AndroidHealthClinic

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Net terug van schouder en armtraining, viel eerlijk gezegd wat tegen, ik had geen pomp niks.:(
Naja, toch maar doorgemodderd.

BW 86,1 kg.
BF 10,5%

schouders

face pulls

8x40
8x50
8x60
8x70
8x80

DB lateral side raises one hand

8x10
8x12
8x14
8x16
8x18

shoulder press

8x30
8x40
8x50
8x60
8x70
8x80 toen maar gestopt vanwege 'krakende' schouder.

triceps

skullcrushers

8x25
8x30
8x35
8x40
6x45 fail?:mad:

DB extensions one arm

8x14
8x16
8x18
8x20

cable PD one hand

8x10
8x12,5
8x15
8x17,5
8x20
4x22,5 :)

biceps

DB hammer curls

8x14
8x16
8x18
8x20

cable curls met touw

8x20
8x25
8x30
8x35
8x40
6x45 fail

En toen had ik geen zin meer.:o

nette training baas, sterke schouders man, t*ring.

Zie je niet veel, dat er met face pulls begonnen wordt.

Solide training !

Damn wat een training weer bro, bij 8 x 80 zou mijn schouder ook kraken man. Das dikke shit.

Lekker bezig man. Ik heb btw ook altijd last van een ''krakende schouder'' vooral bij de oefeningen achter me hoofd.

nette training baas, sterke schouders man, t*ring.

Tnx bro.:)

Zie je niet veel, dat er met face pulls begonnen wordt.

Solide training !

Lekkere oefening man.;)
Tnx maat.:)

Damn wat een training weer bro, bij 8 x 80 zou mijn schouder ook kraken man. Das dikke shit.

Hm 100 red ik ook wel maar dan krijg ik pijn kwam ik vorige keer achter dus maar lekker rustig aan doen en niet forceren.:)

Lekker bezig man. Ik heb btw ook altijd last van een ''krakende schouder'' vooral bij de oefeningen achter me hoofd.

Qft.
Tnx man.:)

Goeie training morgen ook eens face pulls doen. Nog nooit gedaan :)

Sterke training Marcel. Ik neem aan dat je nog steeds niet bij de fysio bent geweest wat betreft de schouder?

Raar, ik laat em altijd glijden langs mijn benen heb enorm pump in mijn onderrug dan :(

Een pomp in je onderrug is bij een lift oefening natuurlijk niet te vermijden. Ik denk dat je voor de SLDL ook wel zult squatten, dus daar belast je het ook mee. Punt is dat als je de kracht uit je hamstrings moet halen. Door de barbell dicht bij je lichaam laat zaken doe je automatisch je kont naar achter waardoor je hoofdzakelijk de hams target. Persoonlijk pak ik een belt bij zwaardere setjes SLDL zodat ik me niet zo hoef te focussen op de onderrug.

sterke training mattie
is die shoulder press van technogym?

Goeie training morgen ook eens face pulls doen. Nog nooit gedaan :)

Lekkere oefening man, ik pak ´m op de latpullmachine, kan je ´m lekker zwaar pakken.Staand met je benen tussen die steunen, je lichaam in een hoek van ongeveer 45 graden tov de machine en de stang naar je neus trekken.Je moet je wel redelijk concentreren op je schouders anders belast je meer je rug.

Sterke training Marcel. Ik neem aan dat je nog steeds niet bij de fysio bent geweest wat betreft de schouder?

Een pomp in je onderrug is bij een lift oefening natuurlijk niet te vermijden. Ik denk dat je voor de SLDL ook wel zult squatten, dus daar belast je het ook mee. Punt is dat als je de kracht uit je hamstrings moet halen. Door de barbell dicht bij je lichaam laat zaken doe je automatisch je kont naar achter waardoor je hoofdzakelijk de hams target. Persoonlijk pak ik een belt bij zwaardere setjes SLDL zodat ik me niet zo hoef te focussen op de onderrug.

