Fitness Seller

The Final Chapter

Je bedoelt dus als je die stang vasthoudt, dat het je niet lukt om je armen dus zo ver naar achter te krijgen? Probeer hem eens gigantisch breed te pakken met je handen, dan hoeven je armen minder ver naar achter te buigen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Je bedoelt dus als je die stang vasthoudt, dat het je niet lukt om je armen dus zo ver naar achter te krijgen? Probeer hem eens gigantisch breed te pakken met je handen, dan hoeven je armen minder ver naar achter te buigen.

Heb alles al geprobeerd, waar onder wekenlang rekken en strekken maar dat heeft niets geholpen.Is overigen een aangeboren afwijking in m'n schouder- elleboog- en polsgewrichten, m'n vader heeft hetzelfde maar dan in mindere mate.

oohja kerel niet aangedacht met squate, je kan in principe wel in de smith toch als het moet? maarja lijkt me nog steeds zwaar klote.

One leg extensions ga je echt dood op, zijn echt ziekelijk:D

• #1.664
oohja kerel niet aangedacht met squate, je kan in principe wel in de smith toch als het moet? maarja lijkt me nog steeds zwaar klote.

One leg extensions ga je echt dood op, zijn echt ziekelijk:D

Je bedoelt met losse handen in de smith?:scratch:
Lijkt me ****ed up evenwicht zoeken.
Toen ik begon met trainen heb ik trouwens wel gesquat, vond het wel een fijne oefening.Had alleen telkens pijn tussen m'n schouderbladen erna(geen idee hoe ik het anders moet omschrijven) en sinds er wat meer spiermassa zit gaat het gewoon niet meer.
Zal ze proberen die onelegged leg extensions.:)

Word gewoon weer ecto, train half jaar lang niet je UB lichaam en wie weet kan je zo weer squatten :D

geen squats maar toch goeie training brah!

Squaten zonder handen mss ??? :)

good been treen men

kuiten zullen wel op ontploffen hebben gestaan ofniet

• #1.670
geen squats maar toch goeie training brah!

Tnx bro!:)

Zotteke!:p

good been treen men

kuiten zullen wel op ontploffen hebben gestaan ofniet

Tnx man, nah valt me eigenlijk zwaar mee/tegen, ik had ze gister ook al gepakt namelijk.Naja,morgen maar ff afwachten anders nog zwaarder gaan volgende keer.:)

• #1.673
Hier in België kunnen we dat maar betwijfel of onze bovenburen wel ons talent hebben :D

:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kwam wel dit geval tegen:

dave-under-top-squat-store.jpg

Schijnt 'buffalo bar' te heten maar ik kan er niet veel over vinden.Iemand?

...

Ik ken alleen buffelo Bill

Ook nog nooit gezien, lijkt me wel handig in jou situatie!

yep, kan veel helpen als je zoiets vindt. Kijk eens in het powerlifting gedeelte. heb er daar al filmpjes van gezien.

Zozo jij hebt veel aandacht:), Goed bezig

• #1.678

:haha:

Ook nog nooit gezien, lijkt me wel handig in jou situatie!

:yes:

yep, kan veel helpen als je zoiets vindt. Kijk eens in het powerlifting gedeelte. heb er daar al filmpjes van gezien.

Zal eens kijken maar ik denk niet dat ik er eentje ga aanschaffen.

Zozo jij hebt veel aandacht:), Goed bezig

Dankje!Naja, ik heb ook best veel aandacht nodig...:o

...

dumbbell squats met 150kg dumbbells?:D

Terug
Naar boven