- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Dat je me bedroog wist ik al langer.. Maar met Marcel dan nog! Had toch verwacht dat je boven 1m73 ging gaan deze keer. Ik ben teleurgesteld

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat je me bedroog wist ik al langer.. Maar met Marcel dan nog! Had toch verwacht dat je boven 1m73 ging gaan deze keer. Ik ben teleurgesteld![]()

Stiffed legged voornamelijk in je rug voelen is barbell te ver van je lichaam houden. Nu nog een squat erbij en je benen schema is compleet. Leg press is weer sterk!

Ik heb ook maanden gekampt met een verminderde eetlust, was i.v.m. slaapgebrek, nu eet ik echt non-stop alles weg zonder problemen (gelukkig maar hehe), en dat zelfs zonder variatie in m'n voedingsschema.![]()

Raar, ik laat em altijd glijden langs mijn benen heb enorm pump in mijn onderrug dan![]()

Bro,
je logje begint op een gay datingroom te lijken! No shit.

Bro, ik dacht al waar zit je toch...
Nu hopelijk alles weer op de rit
Nette training in ieder geval.

mooi
---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------
mooi hoor

Damn, wat is dat toch met die wijven. Vandaag nog over bezig geweest in de gym bij ons. Onze conclussie was geef ons halters en wij zijn happy. K*twijven. Korte training precies, ik wil meer zien![]()

ik ben niet negatief brah.. dat zou jij toch wel moeten wetenik ben niet negatief brah.. dat zou jij toch wel moeten weten

ik ben niet negatief brah.. dat zou jij toch wel moeten weten

Ik zal m'n best doen niet meer te ontsporen.