AndroidHealthClinic

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
wat heb je allemaal aangepast aan je eten? ik heb er helaas ook last van maar het valt me nog alles mee!

Basically gewoon vetrijke shit eruit en minder tussendoortjes. Dus mueslireep wordt paar mandarijntjes, geen kaas op de pasta, milnerkaas op brood, dat soort dingen.

Ben je soms je chin volume aan het opvoeren door inspiratie in andere logjes ;). Leuke discussie over voeding ben je gestart trouwens, was interessant om te lezen.

Ben je soms je chin volume aan het opvoeren door inspiratie in andere logjes ;). Leuke discussie over voeding ben je gestart trouwens, was interessant om te lezen.

Haha, ja ik laat me er niet uitchinnen door zo'n ouwe lul :P Ja, vond het ook leuk, jammer genoeg nu alweer ten einde :(

Ben ook even goed voor die discusie gaan zitten hier in je log, vond het zeker ook erg interessant om te lezen. Of het alemaal nou berust op de waarheid is een geheel ander verhaal, maar ik ben het zeker met vele dingen met je eens dat je zeker niet aan een belachelijk voeding schema hoeft te houden om in kracht toe te nemen. Ik trainde eerst als een bodybuilder had mijn voeding daar ook op gebasseerd en of het nou verschil heeft gemaakt niet echt, maar dat was ook voor dat dit ik de regel leerde bij trainen en dan vooral op kracht ´less is more´ en dat heeft mij de gains van mijn leven gegeven. Deze winter gaan eten als een beest voor het eerst in mijn leven beetje het zelfde als jou lekker vet maar toch ook veel eiwitten, eiwitten heb je na mijn mening toch altijd nodig zeker bij mij (4x in de week kracht, 3x duur sport voetbal) wat mijn herstel aanzienlijk verhoogt.
En het ligt ook aan de persoon zelf hoe hij kan groeien wat genetisch bepaald is, mijn broer houdt zich bijvoorbeeld verre van, aan een voedingsschemahij groeit erg hard op broodjes hageslag in de morgen en tosti's 's middags. Dus ik denk dat je ook zeker naar je genetics moet kijken, want voor mij zelf werkt eiwitten en veel eten nog steeds het best.

Ik weet niet wat je bedoelt met 'of het allemaal nou berust op de waarheid', maar mijn punt is voornamelijk dat we die waarheid nog niet kennen. Ik zie daarom weinig reden om veel over mijn voeding na te denken.

Geinig dat jij via een hele andere weg op min of meer hetzelfde eetpatroon uitkomt. Groeien kost energie, vet is een goede energiebron, dus als je het niet te gek maakt, is er niks aan de hand. Eiwitten zijn ook belangrijk, maar ik heb het vermoeden dat je zelfs als krachtsporter minder nodig hebt dan de meesten denken.

Zat trouwens te denken, eigenlijk is het belangrijkste dat je je gewicht in de gaten te houdt en daaraan je voeding aanpast. Goed streven lijkt me om niet meer dan 0,5 kg per week af te vallen, en niet meer dan een kg per maand aan te komen. Met de natte vinger natuurlijk :)

En daar heb je gelijk in heb ik het geluk dat ik totaal niet snel kan aankomen ik heb van het winter echt veel gegeten en 2L volle melk en 1L chocolademelk was standaard voor een dag:P

Dat geluk heb ik dan weer niet, ik kom makkelijk aan en het gaat allemaal op mijn pens zitten :(

Wendler Cyclus 1 Deload

Sq 10x70/70/80
BP 10x50/70/70
MP 10x20/40/40
Rom DL 10x40/70

Effe heel snel achter elkaar afgewerkt. Krachtsinspanning te verwaarlozen, wel flinke hartslag.

Wendler Cyclus 2 Wave 1 Training 1

Met veel tegenzin begonnen, maar eenmaal onder het ijzer had ik er weer helemaal zin in!

Squat ATG

Opwarmen
5x70
3x100
5x120
5x127,5
8x135 (belt)

Tevreden mee.

GM

8x50
4x8x75

Splitsquat

8x30
8x40
8x50

Gewicht vanmorgen 94,5 kg, dus weer precies 0,5 kg verloren. Gaat goed!

Op welk gewicht wil je uitkomen Crakie?

Op welk gewicht wil je uitkomen Crakie?

Mijn doel is dat mijn buik in ontspannen toestand niet verder uitsteekt dan mijn tepels. Vrij vertaald: dat je in t-shirt niet ziet dat ik een dikke pens heb :D

Wendler Cycle 2 Wave 1 Training 2

BP

Opwarmen
8x50
5x70
5x90
5x95
6x102,5 ****ing pathetic :( :(

Krocs

R 15x48,5
L 15x48,5
R 15x46
L 15x46

Die 48,5 voelde echt tyfuszwaar

One Arm DB Press

Opwarmen
3x8x31 L+R

Dips BW

10x
10x
8x

Klote press gaat echt als een dweil. Nieuwe theorie: ik doe UB bijna altijd de dag na LB, en LB na een dag (of meer) rust. Ook al zijn het totaal andere spieren, herstel duurt misschien wat langer met mijn huidige caltekort. Het kan geen kwaad om wat te spelen met de rustdagen zodat ik ook eens vers aan de UB ga.

ik heb ook te erg last van cal tekort en de presses zwaar minder omdat ik mijn presses zoiezo al bagger vind, je pakt wel lekkere zware krocs man respect!

Wendler Cyclus 2 Wave 1 Training 3

Begonnen op een wel heel lage maag: na de lunch niet meer gegeten. Was vergeten iets mee te nemen in de auto en die troep van de tankstations vreet ik niet.

DL

Opwarmen
5x100
5x127,5
5x137,5
9x147,5

Frontsquat

8x50
8x70
8x70
8x75
8x75

Killing

GHR

5x
5x
7x

Decent repout op de lege maag.

nette training! en volgende keer gewoon bende eten bij de tankstations:P

nette training! en volgende keer gewoon bende eten bij de tankstations:P

Laat ze nou eens eiwitshakes ofzo gaan verkopen ;)

Wendler Cyclus 2 Wave 1 Training 4

MP

Opwarmen
3x50
5x55
5x57,5
7x62,5 Mwoah, onder omstandigheden wel aardig

Chins

33 reps in 6 sets

Incl BP

10x50
3x10x70

Hammer curl

3x8x21

BW 94,1. Ga er een boterhammetje per dag uithalen. Maar tot nu toe nog niet erg hoeven lijden onder caltekort, behalve die crisispresses dan :o

fack ik heb regelmatig honger ik voetbal ook nog eens 3 keer per week en bij jou vliegt het er gewoon af!:P
Nice presses voor deze crisis tijd:)

fack ik heb regelmatig honger ik voetbal ook nog eens 3 keer per week en bij jou vliegt het er gewoon af!:P
Nice presses voor deze crisis tijd:)

Tip: gebruik eiwitten om je hongergevoel te bestrijden. Kwark werkt bij mij goed en ik heb altijd een paar hardgekookte eitjes in de koelkast klaarliggen. Shakes kan natuurlijk ook, maar ik heb liever vast voedsel.

eet eiwitrijk genoeg maar misschien wat kwark in de middag is geen slecht idee!

Terug
Naar boven