XXL Nutrition

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Is dat dan met dumbbells of machine?

Deze machine

544_shoulder_pres_big.jpg

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Godnondeju gaat weer lekker is het niet?

Vandaag wel brah, ff die frustratie eruit gegooid, jwz!:D

Sodeju, idd een flinke workout bro!

ik vind die fail ook niet gek met je skullcrushers, das frenchpress toch. Die serie die je er voor hebt gedaan is huge man.

Was 2 uur en een kwartier bezig, volgens mij record tot nu toe.
Per spiergroep wel deze volgorde maar cable oefeningen combineer ik meestal want anders blijf ik van boven naar beneden rennen....

Ook wel eens lekker :)

Die machine ziet er trouwens ook wel nice uit. Hoeveel zou je in verhouding drukken? In echte kilo's?

Sodeju, idd een flinke workout bro!

ik vind die fail ook niet gek met je skullcrushers, das frenchpress toch. Die serie die je er voor hebt gedaan is huge man.

Tnx bro, geen idee wat french press is btw.:)

Ook wel eens lekker :)

Die machine ziet er trouwens ook wel nice uit. Hoeveel zou je in verhouding drukken? In echte kilo's?

Idd, lang geleden dat ik in een dergelijke soort 'trance' zat als je begrijpt wat ik bedoel.

Uhm, die machine is plate loaded dus het zijn echte kilo's maar ik neem aan dat je shoulder press met een BB bedoelt?Zou ik niet weten is al een tijdje geleden dat ik die oefening met een BB gedaan heb, is voor mij nl. een echte schoudersloper.

Met dumbbells of ez barbell liggend van voorhoofd schuin omhoog drukken met ellebogen schuin. Volgens mij noemen ze dat ook skullcrushers

Idd, lang geleden dat ik in een dergelijke soort 'trance' zat als je begrijpt wat ik bedoel.

Uhm, die machine is plate loaded dus het zijn echte kilo's maar ik neem aan dat je shoulder press met een BB bedoelt?Zou ik niet weten is al een tijdje geleden dat ik die oefening met een BB gedaan heb, is voor mij nl. een echte schoudersloper.

Ja, ik ken het. Soms kies ik ook voor de ervaring in de gym, niet voor de groei. Ik sta dus ook wel eens 2 uur te knallen. Zelfs dit kun je als prikkel gebruiken.

En hoe dan ook, die presses zijn bruut. Ik zeg lekker bezig :thumb:

lol, strong shoulder press is stronggg! nice bro, en dat aan het einde van zo'n lange training. Gewicht gaat ook de goede kant op, keep it up!

Zieke training, monster gewichten!

Ja, ik ken het. Soms kies ik ook voor de ervaring in de gym, niet voor de groei. Ik sta dus ook wel eens 2 uur te knallen. Zelfs dit kun je als prikkel gebruiken.

En hoe dan ook, die presses zijn bruut. Ik zeg lekker bezig :thumb:

lol, strong shoulder press is stronggg! nice bro, en dat aan het einde van zo'n lange training. Gewicht gaat ook de goede kant op, keep it up!

Zieke training, monster gewichten!

Tnx broski's.:D

Vandaag benen en abs gedaan, slechts een oefeningetje voor de kuiten ivm tijdgebrek...

BW 86,7 kg
BF 10,5%

benen

leg press

8x80
8x120
8x160
8x200
8x240
6x260 fail

rotary calf

10x40
10x50
10x60
10x65

stiff legged deadlift

8x50
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
8x110 had nog wel meer kunnen pakken maar vond het wel goed zo.Ik vind dit trouwens ook meer een rugoefening dan een been oefening.

leg extensions

8x40
8x50
8x60
8x70
8x80

En abs dan, gaat goed btw ze zijn zichtbaar als ik ze aanspan.:)

...

zieke leg press, ziet er goed uit verder de training.

Abs zichtbaar = meer eten :roflol: j/k.
prima training bro

Lekker bezig geweest weer!

Ik heb dat gevoel ook bij die stiff legged deadlift man, voel meer mijn rug dan mijn hams....

zieke leg press, ziet er goed uit verder de training.

Abs zichtbaar = meer eten :roflol: j/k.
prima training bro

Tnx bro.:)

Abs = tjikkies jwt...!:D

Lekker bezig geweest weer!

Ik heb dat gevoel ook bij die stiff legged deadlift man, voel meer mijn rug dan mijn hams....

Tnx maat.:)

Hou 'm toch maar in m'n schema denk ik want nu voel ik 'm toch wel.Zal mij benieuwen hoe het morgen gaat als ik in de boom hang!:D

...

Ik voel die stifflegged deads beter als ik zelf op zon verhoging ga staan en dan de oefening doen, misschien voel je hem dan beter in je benen. Ik voel de achterkant van me benen echt goed.
Maar je hebt wel gelijk het is ook gedeeltelijk een rug oefening:)

Nette training kerel!

Waarom kunnen die n*gers allemaal zo zwaar trainen :D

Terug
Naar boven