Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel die stifflegged deads beter als ik zelf op zon verhoging ga staan en dan de oefening doen, misschien voel je hem dan beter in je benen. Ik voel de achterkant van me benen echt goed.
Maar je hebt wel gelijk het is ook gedeeltelijk een rug oefening
Nette training kerel!

Pfoej wat een spam de laatste tijd, dat ga ik echt niet doorwerken
Maar hoe zit het nu met bw? Die lijkt redelijk constant wat je niet zou verwachten met die slin.

Dan heb je er dus nog een redelijke cut van gemaakt? Ook niet verkeerd. Hoeveel eet je nu dan p/d?

Is nog niet zoveel, ik ben een naturel ectootje en ik zit daar iets boven
Maar ik ken het probleem man, het eten is moeilijk, ik wou dat het alleen maar trainen was.

eten is echt het modderfokking k*tste dat er is..
vooral dat brood nog

Stiffed legged voornamelijk in je rug voelen is barbell te ver van je lichaam houden. Nu nog een squat erbij en je benen schema is compleet. Leg press is weer sterk!

Ik vind eten niet erg, althans, tonijn is wel minder, en de tijd die je er voor moet nemen..

Ik vind eten niet erg, althans, tonijn is wel minder, en de tijd die je er voor moet nemen..
Ik krijg m'n armen niet ver genoeg naar achter, ondanks 2 maanden rekken en strekken is er nog niet veel veranderd helaas.Dacht eraan volgende week eens front squats te proberen, was ik eigenlijk vergeten vandaag.
Mijn fout is denk ik geweest dat ik te weinig variatie in m'n schema had.Het was om de dag hetzelfde, kip/rijst of vis/rijst.Nu eet ik gevarieerder en gaat het goed.![]()

Wait...whut?n*ger?
Da's nou de 2e keer in 3 weken dat ik voor een n*ger aangezien word...![]()
Stiffed legged voornamelijk in je rug voelen is barbell te ver van je lichaam houden.