AndroidHealthClinic

The Iron never lies to you

Was jij dat die eerste was geworden met expiditie Robinson?
Daarna weer begonnen met trainen:D

:roflol:

Nee sorry, ik ken enkel Olga Urashova van Expeditie Robinson. :D

Heb al enige tijd niet meer getraint dus die 120 kg voelde als 160 kg. Vetpercentage is nog steeds hetzelfde, rond de 12% schat ik

Heb precies hetzelfde, okt tot dec 2008 schommelde mijn gewicht tussen de 90-92 kg ( plateau ). Vanaf Januari 7 kg aangekomen met gelijke vetpercentage, vreemdgenoeg heb ik er weinig moeite voor gedaan en er waren periodes dat ik weken slecht trainde of helemaal niet kwam.

Hehe heel herkenbaar. Lijken wel natuurlijke pieken te zijn. Mijn test-level lijkt dan ook extreem omhoog te knallen, weet nog goed hoe geil ik enkele weken geleden was bij die eerste lentedagen, damn. :roflol: Trainingen gingen toen ook het best.

En als je een tijdje geen deadlifts doet lijken ze idd direct een stuk zwaarder. Bij 12% sta je er nog altijd goed bij man, die 8% mag geen probleem zijn. Idd lekker tot 100-105 en dan een klein cutje om het af te werken. :)

ben benieuwd, je staat er nu al ****ing goed bij vind ik, vooral je schouders springen der echt mooi uit, de rest is gewoon goed omdat je droog staat maar niks overweldigends.

tevens eet je wel vaak zie ik en dat zou wel eens een belangrijke factor kunnen zijn, ook al train je wat minder. misschien groei jij wel als je gewoon veel rust nemt, ongeacht of het nou loeihard gaat of niet. Of je bent gewoon zo'n mofo met mesogenen...... we zien het wel..... zou je niet als trainingspartner willen hebben..... 7kg..... zou gek worden :cool::cool::cool:

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd, je staat er nu al ****ing goed bij vind ik, vooral je schouders springen der echt mooi uit, de rest is gewoon goed omdat je droog staat maar niks overweldigends.

tevens eet je wel vaak zie ik en dat zou wel eens een belangrijke factor kunnen zijn, ook al train je wat minder. misschien groei jij wel als je gewoon veel rust nemt, ongeacht of het nou loeihard gaat of niet. Of je bent gewoon zo'n mofo met mesogenen...... we zien het wel..... zou je niet als trainingspartner willen hebben..... 7kg..... zou gek worden :cool::cool::cool:

:roflol:

Laatst bewerkt:

Klopt deze mother****er is bijna niet bij te houden, valt niet tegen aan te werken. Insane gains.
Maar ik ben er heel blij mee, ik laat het namelijk nooit van m'n ****ing leven gebeuren dat tiger4evah sterker wordt dan mij dus ik moet ke*ker hard werken om bij te blijven.
Daarom ben ik vannacht gewoon dronken geworden ipv superdronken, ik wil niet teveel achter gaan lopen.

Greg sapmio? Nog nooit van gehoord. Tell me..

Mooi doel Tiger. Je hebt al een erg goed BF naar mijn idee. Hoelang wil je er voor uittrekken?

Ga je iets van Efedrine gebruiken of heb je andere plannen? Ben benieuwd.

Mooi doel Tiger. Je hebt al een erg goed BF naar mijn idee. Hoelang wil je er voor uittrekken?

Ga je iets van Efedrine gebruiken of heb je andere plannen? Ben benieuwd.

De plannen zijn om tot Juni 2009 door te gaan met mn bulk en proberend hetzelfde vetpercentage te behouden. Hoelang ik ervoor wil uittrekken? Net zolang tot hopelijk mijn puffy nipples verdwijnen, mn hoofd weer egaal is in plaats van rond en er weer aders op mn buik staan. Dieet zal nagenoeg hetzelfde blijven in mijn cut, misschien hier en daar een verandering maar veel zal het niet zijn.

Morgen begin ik met het nieuwe schema die ik 8-10 weken ga aanhouden. Ik ga me op dit schema vooral concentreren op mn pectoralis major, armen en lats. Hoe langer je armen. Hoe meer je schouders en triceps het werk overnemen.Paar punten die ik in mijn borst training ga invoeren om die bovenkant wakker te maken zijn;

- Tijdens bankdrukken de stang wijder vastpakken, laten zakken naar mijn hals. Dus niet op het midden of op tepelhoogte.

- Niet in de verleiding komen om de oefening door mijn schouders te laten doen, heb altijd een gruwelijke verzuring in mijn schouders tijdens een incline benchpress oefening.

- Zorgen dat er genoeg lucht in mijn longen zit en het borstbeen omhoog houden.

- Niet gek laten maken door gewichten, zeurende schouder? Oefening lichter pakken tot er een betere mind-musle connection is.

