- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die decline flyes zijn bizar zwaar.Borst vandaag, keihard.
decline BP
10x20
10x40
10x60
10x80
10x100
cable flyes decline position
10x14
10x18
10x23
10x30
7x36 hier sloeg de vermoeidheid al toe
BP
10x20
10x40
10x60
10x80
6x100
DB flyes
10x8
10x12
10x16
8x20
incline BP
10x40
10x50
10x60
4x70
incline DB flyes
10x8
10x12
10x14
10x16
Helemaal naar de klote maar wel voldaan, done.
Ik heb flyes nooit decline gedaan, schets dat echt zo veel met flat of incline?Die decline flyes zijn bizar zwaar.Ik heb flyes nooit decline gedaan, schets dat echt zo veel met flat of incline?
)
Dbb beetje uitgestorven. Trainen ook op een iets lager pitje gezet ondanks dat ik boven sport arena woonLol, wat is eigenlijk met hem gebeurd?Sinds de verkering en de verhuizing naar eindhoven ook nooit meer gezien.
Die decline flyes zijn bizar zwaar.Ik heb flyes nooit decline gedaan, schets dat echt zo veel met flat of incline?
36kg dumbell flyes scheurt alles af denk ik 
Dbb beetje uitgestorven. Trainen ook op een iets lager pitje gezet ondanks dat ik boven sport arena woon
Woonde, binnenkort. Wa ne kutbuurt is woensel

Tnx!Ik weet niet of je de oefening voor ogen hebt die ik bedoel, ziet er ongeveer zo uit:
Beetje gay tiepje maar goed, zo dus.Heet eigenlijk ook 'standing cable fly decline position'.
Decline oefeningen kan ik altijd zwaarder gaan dan flat en incline altijd minder zwaar.Is volgens mij bij veel lifters zo.
Sorry voor de late reactie. Ik had er even overheen gelezen dat het Cable was en zat met DB in mijn hoofd, maar dat zou bizar zijn. Desalniettemin nog steeds sterk, ook al is het lastig te beoordelen want is de ene Cable Station de ander niet.

Hier nog één, kan ff geen karma geven.Moest even opzoeken wat meadows rows waren. Weer wat geleerd.
Moest even opzoeken wat meadows rows waren. Weer wat geleerd.