Uhm nee..nog geen fysio gezien.:o
Goeie uitleg btw.

sterke training mattie
is die shoulder press van technogym?

Ja, de plate loaded versie.Plaatje staat een pagina terug ofzo ergens.:)

...

Ik wilde vandaag eigenlijk benen doen maar aangezien ik nogal spierpijn in m´n kuiten heb denk ik dat ik maar wat anders ga doen.Ik weet t nog niet.

Zo, borst en abs is het geworden.Lekker geknald al zeg ik het zelf.:)

BW 86,4 kg
BF 10,5%

borst

wide chest press

8x40
8x80
8x100
8x120
8x140
7x160 :(
10x80

chest press

10x40
8x60
8x80
5x100 met moeite
10x60

incline chest press

10x40
8x60
8x80
3x100
10x40

cable flies

10x12,5
8x15
8x17,5
8x20
8x22,5
8x15

peckdeck

8x30
8x40
8x50
8x60
8x70
6x80

DB flies

8x20
8x24
6x28 toen was ik wel klaar...

En abs dan.

Indrukwekkend sterk weer bro,

7 x 160 en dat vind je niet nice.... hahaha :eek:

hehe zieke chest press man :D lekker bezig geweest bro

idd seg ... is dat met een katrol overbrenging dan ofzo? Want 160 is toch aardig
wat gewicht om zo even te pressen :)

Nah, het is een plate loaded machine, deze...:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik laat alleen altijd ff iemand helpen uittillen bij de eerste rep, de rest op eigen kracht.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Indrukwekkend sterk weer bro,

7 x 160 en dat vind je niet nice.... hahaha :eek:

Tnx bro, maar had liever 8x160 gehad dan kan ik naar de 170...

hehe zieke chest press man :D lekker bezig geweest bro

Tnx bro.:)

****ing sterke borst heb je Marcello.

6 borstoefeningen.. Beetje (te) veel. Maar respect dat je dit volume vast kan houden zeg... twoe!

:thumb:

****ing sterke borst heb je Marcello.

6 borstoefeningen.. Beetje (te) veel. Maar respect dat je dit volume vast kan houden zeg... twoe!

:thumb:

Tnx bro!:)
Ik heb wel wat langere pauzes tussen de sets genomen en borst is m'n favoriete spiergroep om te trainen, daarom waarschijnlijk heb ik de neiging wat te overdrijven...:o

Tnx bro!:)
Ik heb wel wat langere pauzes tussen de sets genomen en borst is m'n favoriete spiergroep om te trainen, daarom waarschijnlijk heb ik de neiging wat te overdrijven...:o

Snap ik, de t*ring.. wat sterk.

Al denk ik dat je je groei wel wat in de weg staat met 6 oefeningen.

Mocht borst niet (gaan) achterlopen op de rest, lekker zo bezig blijven. Dit volume zou ik ook wel willen draaien namelijk. Pff..

Sommige dingen houden je gewoonweg gemotiveerd. Als dit je ding is, why the **** not.

Ik zeg lekker bezig :thumb:

NIETS is teveel voor Marcel, Pietje! Spoel je mond met zeep jij! :D

Lol @ peanut!:D

Snap ik, de t*ring.. wat sterk.

Al denk ik dat je je groei wel wat in de weg staat met 6 oefeningen.

Mocht borst niet (gaan) achterlopen op de rest, lekker zo bezig blijven. Dit volume zou ik ook wel willen draaien namelijk. Pff..

Sommige dingen houden je gewoonweg gemotiveerd. Als dit je ding is, why the **** not.

Ik zeg lekker bezig :thumb:

Hm, de enige spiergroepen waar momenteel duidelijke progressie in zit -iig kwa kracht- zijn m'n benen en m'n borst..maar idd, dit soort trainingen en jullie positieve commentaren daarop houden je wel gemotiveerd, tnx broski's!:D

Terug
Naar boven