AndroidHealthClinic

The Iron never lies to you

Matig idd een aantal maaltijden maar er zitten ook monstermeals bij beest.
Overall kan je ook weer tevreden zijn. Goed te horen dat je draad weer hebt opgepakt. S6 met je verdere trainingen.
Geen KG luiwammes zitten jij en Loo ong. op dezelfde status?

nette training, en ik vind je voeding goed genoeg. Ik zou heel blij zijn als ik zo goed zou eten.

Ik haal nog niet de helft van die voeding op een doordeweekse schooldag. (schaam)

Ziet er goed uit man. Niet teveel b**chen over je ''slechte'' voeding ;) de helft van het forum kan een voorbeeld aan zo'n voeding nemen vermoed ik. (waaronder ik :rolleyes:)

• Topic Starter Topic Starter
Yo conjo's,

Ik krijg steeds pmtjes van verschillende mensen over kuur vragen, waarschijnlijk is er een vergissing opgetreden ofzo. Maar ik ben naar mijn weten nog naturel tenzij Loo pilletjes dianabol in mn cola heeft gedaan tijdens uitgaan???

Mzl

Yo conjo's,

Ik krijg steeds pmtjes van verschillende mensen over kuur vragen, waarschijnlijk is er een vergissing opgetreden ofzo. Maar ik ben naar mijn weten nog naturel tenzij Loo pilletjes dianabol in mn cola heeft gedaan tijdens uitgaan???

Mzl

:roflol:

Mensen nemen die posts van je over een 'kuurtje' soms te serieus en je gyno-topic hielp ook al niet mee denk ik.

knappe fysiek man!

Yo conjo's,

Mzl

yo Puta,

Loo stop geen dianabol in je cola. Maar prikt je elk keer stiekem met 0,4 mm onderhuids naaldje in je kont. Voel je niks van. STH dus je gaat binnenkort groeien als een monster:D

Mazzel

TRAININGEN posten b*ch, met gewichten en reps erbij.

TRAININGEN posten b*ch, met gewichten en reps erbij.

Ik ben uit mn bed gekomen om nog ff mn training te posten.

Training gister;

Triceps pushdown
Close grip bench press
Seated Skullcrushers
1 arm cable extensions

Vandaag

Training

Wide grip pull downs

10x60
10x80
10x90
10x70

Seated rows

10x62,5
10x85
10x100
10x70

T-bar rows

10x40
10x55
10x55
10x40

Deadlift

10x60
10x100
6x120
10x100

Dumbbell shrugs

10x32
10x38
10x42
10x26

Scott bench cable curls

5 sets

Opmerkingen; Na trainen standaard ritueel gevolgd, woog 97 kg. Nu nog de 100-105 kg zien aan te tikken en ik ga cutten greg sampaio sT:cool:

Update; Woensdag 17 december 2008

Laatste foto van 2008, heb een paar slechte maanden van slecht eten/trainen/lage intensiteit achter de rug.Paar kg's kwijt geraakt ( voornamelijk vocht ). **** it, langzamerhand ben ik het weer een beetje bij beetje aan het opbouwen.

Doelen voor zomer 2009 hieronder uitgelicht

- 90 kg --> 97 kg

- 12 % --> 8%

-Bovenkant borst
-Bovenbenen
-Kuiten
-Armen
-Kerstboom in m'n onderrug zodat ik kerst 2009 wel kan vieren

Voeding

matig

Netjes dat je de 97kg al hebt aangetikt kerel, wat is je vetpercentage nu ongeveer?
Net zoals Loo een goede training verder ntr. ;)

Waarom hou jij je deadlifts zo laag deze training? Of ook om je rug wat rust te gunnen verder? Liever een kleine kerstboom in je onderrug tegen de zomer dan een gebroken stam natuurlijk...

Citaat:
Update; Woensdag 17 december 2008
Laatste foto van 2008, heb een paar slechte maanden van slecht eten/trainen/lage intensiteit achter de rug.Paar kg's kwijt geraakt ( voornamelijk vocht ). **** it, langzamerhand ben ik het weer een beetje bij beetje aan het opbouwen.

