AndroidHealthClinic

Contest Log The J-way or the highway; jwdoetditjaarookweermee

• Topic Starter Topic Starter
Wil jullie deze niet onthouden; imo heel goede pic, maar het was deze of de latspread, en laatstgenoemde geeft wel een completer beeld van mn fysiek. Weet niet of het de goede keuze is geweest though xD
7e3c74ba-d043-40a1-a4ba-4c9185734f87_zps2qlxpiou.jpg

Je staat toch op de 1e plek? Hoezo dan verkeerde keuze?

Plek 1 en 2 gaan sowieso tussen jouw en Bob. Moge de beste winnen! Gewoon bij je keuze neerleggen bro, take it All Like a man <3

Oh en deze foto is ook vet, net als de rest bro!

Plek 1 en 2 gaan sowieso tussen jouw en Bob. Moge de beste winnen! Gewoon bij je keuze neerleggen bro, take it All Like a man <3

Oh en deze foto is ook vet, net als de rest bro!
oh zo bedoel ik t ook niet haha. Als ik 2e word is dat jammer, maar terecht. Bob staat er ziek goed bij, dat heb ik m ook verteld. Ben totaal niet zeker van mn eerste plek om die reden, and thats okay!

oh zo bedoel ik t ook niet haha. Als ik 2e word is dat jammer, maar terecht. Bob staat er ziek goed bij, dat heb ik m ook verteld. Ben totaal niet zeker van mn eerste plek om die reden, and thats okay!

Maakt ook niet uit, Bob is een gedegen tegenstander idd! Zou hem ook knijpen in jouw schoenen nu :D

kneiter harde viziek weer jw

Fotos in paint verkleind, dus ze zien dr wat lelijk uit. Maar hier wel leuke vergelijkingen tussen 2015 (links) en 2016 (rechts)
Denk dat ik nog niet eerder zo'n stap vooruit heb gemaakt als afgelopen jaar. Op naar het volgende!

fdb%202015%202016_zpsabwdvtng.jpg

back%202015%202016_zpskczrguq6.jpg

side%20tric%202015%202016_zpsqm4gmxid.jpg

Goeie baardgains ook man godver.. Kom ik met mijn Marokkaanse vlastuintje op mijn 32e :roflol:

wel wat definitie in je kapsel verloren zie ik

meer lijnen vorig jaar

Respect hoor JW, dat je dit hebt bereikt, terwijl het zeker geen gemakkelijk jaar voor je is.

ik had de foto die je net post in je collage gedaan. Ik vind je een beetje glad ogen op die front latspread en al helemaal t.o.v die foto die je hier post.

Zoals ik al zei, hard met veel massa. Zeer mooi en haast onmogelijk als je moet kijken naar je beperkingen qua oefeningen.ook extra props aangezien je een groot aantal leden hun denkwijze mbt voeding hebt veranderd incl mezelf.

Klein klein aandachtspuntje mss kuiten,Gek genoeg lijken je hams groter vorig jaar of is het illusie door de foto dunno.

ik had de foto die je net post in je collage gedaan. Ik vind je een beetje glad ogen op die front latspread en al helemaal t.o.v die foto die je hier post.
Ondanks dat ik JW zijn veters absoluut niet mag strikken op gebied van massa vind ik dit ook idd. Op sommige foto's hier in je log lijk je toch wat buffer/met meer massa te staan @Jwdoetookmee. De pic die je als laatst hier gepost hebt (als ik het goed heb die front pic) had ik er bijvoorbeeld sowieso in gedaan.

Btw, checkte laatst een filmpje op je insta. Heb een tijdje rondgelopen met zeurende pijn tijdens flyes. Dit kwam dus doordat ik me armen in positive beweging te ver naar elkaar toe bewoog. Doe hem nu zoals jou en gaat zonder problemen!

Denk dat de winnaar weer duidelijk is ;)

Hoe kom je aan al die blessures als ik vragen mag ?:)

kneiter harde viziek weer jw

thanks brah

Respect hoor JW, dat je dit hebt bereikt, terwijl het zeker geen gemakkelijk jaar voor je is.

dank!

thanks voor de feedback! zat zelf ook erg te twijfelen, maar dan had ik weer geen front leg pic gehad. was erg lastige keuze!

