Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

87.5 kg - netjes craakmans - je komt bij me in buurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Je vochthuishouding wisselt enorm omdat je gewoon onregelmatig eet Eetschema: ontbijt: kwark tussendoor: kwark lunch: kwark tussendoor: kwark diner: kwark met whey alstu!

:roflol:

Hier is mijn eetpatroon:

Ontbijt

250 g Low-fat Griekse yoghurt + fruit + noten + honing

of

Havermout-eiwitpannenkoeken (bak 1x per maand hele stapel) + fruit

Lunch

5 boterhammen, gevarieerd beleg + 0,5 liter karnemelk

4 uurtje

Fruit

Post-workout

20 gram whey + glas chocolademelk

Avondeten

Zeer variabel

's Avonds

Yoghurt of kwark, noten of mijn befaamde havermout-pindakaas-brokken.

ziet er toch al aardig uit als een eetschema Crak ;)

• #2.524
ziet er toch al aardig uit als een eetschema Crak ;)

Nee, want niet iedere maaltijd heeft precies de 'juiste' e/k/v-verhouding (geloof ik sowieso niet in) en calorisch maakt het ook nogal uit of ik de restjes pasta eet als avondeten of naar de shoarmaboer ga ;)

Meh, dan heb ik ook geen eetschema :p De enige 2 maaltijden wat bij mij in orde zijn, is het ontbijt en de lunch.
Voor de rest eet ik gewoon wat mijn vrouw voor me maakt :)

eetschema is voor bodydildoers

En voor mensen die er niet als een obese bij willen lopen.
Ik hou me streng aan mijn schema wat kcals tellen betreft, maar eet 's avonds gewoon met het gezin mee uiteraard, die hoeven geen last te hebben van mijn hobby. :P

Ik hou me streng aan mijn schema wat kcals tellen betreft, maar eet 's avonds gewoon met het gezin mee uiteraard, die hoeven geen last te hebben van mijn hobby. :P

dus kcal niet tellen word iemand meteen obese ?

ik weet hoeveel kcal er in veel van mijn standaard maaltijden zitten. De rest schat ik een beetje. Verder de weegschaal in de gaten houden.

• #2.530
Meh, dan heb ik ook geen eetschema :p De enige 2 maaltijden wat bij mij in orde zijn, is het ontbijt en de lunch. Voor de rest eet ik gewoon wat mijn vrouw voor me maakt :)

Ik bepaal wat er op tafel komt :) Koken is mannenwerk!

Zo is dat. En dan nog heeft het weinig nut IMO. Als je eiwitinname bovengemiddeld is en je calorie-inname past bij je doel, dan is het prima - zelfs al eet je maar 1x per dag bij wijze van spreken.

Ik heb ook geen eetschema. Hou wel ongeveer bij dat ik minimaal 150gr eiwit binnen krijg per dag.
Voor de rest gain ik heel langzaam in bw. De tijden van per maand meerdere kilo's willen aankomen zijn voorbij, daar het toch meer vet is dan spiermassa (na meerdere jaren trainen).

dus kcal niet tellen word iemand meteen obese ?

ik weet hoeveel kcal er in veel van mijn standaard maaltijden zitten. De rest schat ik een beetje. Verder de weegschaal in de gaten houden.
101Kg bij 1m83, dan zal je als naturel het nodige vet met je meedragen idd. :trollface:

het is echt niet zo moeilijk om je kcals per maaltijd gewoon in te schatten hoor, dan hoef je niet als een autist alles af te wegen en te tellen

Het is wel zonde van de verloren tijd, energie en kracht wanneer je na een cut weer redelijk snel vet opslaat.

• #2.540
Ik heb ook geen eetschema. Hou wel ongeveer bij dat ik minimaal 150gr eiwit binnen krijg per dag. Voor de rest gain ik heel langzaam in bw. De tijden van per maand meerdere kilo's willen aankomen zijn voorbij, daar het toch meer vet is dan spiermassa (na meerdere jaren trainen).

Precies. Voor mij telt de leeftijd ook nog mee. Hoeveel spiermassa ga ik nog aanmaken op mijn 36e? Kan niet meer eten en trainen als een beest, en dan verwachten dat ik voornamelijk spieren neerleg.

het is echt niet zo moeilijk om je kcals per maaltijd gewoon in te schatten hoor, dan hoef je niet als een autist alles af te wegen en te tellen

Ik heb echt geen flauw benul van mijn cal-inname. Weet niet eens hoeveel gram eiwit per dag.

Terug
Naar boven