Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je ook iets speciaals doen eigenlijk? Letten op je voeding? Vitamines extra ofzo?

Wel mak an he, als je niet oppast lig je helemaal in de kreukels. Kan je niet wat gaan zwemmen of zo? Niet zo belastend..
Toch ga ik de draad niet oppakken, althans niet waar het op mijn krachtdoelen aankomt. Ik kan het gewoon niet opbrengen om me weer op te laden en voor de honderste keer door dezelfde gewichtranges te trainen waar ik op de een of andere manier iedere keer weer op lijk terug te vallen.Goed zo. Niet jezelf opjagen. Zat je niet een beetje tegen een burn-out aan oid?
De meest logische verklaring blijft Pfeiffer: griepachtige verschijnselen met opgezwollen klieren gehad, gevolgd door een periode van zwakte. Al met al kom ik er redelijk goed vanaf, sommige mensen liggen 3 maanden in bed.
Zal een logje in de vetverliessectie openen.Hey ik ben al met mn buik tussen mn benen naar een andere sectie verhuisd!Ik ga gezellig doen wat jij doet, maar dan goedZal een logje in de vetverliessectie openen.
Volhouden kraakie, waarom niet is je hele manier van trainen omgooien?
Zal bijvoorbeeld sheiko niet wat voor je zijn?
Hey ik ben al met mn buik tussen mn benen naar een andere sectie verhuisd!