MuscleMeat

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
Crakie die spierconditie van jouw is weirdo man!! Geen 10 x bw kunnen maar wel 6 x bw met 20kg kunnen...hoe krijg je het voor mekaar :roflol:
Toch goed getraind hoor ;)

Oké ws haal ik 15 wel als de triceps nog vers zijn, maar het blijft behoorlijk bizar ja!

k*t van de bench had het zelfde probleem ook vorige week, haha heb het zelfde cafeine porbleem, heb tentamens dus zuip koffie de hele dag (alleen van trainen is nog niet zoveel gekomen...)

Gelukkig is dat balansprobleem vrij zeldzaam tegenwoordig.

Ik vind koffie eigenlijk niet lekker, maar soms moet het wel. Heb ook tabletjes trouwens, werkt echt goed op de lege maag.

Wendler Cyclus 2 Wave 3 Training 3

DL

Opwarmen: oud papier naar buiten sjouwen
8x70
5x100
5x130
3x150
6x165

Lekkere repout, maar oeioeioei die eerste rep was moeimoeimoeizaam!

Frontsquat

5x50
8x70
8x75
8x80

GHR

6x
4x
6x

Vanochtend een spectaculaire 92,7 kg (-0,8 kg) op de weegschaal, maar ik was ws wel een beetje uitgedroogd.

Zie maar dat ze je nog wel zien staan, 92kg bijna anorexia :laugh:

Dikke rep-out, touch en go neem ik aan?

165kg deadlift voor reps is zeker niet slecht, maar voor daar een suit voor aan te trekken. :D

Het 'cutten' gaat goed, hoe lang ben je eigelijk Crakie? Je kracht lijk je ook wel goed vast te houden of niet? Goed bezig..

165kg deadlift voor reps is zeker niet slecht, maar voor daar een suit voor aan te trekken. :D

sTuit (als in stuiteren), niet suit (als in pak)... gekke Belg ;)

Het 'cutten' gaat goed, hoe lang ben je eigelijk Crakie? Je kracht lijk je ook wel goed vast te houden of niet? Goed bezig..

Nou, ik begin nu toch echt wel afgepeigerd te raken. Morgen nog even MP en dan eens lekker deloaden. Edit: ik ben 1.79 trouwens

Laatst bewerkt:
Wendler Cyclus 2 Wave 3 Training 4

MP

Opwarmen
5x45
5x55
3x62,5
4x70 (belt)

Pullups

37 reps

Incl BP

5x50
8x70
8x77,5
7x85

Hammer curls

8x21
8x21
8x23,5

Move along, sir, nothing to see here...

Wa niks te zien? Dikke mp, dat jij geen repper bent maak je niemand meer wijs! En zeker met weightloss.

ah we schelen een cm lengte en 5 kg bw ;). Toch kort en intensief getraind vandaag Mr. repper in denial..

Wendler Cyclus 2 Deload

Piepen en kraken vandaag, alles stijf. Net genoeg volume gedaan om het los te krijgen, plus een lichte burn.

Squat

10x50
10x70
10x80

FSQ

10x50
10x60

BP

10x50
10x70
10x80

Incl BP

10x50
10x60

Laatst bewerkt:
Wender Cyclus 2 Deload

DL

8x70
8x80
8x90
8x100

MP

8x20
8x30
8x40
8x40

Chins

3x3xBW

Voor het eerst in jaren echt flink last van mijn rug. D'r zit dan iets in de knoop en dat drukt op een zenuw of zo. Tranen schieten me soms in de ogen, maar de fysio heeft nooit iets kunnen vinden. Afijn, gaat wel over. Ik blijf bewegen, ook trainen lukt wel denk ik. Deload geen probleem vandaag in ieder geval.

Wat klote van je rug, hoe lang heb je hier al last van?
sterkte er maar mee crakie!

Wat klote van je rug, hoe lang heb je hier al last van?
sterkte er maar mee crakie!

Dank je, komt wel goed. Ik heb hier al twintig jaar last van, maar sinds ik krachttraining doe is het veeeeel beter. Vast geen toeval dat ik in een deload weer eens een aanval krijg ;)

Klote man, waar zit de pijn..onderrug of bovenin?

Foam rollen, vooral handen achter hoofd en ellebogen tegen elkaar.
Daarna handen gekruist over schouders en rollen. 's ochtends en 's avonds.
Foam rollen van de lats wil ook helpen. Tennisbal of nog beter, lacrosse bal op de traps leggen (liggend) en handen strekken/naast hoofd laten vallen.

5 minuten in de squat houding zitten. Scheen tegen deur zetten en andere voet zo ver mogelijk naar voren (heup- mobiliteit).

Succes.

Klote man, waar zit de pijn..onderrug of bovenin?

Foam rollen, vooral handen achter hoofd en ellebogen tegen elkaar.
Daarna handen gekruist over schouders en rollen. 's ochtends en 's avonds.
Foam rollen van de lats wil ook helpen. Tennisbal of nog beter, lacrosse bal op de traps leggen (liggend) en handen strekken/naast hoofd laten vallen.

5 minuten in de squat houding zitten. Scheen tegen deur zetten en andere voet zo ver mogelijk naar voren (heup- mobiliteit).

Succes.

Het zit onderin, dus foam rollen lukt niet echt. Maar het gaat vandaag al een stuk beter mannen! Knoop is eruit en de pijnscheuten zijn weg. Dat lichte deadliften, wat yoga stretches uit het arsenaal van een vriendin en een flinke sloot bier heeft goed geholpen :D

Bier is eigenlijk de beste pijnstiller, weet ik al jaren. :D

Terug
Naar boven