Doelen voor zomer 2009 hieronder uitgelicht

- 90 kg --> 97 kg
- 12 % --> 8%

-Bovenkant borst
-Bovenbenen
-Kuiten
-Armen
-Kerstboom in m'n onderrug zodat ik kerst 2009 wel kan vieren

Opmerkingen; Na trainen standaard ritueel gevolgd, woog 97 kg. Nu nog de 100-105 kg zien aan te tikken en ik ga cutten greg sampaio sT

Van 90 kg naar 97 in 4 maanden en vervolgens door naar de 105 kg in nog 2 maanden? De verdenkingen worden groter :D

Naturel is het een ongelooflijk knappe prestatie. Respect en complimenten.

Laatst bewerkt:
Knappe prestatie inderdaad.
Hey sgt we moeten elkaar wel een beetje vertrouwen he ;) deze gast IS gewoon een naturel meso.

Knappe prestatie inderdaad.
Hey sgt we moeten elkaar wel een beetje vertrouwen he ;) deze gast IS gewoon een naturel meso.

**** toen ik net begon met trainen en gainde als een gek goed vreten en trainen kwam ik max 4 kg aan in 4 maanden. Deze bro 7 kg in 4 maanden. Hij heeft monster genen!

Ik vertrouw ook iedereen alleen dat is de gedachte die in mij opkomt. Wellicht een beetje jaloezie?:D

**** toen ik net begon met trainen en gainde als een gek goed vreten en trainen kwam ik max 4 kg aan in 4 maanden. Deze bro 7 kg in 4 maanden. Hij heeft monster genen!

Ik vertrouw ook iedereen alleen dat is de gedachte die in mij opkomt. Wellicht een beetje jaloezie?:D

als het hem daadwerkelijk lukt bij dat doel te halen dan heeft hij OF heel veeeeel aanleg OF ook ik begin dan te twijfelen. zeker gezien de conjo hier pas nu weer ( na een tig aantal weken) zijn trainingen begint te posten.

als het hem daadwerkelijk lukt bij dat doel te halen dan heeft hij OF heel veeeeel aanleg OF ook ik begin dan te twijfelen. zeker gezien de conjo hier pas nu weer ( na een tig aantal weken) zijn trainingen begint te posten.

In dat geval ben ik ook schuldig hoor (5kg op 2 maanden, wel 1,5% bf stijging en dan nog met mijn zwakke voeding etc.). Hangt maar net af van je verleden (spiergeheugen), kennis, wil en doorzettingsvermogen. Helaas gain ik altijd maar in periodes, en pak ik zo om de paar maanden wat massa om dan een hele tijd te stabiliseren, misschien is dat ook Tiger zijn tacktiek. :D

Netjes dat je de 97kg al hebt aangetikt kerel, wat is je vetpercentage nu ongeveer?
Net zoals Loo een goede training verder ntr. ;)

Waarom hou jij je deadlifts zo laag deze training? Of ook om je rug wat rust te gunnen verder? Liever een kleine kerstboom in je onderrug tegen de zomer dan een gebroken stam natuurlijk...

Heb al enige tijd niet meer getraint dus die 120 kg voelde als 160 kg. Vetpercentage is nog steeds hetzelfde, rond de 12% schat ik

Van 90 kg naar 97 in 4 maanden en vervolgens door naar de 105 kg in nog 2 maanden? De verdenkingen worden groter :D

Naturel is het een ongelooflijk knappe prestatie. Respect en complimenten.

:bang:

Hahaha ja klopt, maar had het paar weken ****ing druk met mn stageverslag. En ik heb zat periodes dat ik geen zin heb om in mn log te posten:D

In dat geval ben ik ook schuldig hoor (5kg op 2 maanden, wel 1,5% bf stijging en dan nog met mijn zwakke voeding etc.). Hangt maar net af van je verleden (spiergeheugen), kennis, wil en doorzettingsvermogen. Helaas gain ik altijd maar in periodes, en pak ik zo om de paar maanden wat massa om dan een hele tijd te stabiliseren, misschien is dat ook Tiger zijn tacktiek. :D

Heb precies hetzelfde, okt tot dec 2008 schommelde mijn gewicht tussen de 90-92 kg ( plateau ). Vanaf Januari 7 kg aangekomen met gelijke vetpercentage, vreemdgenoeg heb ik er weinig moeite voor gedaan en er waren periodes dat ik weken slecht trainde of helemaal niet kwam.

cutten a greg sampio style?

Test P etc?

Terug
Naar boven