Ja wordt er dan gezegd, 'Jij bent de sterkste...' :fuu:
Nou ja had er niet echt zin in maar ben toch maar gegaan.:)

BW 85,2 kg.
BF 10,5%

schouders

shoulder press

8x20
8x40
8x60
8x80
6x100 auw...schouder protesteerde.:(

shoulder press achterstevoren

8x20
8x40
8x60
8x20

rear lateral raise seated

8x10
8x12
8x14
8x16
8x18

facepulls op latpullmachine

8x40
8x50
8x60
8x70
8x80

front raises

8x12
8x14
8x16
8x18

Dat was 'm, net slin & HGH gezet dus nu ff koken en hopen dat ik het wegkrijg.:)

Laatst bewerkt:
Gewoon vreten marcel!

If you wanna get big, you have to eat big!

wat doe je voor een werk dan :o
en je bent toch iets van 18 of?

100kg?! damn brute mother****er. Go get that black hole and grow like weed!

Gewoon vreten marcel!

If you wanna get big, you have to eat big!

I know...:o

wat doe je voor een werk dan :o
en je bent toch iets van 18 of?

Eigenlijk werk ik alleen in het weekend in de horeca (beveiliging) maar heb nu een paar klusjes met een kennis, als electricien.

Over m'n leeftijd laat ik me niet uit...:D

100kg?! damn brute mother****er. Go get that black hole and grow like weed!

Ben aan het rondkijken voor injectable B12.
Hou nou eenmaal van spuitjes...:p

Moet niet gekker worden hier...

Ik heb ook jaren horeca beveiliging gedaan, nu enkel nog objecten. Heb ook gewerkt als elektromonteur....:D

Ik hou alleen niet van spuitjes.

haha oke :D
op de fotos zie je er ouder uit en aangezien je steeds moet werken in 010 enzo vroeg ik me dat af aangezien op je profiel 1992 staat :o

Lol, dat 1992 klopt echt niet, weet eerlijk gezegd ook niet meer dat ik dat ingevuld had.:o

Edit: snap er geen hol van, bij instellingen staat leeftijd verbergen maar blijkbaar is 1992 zichtbaar?:scratch:

Moet niet gekker worden hier...

Ik heb ook jaren horeca beveiliging gedaan, nu enkel nog objecten. Heb ook gewerkt als elektromonteur....:D

Ik hou alleen niet van spuitjes.

It's a small world brah...msschn ken ik je wel van gezicht van de korenmarkt, zou tijdtechnisch goed kunnen...:dunno:
Naja, komen we ooit wel eens achter.:)

Laatst bewerkt:
Training van vandaag ging echt superlekker ondanks een hele dag zware lichamelijke arbeid, ben er tevreden over.:)
Borst en buik dus.

BW 85,8 kg.
BF 10,5%

borst

wide chest press

8x40
8x80
8x120
8x140
8x160 **** yeah...!
12x80

DB flies

8x20
8x24
8x28
8x32 **** yeah...!

incline chest press

8x40
8x60
8x80
2x100 damn...die viel tegen.In tegenstelling tot incline BP totaal geen last van m'n schouder en toch hetzelfde gevoel in de borst.Weird.
12x40

chest press

8x40
8x80
8x100
5x120...:o
12x40

pull overs

12x28
12x30
12x32

En abs dan, zootje crunches en zowaar beginnen ze langzaam maar zeker door dat speklaagje heen te prikken.Laat de zomer maar komen!:D
Heb trouwens de slin naar 12 units verhoogd en trek m nog 2 weken langer door.

vind dat je eens een anderen zwaardere abs oef moet doen. 3x10 bv lijkt me veel effectiever een vooral stuk minder tijd verspilling dan 200 crunches.

Nice bro! Borst is wel een van je sterke spiergroepen eh?

Hoe staat het met trainen dan pinda. Pootje al weer gemaakt?
Nope, operatie 2 dagen verschoven naar de 24ste, ik heb al wel mijn dextrose, EAA's en crea binnen, 2 kilo kipfilet in de freezer en pakken rijst klaar staan.
Potverdomme jongen wat heb ik zin om te trainen :D
Straks al die pijn van die operatie opvangen en het herstel, als ik weer kan trainen gaat al die agressie eruit haha :D

Nope, operatie 2 dagen verschoven naar de 24ste, ik heb al wel mijn dextrose, EAA's en crea binnen, 2 kilo kipfilet in de freezer en pakken rijst klaar staan.
Potverdomme jongen wat heb ik zin om te trainen :D
Straks al die pijn van die operatie opvangen en het herstel, als ik weer kan trainen gaat al die agressie eruit haha :D

merk je eigenlijk dat je lichter/kleiner bent geworden?

@ marcel: brute training!!

Zeer sterk weer bro! Je bent wel echt master met je chest man! Zeker na zo;n heftige werkweek!

pull overs zijn voor de lats kerel ;) je borst heeft enkel een ondersteunende functie ;)

heavy ass weights !

(hopelijk zonder momentum hé :p)

Terug
Naar boven