Gangreen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coleman natuurlijk kom op! Arnold heeft natuurlijk iedereen overtroffen maar niet op het gebied van bodybuilden. Vind ik Coleman de mooiste bodybuilder? Zeker niet, maar het is wel de beste tot nu toe en daar komt ook philly niet aan.
Idd, en hij traint tenminste met fatsoenlijke gewichten. De helft van de bodybuilders die pompen maar wat raak met uitvoeringen die nergens op slaan.
Ripped dj dat is omdat hij insuline moet spuiten omdat hij een ziekte heefr
Arnold. Over smaken valt natuurlijk niet te twisten, maar ik vond hem het ideaalbeeld van de Griekse god.
Massief, met de juiste lengte om het mooi te houden, geen absurd dikke benen of rug. Ik zou geen enkel bb'ers lichaam willen, behalve dat van Arnold. Perfectie.
Maar waar hij zeer sterk in was, was zijn elegantie tijdens het poseren.
Arnold was in het bb wereldje al bekend en werd bewonderd voordat hij de filmwereld in stapte. Maar toch heeft hij die icoon achtige status aan zijn filmwerk te danken. Een hoop mensen die hem net iets te veel credits geven als het gaat om bb.
Sinds Schwarzenegger zijn heil zocht bij een hele enge puriteinse partij heeft hij voor mij toch wel wat afgedaan.
Lopen verkondigen dat abortus kindermoord is, dan ga je toch wel met andere ogen naar zo'n man kijken.
Het gaat om greatest bodybuilder, niet greatest human being.
Dat hij zijn icoonachtige status aan zijn filmwerk te danken heeft is onmogelijk te verifieren.
In de BB-wereld was hij toen al een icoon en was het nog steeds toen hij reeds 5 jaar acteerde waarvan geen enkele goed was.
Trouwens weet je blijkbaar onvoldoende over Arnolds politieke visie. Meerdere malen lag hij zwaar in de clinch met zijn partijtop omdat hij de belangen van zijn burgers belangrijker vond dat hun politieke affiliatie.