XXL Nutrition

The Final Chapter

Pfoej wat een spam de laatste tijd, dat ga ik echt niet doorwerken :p
Maar hoe zit het nu met bw? Die lijkt redelijk constant wat je niet zou verwachten met die slin.

• Topic Starter Topic Starter
Ik voel die stifflegged deads beter als ik zelf op zon verhoging ga staan en dan de oefening doen, misschien voel je hem dan beter in je benen. Ik voel de achterkant van me benen echt goed.
Maar je hebt wel gelijk het is ook gedeeltelijk een rug oefening:)

Nette training kerel!

Je bedoelt dat je de BB dan dieper kan laten zakken ofzo?
Begin 'm nu wel een beetje te voelen, zal morgen wel erger worden.
Tnx bro.

Waarom kunnen die n*gers allemaal zo zwaar trainen :D

Wait...whut?n*ger?:scratch:
Da's nou de 2e keer in 3 weken dat ik voor een n*ger aangezien word...:sad:

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Pfoej wat een spam de laatste tijd, dat ga ik echt niet doorwerken :p
Maar hoe zit het nu met bw? Die lijkt redelijk constant wat je niet zou verwachten met die slin.

Ja, af en toe is het net ellegirl hier.:o
Heb een tijdlang problemen met m'n eetlust gehad -nu gelukkig niet meer- en ben tussendoor 2x ziek geweest.
BF is wel gezakt (3,5 %) intussen en BW stijgt nu ook langzaam dus ik ben nog tevreden.Het had beter gekund maar het is nu eenmaal niet anders.

Dan heb je er dus nog een redelijke cut van gemaakt? Ook niet verkeerd. Hoeveel eet je nu dan p/d?

Btw: voor hams misschien de RDL proberen ipv SLDL, spaart je rug misschien een beetje en ik voel deze oefening echt ongelofelijk hard in mijn hams.

Laatst bewerkt:
Dan heb je er dus nog een redelijke cut van gemaakt? Ook niet verkeerd. Hoeveel eet je nu dan p/d?

Idd, was weliswaar niet de bedoeling.:o
Nog steeds +/- 3500 kcal p/d. en als ik werk wat meer.

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Mkay, ff proberen volgende week.:)

Is nog niet zoveel, ik ben een naturel ectootje en ik zit daar iets boven :p
Maar ik ken het probleem man, het eten is moeilijk, ik wou dat het alleen maar trainen was.

eten is echt het modderfokking k*tste dat er is..:(
vooral dat brood nog

Is nog niet zoveel, ik ben een naturel ectootje en ik zit daar iets boven :p
Maar ik ken het probleem man, het eten is moeilijk, ik wou dat het alleen maar trainen was.

Naja, ik heb het uitgerekend en het zou zo goed moeten zijn.
Ja idd, heb een tijdje gehad dat ik het voer echt niet wegkreeg maar sinds ik wat meer variatie in m'n schema heb gaat het gelukkig beter.:)

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

eten is echt het modderfokking k*tste dat er is..:(
vooral dat brood nog

True story.Als je dan ziet wat die pro's elke dag weg moeten werken...:eek:

...

Stiffed legged voornamelijk in je rug voelen is barbell te ver van je lichaam houden. Nu nog een squat erbij en je benen schema is compleet. Leg press is weer sterk!

Stiffed legged voornamelijk in je rug voelen is barbell te ver van je lichaam houden. Nu nog een squat erbij en je benen schema is compleet. Leg press is weer sterk!

Mkay, tnx voor de tip zal er volgende keer op letten.:)
Squatten zit er voorlopig nog niet in brah, helaas.

Why not:(

Ik vind eten niet erg, althans, tonijn is wel minder, en de tijd die je er voor moet nemen..

Ik krijg m'n armen niet ver genoeg naar achter, ondanks 2 maanden rekken en strekken is er nog niet veel veranderd helaas.Dacht eraan volgende week eens front squats te proberen, was ik eigenlijk vergeten vandaag.

Ik vind eten niet erg, althans, tonijn is wel minder, en de tijd die je er voor moet nemen..

Mijn fout is denk ik geweest dat ik te weinig variatie in m'n schema had.Het was om de dag hetzelfde, kip/rijst of vis/rijst.Nu eet ik gevarieerder en gaat het goed.:)

Ik krijg m'n armen niet ver genoeg naar achter, ondanks 2 maanden rekken en strekken is er nog niet veel veranderd helaas.Dacht eraan volgende week eens front squats te proberen, was ik eigenlijk vergeten vandaag.

Mijn fout is denk ik geweest dat ik te weinig variatie in m'n schema had.Het was om de dag hetzelfde, kip/rijst of vis/rijst.Nu eet ik gevarieerder en gaat het goed.:)

Ik heb ook maanden gekampt met een verminderde eetlust, was i.v.m. slaapgebrek, nu eet ik echt non-stop alles weg zonder problemen (gelukkig maar hehe), en dat zelfs zonder variatie in m'n voedingsschema. :D

Bro,noemen ze jou nou een n*ger...... wtf

Terug
Naar boven