MuscleMeat

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
achja morgen weer een beuk training.
Wat me trouwens opvalt is dat je gewicht heel erg fluctueert? De ene keer weer een kg zwaarder dan weer kg lichter etc.

Idd, morgen gaat de beuk er weer in!:D
Ja, zit soms wel 1,5 kg. verschil tussen voor het slapen gaan en 's ochtends na het wc bezoek voor het ontbijt.Moet wel zeggen dat ik snel en veel zweet (vooral 's nachts) zal er ook wel mee te maken hebben.:dunno:

damn wat een serie op je shizzle ding man.... whoppaaaa

• #1.563
damn wat een serie op je shizzle ding man.... whoppaaaa

Voelde ook wel lekker.:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag de planning maar weer omgegooid, had superslecht geslapen en voelde me niet fit dus de borsttraining naar morgen verplaatst en vandaag armen gedaan.

BW 87,6 kg.

triceps

CGBP

12x30
8x50
6x70
6x90
6x100
6x110
3x120 durfde niet verder zonder spotter :(
1x130 idem
6x90
6x70
11x50

skullcrushers

8x25
8x30
8x35
6x40
6x45
3x50 fail

DB extensions one arm staand

8x14
8x16
8x18
8x20
3x22 fail

biceps

crossover curl

8x14
8x16
8x18
8x20
8x22
3x24

hammercurl

8x14
8x16
8x18
8x20
8x22

cable curls (touw) ss tricep cable PD v-bar

8x20 8x20
8x25 8x25
8x30 8x30
8x35 8x35
8x40 8x40
2x45 toen knapte/scheurde er iets in m'n linkerbicep leek het wel, doet echt fakking pijn.:mad:

Ziek volume op die CGBP

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Sterkte with ur biceps brah ! Have a nice weekend

sterke training man, skullcrushers een pr of niet?
ff oppassen met je bicep dan man

Hoezo doe je met die eerste kuitenoefening 8 sets en ga je er in principe maar 1 tot failure?

• #1.567
Ziek volume op die CGBP

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Sterkte with ur biceps brah ! Have a nice weekend

Tnx bro, jij ook een goed weekend!:)

sterke training man, skullcrushers een pr of niet?
ff oppassen met je bicep dan man

Tnx maat, dacht dat ik ooit eens 6x50 had gedaan met skullcrushers dus geen pr dan.Volgende armtraining begin ik met SC dan voor de 55 of 60 gaan.:)
Ja, damn doet echt zeer, heb al een advil erin gekiept kijken of dat helpt.:(

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Hoezo doe je met die eerste kuitenoefening 8 sets en ga je er in principe maar 1 tot failure?

Zit geen filosofie achter, wilde calf raises doen maar de smith was voortdurend bezet dus toen maar wat meer setjes gedaan.Had er per set msschn ook maar 1 of 2 meer reps uitgehaald denk ik.

Tnx bro, jij ook een goed weekend!:)

Tnx maat, dacht dat ik ooit eens 6x50 had gedaan met skullcrushers dus geen pr dan.Volgende armtraining begin ik met SC dan voor de 55 of 60 gaan.:)
Ja, damn doet echt zeer, heb al een advil erin gekiept kijken of dat helpt.:(

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Zit geen filosofie achter, wilde calf raises doen maar de smith was voortdurend bezet dus toen maar wat meer setjes gedaan.Had er per set msschn ook maar 1 of 2 meer reps uitgehaald denk ik.
Tsja die 1 of 2 reps extra doen het hem juist. Snap het nu niet echt van 8 sets op een oefening waarbij bijna geen enkele set tot failure is.

Joo bro, damn sterke training man, zonder spotter nog wel.

lekkere training hoor, nog steeds last van de bicep?

• #1.574
Het is positief advies hé, doe er mee wat je wilt, ik kon ook niks zeggen. En als ik 8 sets op een oefening doe ga ik er meestal wel minimaal 3 tot failure ja..

Dankje voor je input, het was een vraag uit interesse maar blijkbaar kwam het wat verkeerd over?:o
Anyway je hebt wel een punt, bij de meeste oefeningen ga ik wel enkele sets tot fail, normaal gesproken.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

lekkere training hoor, nog steeds last van de bicep?

Ja lijkt erop dat ik m nu echt gesloopt heb. :trillend onderlipje:

kerel, das klote man! Sterkte en kalm aan doen met die guns!

Zieke CGBP! Jammer van je biceps

zoek dan een spotter voor de CGBP:D
****ed up van je biceps bro, hopelijk valt 't mee

• #1.578
Hopelijk valt het mee met je biceps man. Keeper us posting

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jij bent goed bezig, enne ik hou me er wel buiten. Ik hou niet zo van gezelligheid:)

Terug
Naar boven