Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pak de draad wel op als er iets te melden is.Ik ben echt niet de enige in deze sectie die alleen met creatine kuurt.
Ja!Nou nou... ook als het slecht gaat loggen héWe zijn per slot van rekening allemaal een beetje ramptoerist
Another one bites the dust.
Gewoon blijven loggen. De kans bestaat dat je zonder feedback, al is het positief of negatief, nog minder motivatie krijgt.

Prima aanpak lijkt mij.
Waarom als het zwaarder wordt maar 1x per 2 weken deadlift?
Je kan die andere weken toh wat lichter doen om herstel niet in de weg te zitten?
Want aangezien je wat stuggled met je deadlift form lijkt mij 1x per 2 weken een beetje weinig
Nog wel flinke spierpijn in de tietjes.
Ben net bij de huisarts geweest, omdat ik toch wel erg slecht reageerde op inspanning. Vooral hart gaat enorm tekeer en vrijdag kreeg ik koorts na de training. Goede kans dat het Pfeiffer is, dat is consistent met de keelproblemen een paar weken geleden. Testen heeft niet veel zin meer, want je weet dan of je het hebt gehad, maar niet wanneer. Plus er is toch niets tegen te doen behalve rust.