Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
12 a 16 weken test en je bent er weer helemaal bovenop![]()
Don't tempt me, Frodo!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12 a 16 weken test en je bent er weer helemaal bovenop![]()
Kan je gewoon online bestellen 

Met 6 a 8 weken ben je al terug waar je was en een beetje verder![]()
Sowieso eerst het buikje, dat heb ik ondertussen wel lang genoeg getolereerd.

Plat is goed genoeg.92kg op een meter 80 lijken me nu niet echt stats van iemand met een uitpuilende bierbuik
Ik heb de geneticaloterij niet gewonnen. Ben van mezelf tenger (smal frame), maar zet makkelijk vet aan - voornamelijk op de buik. Wat ik al zei: ik heb eigenlijk niet het fysiek voor deze sport. Daarom wil ik ook naar -83, daar ligt de lat een stuk minder hoog.

Beetje Viking-fysiek is meer naar mijn smaak.Moeilijk te bevatten voor jou, maar niet iedereen wil een bakbeest wordenBeetje Viking-fysiek is meer naar mijn smaak.

een viking fysiek op 1m80
heb je wel een goede baard dan?
The Vikings are often shown as big, bulging guys with long blond hair, but historical records show that the average Viking man was about 170 cm (5'7”) tall which was not especially tall for the time.
Ik heb de geneticaloterij niet gewonnen. Ben van mezelf tenger (smal frame), maar zet makkelijk vet aan - voornamelijk op de buik. Wat ik al zei: ik heb eigenlijk niet het fysiek voor deze sport. Daarom wil ik ook naar -83, daar ligt de lat een stuk minder hoog.