The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
( niet gegeten had ik geen zin in = prullenbak of homeless guy )

Yo conjo's,
Ik krijg steeds pmtjes van verschillende mensen over kuur vragen, waarschijnlijk is er een vergissing opgetreden ofzo. Maar ik ben naar mijn weten nog naturel tenzij Loo pilletjes dianabol in mn cola heeft gedaan tijdens uitgaan
Mzl

Mensen nemen die posts van je over een 'kuurtje' soms te serieus en je gyno-topic hielp ook al niet mee denk ik.

Yo conjo's,
Ik krijg steeds pmtjes van verschillende mensen over kuur vragen, waarschijnlijk is er een vergissing opgetreden ofzo. Maar ik ben naar mijn weten nog naturel tenzij Loo pilletjes dianabol in mn cola heeft gedaan tijdens uitgaan
Mzl

TRAININGEN posten b*ch, met gewichten en reps erbij.

Update; Woensdag 17 december 2008
Laatste foto van 2008, heb een paar slechte maanden van slecht eten/trainen/lage intensiteit achter de rug.Paar kg's kwijt geraakt ( voornamelijk vocht ). **** it, langzamerhand ben ik het weer een beetje bij beetje aan het opbouwen.
Doelen voor zomer 2009 hieronder uitgelicht
- 90 kg --> 97 kg
- 12 % --> 8%
-Bovenkant borst
-Bovenbenen
-Kuiten
-Armen
-Kerstboom in m'n onderrug zodat ik kerst 2009 wel kan vieren

Citaat:
Update; Woensdag 17 december 2008
Laatste foto van 2008, heb een paar slechte maanden van slecht eten/trainen/lage intensiteit achter de rug.Paar kg's kwijt geraakt ( voornamelijk vocht ). **** it, langzamerhand ben ik het weer een beetje bij beetje aan het opbouwen.
Doelen voor zomer 2009 hieronder uitgelicht
- 90 kg --> 97 kg
- 12 % --> 8%
-Bovenkant borst
-Bovenbenen
-Kuiten
-Armen
-Kerstboom in m'n onderrug zodat ik kerst 2009 wel kan vieren
Opmerkingen; Na trainen standaard ritueel gevolgd, woog 97 kg. Nu nog de 100-105 kg zien aan te tikken en ik ga cutten greg sampaio sT

Knappe prestatie inderdaad.
Hey sgt we moeten elkaar wel een beetje vertrouwen hedeze gast IS gewoon een naturel meso.

**** toen ik net begon met trainen en gainde als een gek goed vreten en trainen kwam ik max 4 kg aan in 4 maanden. Deze bro 7 kg in 4 maanden. Hij heeft monster genen!
Ik vertrouw ook iedereen alleen dat is de gedachte die in mij opkomt. Wellicht een beetje jaloezie?![]()
**** toen ik net begon met trainen en gainde als een gek goed vreten en trainen kwam ik max 4 kg aan in 4 maanden. Deze bro 7 kg in 4 maanden. Hij heeft monster genen!
Ik vertrouw ook iedereen alleen dat is de gedachte die in mij opkomt. Wellicht een beetje jaloezie?![]()
als het hem daadwerkelijk lukt bij dat doel te halen dan heeft hij OF heel veeeeel aanleg OF ook ik begin dan te twijfelen. zeker gezien de conjo hier pas nu weer ( na een tig aantal weken) zijn trainingen begint te posten.

Netjes dat je de 97kg al hebt aangetikt kerel, wat is je vetpercentage nu ongeveer?
Net zoals Loo een goede training verder ntr.
Waarom hou jij je deadlifts zo laag deze training? Of ook om je rug wat rust te gunnen verder? Liever een kleine kerstboom in je onderrug tegen de zomer dan een gebroken stam natuurlijk...
Van 90 kg naar 97 in 4 maanden en vervolgens door naar de 105 kg in nog 2 maanden? De verdenkingen worden groter
Naturel is het een ongelooflijk knappe prestatie. Respect en complimenten.

als het hem daadwerkelijk lukt bij dat doel te halen dan heeft hij OF heel veeeeel aanleg OF ook ik begin dan te twijfelen. zeker gezien de conjo hier pas nu weer ( na een tig aantal weken) zijn trainingen begint te posten.

In dat geval ben ik ook schuldig hoor (5kg op 2 maanden, wel 1,5% bf stijging en dan nog met mijn zwakke voeding etc.). Hangt maar net af van je verleden (spiergeheugen), kennis, wil en doorzettingsvermogen. Helaas gain ik altijd maar in periodes, en pak ik zo om de paar maanden wat massa om dan een hele tijd te stabiliseren, misschien is dat ook Tiger zijn tacktiek.![]()