AndroidHealthClinic

The greatest bodybuilder of all time!

Peiling Peiling Wie is volgens jou 'The greatest bodybuilder of all time'?

• Totaal stemmers
    290
Veel mensen kiezen Arnold zonder na te denken...

Jay.

Arnold. Over smaken valt natuurlijk niet te twisten, maar ik vond hem het ideaalbeeld van de Griekse god.
Massief, met de juiste lengte om het mooi te houden, geen absurd dikke benen of rug. Ik zou geen enkel bb'ers lichaam willen, behalve dat van Arnold. Perfectie.
Maar waar hij zeer sterk in was, was zijn elegantie tijdens het poseren.

OT trouwens, Arnold en Jay, geweldige ambassadeurs voor de sport. Ik zag laatst Pumping Iron met een Mike Cats? Zoiets, zo'n huge ass blonde dude. Wat een fysiek had die imo.

great (grt)
adj. great·er, great·est
1. Very large in size.
2. Larger in size than others of the same kind.

3. Large in quantity or number: A great throng awaited us. See Synonyms at large.
4. Extensive in time or distance: a great delay.
5. Remarkable or outstanding in magnitude, degree, or extent: a great crisis.
6. Of outstanding significance or importance: a great work of art.
7. Chief or principal: the great house on the estate.
8. Superior in quality or character; noble: "For he was great, ere fortune made him so" (John Dryden).
9. Powerful; influential: one of the great nations of the West.

10. Eminent; distinguished: a great leader.
11. Grand; aristocratic.

12. Informal Enthusiastic: a great lover of music.
13. Informal Very skillful: great at algebra.
14. Informal Very good; first-rate: We had a great time at the dance.
15. Being one generation removed from the relative specified. Often used in combination: a great-granddaughter.
16. Archaic Pregnant.
n.
1. pl. greats or great One that is great: a composer considered among the greats.
2. Music
a. A division of most pipe organs, usually containing the most powerful ranks of pipes.
b. A similar division of other organs.

Vind dat van deze tijd er eerlijk gezegt niet uit zien..

puur lichamelijk gezien of ook achtergrond etc?

Arnold is een legende en icoon voor de sport en is één van de grondleggers van het Bodybuilding. Ik denk niet dat er ooit nog een naam komt die Arnold daarin zal overtreffen.

Of het de beste atleet is qua fysiek? Dat denk ik zeker niet, er zijn in de loop van de jaren zoveel middelen en kennis bijgekomen dat het ook niet eerlijk vergelijken is.

Qua fysiek benaderde in mijn ogen Flex Wheeler wel de perfectie.

FlexWheeler.jpg

Laatst bewerkt:
Ronnie coleman

Arnold = Bodybuilding

en dan zijn er nog een reeks van bijna tot perfecte bodybuilders.
dan hebben we nog iedereen zijn eigen favoriete bodybuilder.

maar de beste bodybuilder , aller tijden , tot nu , is ongetwijfeld Ronnie Coleman.
hij had/heeft ook het meeste charisma dat ik ooit in een Mr.Olympia heb gezien na Lee Haney en Arnold.

bekijk zijn foto's en filmpjes , wanneer je niet ziet dat Ronnie de GOAT is , kan je beter gaan biljarten...:D:rolleyes::D

Brian Buchanan heeft ook een super fysiek.

ff.jpg

Coleman natuurlijk kom op! Arnold heeft natuurlijk iedereen overtroffen maar niet op het gebied van bodybuilden. Vind ik Coleman de mooiste bodybuilder? Zeker niet, maar het is wel de beste tot nu toe en daar komt ook philly niet aan.

Terug
Naar boven