XXL Nutrition

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Dat hoop ik toch, anders zou ik er aan gaan twijfelen of je nog wel human was.

:D

Strong dips are Strong.

Vraagje: Ik doe dus nooit cable curls, is er een reden dat je dat niet (altijd) met een DB/BB doet, of is er geen verschil maar vind je het lekker?

Tnx man:) 2 redenen: ik vind met touw lekkerder en ik kan m'n polsen niet ver genoeg draaien om die oefening met een stang te doen.(aangeboren afwijking)Daarom kan ik ook geen BB curls etc. doen.

Goeie training weer! Dips zijn gek :)

Tnx bro!:)

waar kan je zon belt kopen om gewichten aan te hangen marcel?

Mijne heb ik hier in de stad gehaald maar volgens mij kan je ze bij fitness seller bestellen.

Ik vind juist niet dat die goed bezig is...
Wil hem juist zien groeien maar zijn kg blijft maar dalen stijgen.
Geen gehaat verder en top training maar zelf zou ik vreten anders gebruik je voor niks aas.

Ik heb die van mij bij Vitamns & More gehaald, wel in de winkel - op de website staat die niet. Prijs was €14,- ofzo.

Damn...heb 45 euro voor mijne betaald.:(

haha jij bent lekker bezig geweest bro! dat word voelen morgen, geniet van je dag.

Tnx bro, voel ze nou al!:)

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Ik vind juist niet dat die goed bezig is...
Wil hem juist zien groeien maar zijn kg blijft maar dalen stijgen.
Geen gehaat verder en top training maar zelf zou ik vreten anders gebruik je voor niks aas.

Kreeg toevallig vandaag nog de opmerking @ gym dat ik lekker vooruit was gegaan.Maar je hebt wel een punt ja, aan de andere kant gewicht is ook niet alles en ik weet zeker dat wat ik gain superclean is.

Damn...heb 45 euro voor mijne betaald.:(

Tnx bro, voel ze nou al!:)

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Kreeg toevallig vandaag nog de opmerking @ gym dat ik lekker vooruit was gegaan.Maar je hebt wel een punt ja, aan de andere kant gewicht is ook niet alles en ik weet zeker dat wat ik gain superclean is.
Oke brah als jij het goed vind, zelf wil ik je 90 kg zien :D (no homo)

Oke brah als jij het goed vind, zelf wil ik je 90 kg zien :D (no homo)

Ik ook bro, had eigenlijk gedacht die 90 kilo allang bereikt te hebben maar het is nu eenmaal niet anders, oorzaak even in het midden gelaten.Naja, het gaat voor de zomer nog gebeuren hahaha sure thing.Voordeel is dat ik dan ws. niet meer hoef te cutten.:p

man man, kheb ook ff die shoulderpress geprobeerd:P die plate-loaded. 2*80kg was mijn max. Je chestpress is trouwens nog absurder echt belachelijk sterk:P

nice work on them arms !

man man, kheb ook ff die shoulderpress geprobeerd:P die plate-loaded. 2*80kg was mijn max. Je chestpress is trouwens nog absurder echt belachelijk sterk:P

80 kg. is nice man!Mja, borst is nou eenmaal m´n favoriet, ga altijd 200% dan.:)

Tnx maat!:)

Zo, ff 2 dagen rust genomen, gister was ik zwaar aan de schijterij, hele dag op bed gelegen.:mad:
Anyway, vandaag superdude training gedaan, armen en abs dus en helaas m'n linkerbicep geblesseerd.:(

BW 86,4 kg. toch nog
BF 10,5%

triceps

skullcrushers

8x25
8x30
8x35
8x40
7x45 fail:mad:

cable pd

8x25
8x30
8x35
8x40
8x45

cable pd one hand

8x10
8x12,5
8x15
8x17,5
8x20
3x22,5 fail

DB extensions

8x14
8x16
8x18
7x20 fail

biceps

hammer curl

8x14
8x16
8x18
8x20
8x22

cable curl touw

8x20
8x25
8x30
8x35
8x40
3x45 auuww..:( ik weet niet precies wat er gebeurde maar ik voel een stekende pijn aan het eind van m'n bicep aan de kant v.d. elleboog.

En abs dan.

Ow kerel, das ****t up. Hopelijk valt het mee man.

cheers

Is je pees niet wat over belast? Ik krijg het als ik te zwaar cable curl. Dan heb ik het over de overgang van biceps naar onderarm, dus het einde van de bicep.

wel een mooie training kerel!

Zieke skullcrusher, hahaha damn! Succes morgen bro, pezen kunnen bitches zijn.

Marcel het gaat de goede kant op, ik ben erg trots op je dat moet je weten zoon.

Wollah, ik own je dik op de hammer curls, wat is dit nou marcel? Up the weight :mad:

Terug
Naar boven