Zoals ik al zei, hard met veel massa. Zeer mooi en haast onmogelijk als je moet kijken naar je beperkingen qua oefeningen.ook extra props aangezien je een groot aantal leden hun denkwijze mbt voeding hebt veranderd incl mezelf.

Klein klein aandachtspuntje mss kuiten,Gek genoeg lijken je hams groter vorig jaar of is het illusie door de foto dunno.

thanks! kuiten mogen inderdaad stuk voller, ben ermee bezig!

Ondanks dat ik JW zijn veters absoluut niet mag strikken op gebied van massa vind ik dit ook idd. Op sommige foto's hier in je log lijk je toch wat buffer/met meer massa te staan @Jwdoetookmee. De pic die je als laatst hier gepost hebt (als ik het goed heb die front pic) had ik er bijvoorbeeld sowieso in gedaan.

Btw, checkte laatst een filmpje op je insta. Heb een tijdje rondgelopen met zeurende pijn tijdens flyes. Dit kwam dus doordat ik me armen in positive beweging te ver naar elkaar toe bewoog. Doe hem nu zoals jou en gaat zonder problemen!

angles doen heel veel inderdaad..! ene keer vind ik mezelf redelijk buff, andere keer denk ik do i even

en good to hear bro!

Denk dat de winnaar weer duidelijk is ;)

Hoe kom je aan al die blessures als ik vragen mag ?:)

ik hoop het maar nog lang niet zeker!
Bob heeft een 1 gekregen, no idea why, die zal denk ik weggehaald worden; ik heb een 2 te pakken, no idea why, en die blijft denk ik wel staan.
Daarnaast is t pas dag 1 van de hele week, en we ontlopen elkaar niet zo heel veel, zowel qua totale massa, vetpercentage als qua stemming.
Ik zit deze hele week met samengeknepen billen haha, ga nog absoluut nergens van uit!

blessures gewoon van als een domme idioot trainen rond mn 18e. en denk dat ik sowieso wat zwakke joints heb

thanks brah

dank!

thanks voor de feedback! zat zelf ook erg te twijfelen, maar dan had ik weer geen front leg pic gehad. was erg lastige keuze!

thanks! kuiten mogen inderdaad stuk voller, ben ermee bezig!

angles doen heel veel inderdaad..! ene keer vind ik mezelf redelijk buff, andere keer denk ik do i even

en good to hear bro!

ik hoop het maar nog lang niet zeker!
Bob heeft een 1 gekregen, no idea why, die zal denk ik weggehaald worden; ik heb een 2 te pakken, no idea why, en die blijft denk ik wel staan.
Daarnaast is t pas dag 1 van de hele week, en we ontlopen elkaar niet zo heel veel, zowel qua totale massa, vetpercentage als qua stemming.
Ik zit deze hele week met samengeknepen billen haha, ga nog absoluut nergens van uit!

blessures gewoon van als een domme idioot trainen rond mn 18e. en denk dat ik sowieso wat zwakke joints heb
Hij verliest punten door die foute side tricep denk ik lijkt op een gut omdat hij zijn buik niet ingetrokken had maar jij ziet er sowieso droger uit en betere fotos dus komt goed

Edit: was niet bob met die pose :P

Dit was ik bijna vergeten idd.. Maakt het natuurlijk meer respecterend!

Vind die foto die je in deze log postte als laatste wel mooier.
Het is een forum contest en de klassieke poses "ken ik nou wel".
Juist die pose in dit forum is rauwer.

Denk wel dat je de eerste plek hebt veilig gesteld. Gewoon echt een heel goed fysiek weggezet wat je al had maar veel massa bijgepakt nog met dedication qua eten, altijd perfect tracken, en qua trainingsintensiteit. Eig alles zoals het hoort.

Qua concurrentie hoopte ik dat @Punjab je het enorm moeilijk zou maken maar jammer genoeg zo'n kutessure die ertussen kwam..
Echter wel het maximale eruit gehaald ook tot het eind, niks dan respect!
Volgend jaar maak je een geweldige kans als je mee doet!

Nog van plan het podium op te gaan JW?

Post eens een bls bro

Terug
Naar boven