- Waardering
- 12.551
Deze machine
---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------
Vandaag wel brah, ff die frustratie eruit gegooid, jwz!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was 2 uur en een kwartier bezig, volgens mij record tot nu toe.
Per spiergroep wel deze volgorde maar cable oefeningen combineer ik meestal want anders blijf ik van boven naar beneden rennen....

Sodeju, idd een flinke workout bro!
ik vind die fail ook niet gek met je skullcrushers, das frenchpress toch. Die serie die je er voor hebt gedaan is huge man.

Ook wel eens lekker
Die machine ziet er trouwens ook wel nice uit. Hoeveel zou je in verhouding drukken? In echte kilo's?
Met dumbbells of ez barbell liggend van voorhoofd schuin omhoog drukken met ellebogen schuin. Volgens mij noemen ze dat ook skullcrushers

Idd, lang geleden dat ik in een dergelijke soort 'trance' zat als je begrijpt wat ik bedoel.
Uhm, die machine is plate loaded dus het zijn echte kilo's maar ik neem aan dat je shoulder press met een BB bedoelt?Zou ik niet weten is al een tijdje geleden dat ik die oefening met een BB gedaan heb, is voor mij nl. een echte schoudersloper.
Ja, ik ken het. Soms kies ik ook voor de ervaring in de gym, niet voor de groei. Ik sta dus ook wel eens 2 uur te knallen. Zelfs dit kun je als prikkel gebruiken.
En hoe dan ook, die presses zijn bruut. Ik zeg lekker bezig![]()
lol, strong shoulder press is stronggg! nice bro, en dat aan het einde van zo'n lange training. Gewicht gaat ook de goede kant op, keep it up!

zieke leg press, ziet er goed uit verder de training.
Abs zichtbaar = meer etenj/k.
prima training bro

Lekker bezig geweest weer!
Ik heb dat gevoel ook bij die stiff legged deadlift man, voel meer mijn rug dan mijn hams....