- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vochthuishouding wisselt enorm omdat je gewoon onregelmatig eet Eetschema: ontbijt: kwark tussendoor: kwark lunch: kwark tussendoor: kwark diner: kwark met whey alstu!

En voor mensen die er niet als een obese bij willen lopen.

Ik hou me streng aan mijn schema wat kcals tellen betreft, maar eet 's avonds gewoon met het gezin mee uiteraard, die hoeven geen last te hebben van mijn hobby.![]()
Meh, dan heb ik ook geen eetschemaDe enige 2 maaltijden wat bij mij in orde zijn, is het ontbijt en de lunch. Voor de rest eet ik gewoon wat mijn vrouw voor me maakt
![]()
Koken is mannenwerk!ik weet hoeveel kcal er in veel van mijn standaard maaltijden zitten.

101Kg bij 1m83, dan zal je als naturel het nodige vet met je meedragen idd.dus kcal niet tellen word iemand meteen obese ?
ik weet hoeveel kcal er in veel van mijn standaard maaltijden zitten. De rest schat ik een beetje. Verder de weegschaal in de gaten houden.

Ik hou me streng aan mijn schema wat kcals tellen betreft, maar eet 's avonds gewoon met het gezin mee uiteraard, die hoeven geen last te hebben van mijn hobby.![]()
101Kg bij 1m83, dan zal je als naturel het nodige vet met je meedragen idd.![]()
ik ben nog steeds tevreden over mijn cutHet is wel zonde van de verloren tijd, energie en kracht wanneer je na een cut weer redelijk snel vet opslaat.
Ik heb ook geen eetschema. Hou wel ongeveer bij dat ik minimaal 150gr eiwit binnen krijg per dag. Voor de rest gain ik heel langzaam in bw. De tijden van per maand meerdere kilo's willen aankomen zijn voorbij, daar het toch meer vet is dan spiermassa (na meerdere jaren trainen).
het is echt niet zo moeilijk om je kcals per maaltijd gewoon in te schatten hoor, dan hoef je niet als een autist alles af te wegen en te tellen