Mooi doel Tiger. Je hebt al een erg goed BF naar mijn idee. Hoelang wil je er voor uittrekken?
Ga je iets van Efedrine gebruiken of heb je andere plannen? Ben benieuwd.
De plannen zijn om tot Juni 2009 door te gaan met mn bulk en proberend hetzelfde vetpercentage te behouden. Hoelang ik ervoor wil uittrekken? Net zolang tot hopelijk mijn puffy nipples verdwijnen, mn hoofd weer egaal is in plaats van rond en er weer aders op mn buik staan. Dieet zal nagenoeg hetzelfde blijven in mijn cut, misschien hier en daar een verandering maar veel zal het niet zijn.
Morgen begin ik met het nieuwe schema die ik 8-10 weken ga aanhouden. Ik ga me op dit schema vooral concentreren op mn pectoralis major, armen en lats. Hoe langer je armen. Hoe meer je schouders en triceps het werk overnemen.Paar punten die ik in mijn borst training ga invoeren om die bovenkant wakker te maken zijn;
- Tijdens bankdrukken de stang wijder vastpakken, laten zakken naar mijn hals. Dus niet op het midden of op tepelhoogte.
- Niet in de verleiding komen om de oefening door mijn schouders te laten doen, heb altijd een gruwelijke verzuring in mijn schouders tijdens een incline benchpress oefening.
- Zorgen dat er genoeg lucht in mijn longen zit en het borstbeen omhoog houden.
- Niet gek laten maken door gewichten, zeurende schouder? Oefening lichter pakken tot er een betere mind-musle connection is.
- Loo een bitchslap geven
Schema tot aan Juni 2009
Borst/biceps
Incline db press (45 graden)
Bench press
Incline cable fly's 3 sets
Incline bench press (60 graden) 2 a 3 sets
Barbell curls
Scott bench dumbbell curls 3 sets
Rope cable hammer curls 3 sets
Benen
Full squat normal stance
Leg press (plate loaded schuin omhoog)
Standing leg curl 3 sets
Leg extensions (charles glass style; bovenlichaam schuin naar achter leunen)
Calve raises op leg press (schuin omhoog)
Seated calve raises
Rug / rear delts / traps
Deadlift
Wide grip pull ups
Bent over rows
Dumbbell rows 3 sets
Bent over side raises 3 sets
Barbell shrugs
Dumbbell shrugs
Schouders / Triceps
Seated dumbbell press
Standing dumbbell front raises
Standing dumbbell side raises
Cable side raises 3 sets
Push down rechte stang 3 sets
Seated triceps extensions (ez-stang)
C.G.B.P
Rope pull down 3 sets
Plak er nog een 5e dag in om triceps,lats en buik nog een keer te pakken. En ik gooi er nog een cardio dag of 2 in.
Groetjes