- Loo een bitchslap geven

Schema tot aan Juni 2009

Borst/biceps

Incline db press (45 graden)
Bench press
Incline cable fly's 3 sets
Incline bench press (60 graden) 2 a 3 sets

Barbell curls
Scott bench dumbbell curls 3 sets
Rope cable hammer curls 3 sets

Benen

Full squat normal stance
Leg press (plate loaded schuin omhoog)
Standing leg curl 3 sets
Leg extensions (charles glass style; bovenlichaam schuin naar achter leunen)
Calve raises op leg press (schuin omhoog)
Seated calve raises

Rug / rear delts / traps

Deadlift
Wide grip pull ups
Bent over rows
Dumbbell rows 3 sets
Bent over side raises 3 sets

Barbell shrugs
Dumbbell shrugs

Schouders / Triceps

Seated dumbbell press
Standing dumbbell front raises
Standing dumbbell side raises
Cable side raises 3 sets

Push down rechte stang 3 sets
Seated triceps extensions (ez-stang)
C.G.B.P
Rope pull down 3 sets

Plak er nog een 5e dag in om triceps,lats en buik nog een keer te pakken. En ik gooi er nog een cardio dag of 2 in.

Groetjes

Je kan nog fatsoenlijk deadliften de dag na squats? :d

Heftig schema.
Gaat helemaal goedkomen!
maandag borst / dinsdag benen
donderdag rug

Heb je echt geen last hoor om te gaan DL!

Mooi schema, goed uitgedacht.
Wens je alle suc6.

Mooi verhaal, mooi schema; je kan zien dat daar echt goed is over nagedacht :cool:

Time to show some ****ing effort bro! :wl::hedbang:

Over dat wijd beetpakken, wat is het voordeel daarvan?

hoe breed pak je nu dan ? als je al zegt dat je schouders verzuren.
Want als ik m wijd pak help ik voor mn gevoel juist mn schouder naar de donder.

Mooi verhaal, mooi schema; je kan zien dat daar echt goed is over nagedacht :cool:

Time to show some ****ing effort bro! :wl::hedbang:

Over dat wijd beetpakken, wat is het voordeel daarvan?

Hoe langer je armen. Hoe meer je schouders en triceps het werk overnemen. Ik heb dus zoals je weet altijd een pomp in mn schouders in plaats van mn bovenkant borst. De truc is om je borst gewoon wijder te maken door middel van de stang wijder vast te pakken. Schouders en triceps hoeven nu jack shit werk te verrichten.

Mannen met relatief korte armen en een ronder middenrif( romp ) boeken meer resultaat uit die oefening. Mannen met langere armen en een wat vlakker borstbeen zijn vooral sterker in hun pezen.
Als je om je heen kijkt zie je vanzelf dat mannen met relatief korte armen en een ronder middenrif meer resultaat halen uit die oefening. Mannen met langere armen en een wat vlakker borstbeen lijken vooral sterker in hun pezen te worden en zijn typisch wat wijder in de rug en schouders.

Hoe langer je armen. Hoe meer je schouders en triceps het werk overnemen.
Ik heb dus zoals je weet altijd een pomp in mn schouders in plaats van mn bovenkant borst. De truc is om je borst gewoon wijder te maken door middel van de stang wijder vast te pakken. Schouders en triceps hoeven nu jack shit werk te verrichten.

Mannen met relatief korte armen en een ronder middenrif( romp ) boeken meer resultaat uit die oefening. Mannen met langere armen en een wat vlakker borstbeen zijn vooral sterker in hun pezen.
Als je om je heen kijkt zie je vanzelf dat mannen met relatief korte armen en een ronder middenrif meer resultaat halen uit die oefening. Mannen met langere armen en een wat vlakker borstbeen lijken vooral sterker in hun pezen te worden en zijn typisch wat wijder in de rug en schouders.

Mooie theorie, hier en daar raakt ie kant nog wal maar ik snap wat je bedoelt.
Ik ben het niet helemaal eens met die wijde grip, als je wilt dat je triceps en schouders niet veel van het werk doen moet je niet helemaal uitstoten. Juist het laatste gedeelte van de concentrische, net voor de elleboog-lock, is veel schouders en triceps. Wil je hem alleen op de borst pakken dan moet je, naast diep zakken, niet helemaal uitstoten. Veel pro bodybuilders passen die techniek toe.
Volgens mij heb ik dat ook al een keer of 20 gezegd....
Met een wijdere grip schakel je wel iets triceps activatie uit, dit is ook onderzocht met EMG onderzoek, maar door een echt wijde grip te pakken kan je minder diep zakken = minder stretch op je borstvezels = minder stress erop.
Nu gaan we voortaan met dumbbells schuin benchen dus zal je daar niet zo heel veel last van hebben. Anderzijds is het met dumbbells erg moeilijk een extra wide grip te realiseren. Maar ik zal er op toezien dat je hem toepast ;)
Give it a try, nee heb je ja kan je krijgen...

Ik ben het wel eens met Tiger maar wat jij zegt Loo zit ook wat in over dat 'niet volledig uitstoten'.

Sowieso pak ik hem zelf ook breed bij bench, gevoelsmatig alleen al voel ik mijn borst veel beter dan bij een normale grip. Ik zou net zeggen dat er meer stress op komt te liggen?

Terug
Naar boven