Fitness Seller

The Lebowski Chronicles

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.501
Bedankt skatjes!

Was gewoon stom van me om niet naar mijn lichaam te luisteren de afgelopen weken. Voelde eigenlijk wel dat het niet goed zat, maar het was ook weer niet erg genoeg om actie op te nemen.

• #3.502
Kleine update voor mijn duizenden fans. Het is vreemd om niet te trainen terwijl ik me op zich best oké voel. Maar even een kleine inspanning - sprintje voor een stoplicht bijvoorbeeld - en ik weet weer dat mijn afweer het nog druk heeft. En aan het einde van de werkweek ben ik echt af, slaap in de weekeinden rustig 11 uur bovenop de degelijke nachten van 8 uur doordeweeks. Hoop dat ik snel verbetering merk, dan kan ik kort daarna ook weer voorzichtig aan het ijzer. In de tussentijd probeer ik op gewicht te blijven, dit is niet te tijd om te cutten.

Beterschap mr lebowski.

Moet je ook iets speciaals doen eigenlijk? Letten op je voeding? Vitamines extra ofzo?

• #3.505

Shut the f**k up, Donny.

Moet je ook iets speciaals doen eigenlijk? Letten op je voeding? Vitamines extra ofzo?

Neuh, ik eet al gezond genoeg. Wel extra opletten dat ik op gewicht blijf. Tis vroeg dag, maar ik lijk op mijn oude eetpatroon nu iets aan te komen. Dat zouden de calorietjes kunnen zijn die ik normaal door trainen verbrandt.

Heb wel een artikel gevonden dat vitamine C helpt om het virus op te ruimen. Maar dan gaat het om 10-50 gram/dag intraveneus. Dat krijg je niet door je strot :D

• #3.506
Ik begin last van mijn rug te krijgen door gebrek aan beweging (ben lang geleden begonnen met fitness vanwege rugklachten). Ga volgende week toch maar eens aan voorzichtig aan de slag.

Yeah! That's the spirit. Succes alvast!

Wel mak an he, als je niet oppast lig je helemaal in de kreukels. Kan je niet wat gaan zwemmen of zo? Niet zo belastend..

• #3.509
  • #3.510
Efkes voelen maar weer, een training kun je het niet noemen.

Squat

Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5

Bench Press

Bent Over Row
Set 1: 50 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8

Later deze week nog zoiets met deadlift, mp en pullups. Daarna in 3-4 weken opbouwen naar een redelijk normale training, als alles goed gaat natuurlijk. Ik heb helaas niet zoveel houvast, behalve mijn gevoel. Alleen koorts na een workout is natuurlijk een duidelijk signaal.

Doe maar rustig dus ;)

• #3.512
Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 120 kg × 5

Military Press
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 5

Pull Up dead hang
Set 1: +92 kg × 5
Set 2: +92 kg × 5

Volgende week alle topsets x3.

• #3.513
Squat
Set 5: 100 kg × 5
Set 6: 100 kg × 5

Bench Press
Set 5: 100 kg × 5
Set 6: 100 kg × 5

Bent Over Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8

Gaat goed. Ik slaap niet meer zo lang en mijn hart gaat niet meer zo belachelijk tekeer bij inspanning. Ik denk dat ik mezelf wel genezen kan verklaren :) Toch ga ik de draad niet oppakken, althans niet waar het op mijn krachtdoelen aankomt. Ik kan het gewoon niet opbrengen om me weer op te laden en voor de honderste keer door dezelfde gewichtranges te trainen waar ik op de een of andere manier iedere keer weer op lijk terug te vallen.

Daarom ga ik eerst het befaamde powerliftersbuikje eraf cutten. Daarna kan ik misschien nog iets van betekenis doen in in de -83 klasse (niet dat ik wedstrijden wil doen...). De cut begint volgende week, ik doe hem in blokken van 4-6 weken met 1-2 weken onderhoud ertussendoor. Heb dan mooi nog 5 weken tot de vakantie.

Goed zo. Niet jezelf opjagen. Zat je niet een beetje tegen een burn-out aan oid?

• #3.515
Goed zo. Niet jezelf opjagen. Zat je niet een beetje tegen een burn-out aan oid?

Nee joh, daar ben ik veel te lui voor :D De meest logische verklaring blijft Pfeiffer: griepachtige verschijnselen met opgezwollen klieren gehad, gevolgd door een periode van zwakte. Al met al kom ik er redelijk goed vanaf, sommige mensen liggen 3 maanden in bed.

Ik ga gezellig doen wat jij doet, maar dan goed :trollface: Zal een logje in de vetverliessectie openen.

Volhouden kraakie, waarom niet is je hele manier van trainen omgooien?
Zal bijvoorbeeld sheiko niet wat voor je zijn?

• #3.518
Volhouden kraakie, waarom niet is je hele manier van trainen omgooien?
Zal bijvoorbeeld sheiko niet wat voor je zijn?

Nope, I'm out. Ik ben er niet voor uit het juiste hout gesneden, zowel fysiek als mentaal.

Hey ik ben al met mn buik tussen mn benen naar een andere sectie verhuisd!

Excuus, had ik niet gezien. Toch zal ik het wel eens eventjes voordoen, cutten gaat me dan wel weer aardig af meestal.

Ben benieuwd,misschien leer ik er wat van voor de.volgende keer dat ik me stoor aan de overkapping.

12 a 16 weken test en je bent er weer helemaal bovenop :D

Terug
Naar boven