Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
8x140kg squat is 100000000000x beter dan 1x130kg bench. Epische vooruitgang!
Thx man, mijn benen trillen er nog steeds van als ik sta

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8x140kg squat is 100000000000x beter dan 1x130kg bench. Epische vooruitgang!

Goed bezig.
fullbody van wendler is prettig, kijk naar second edition book en dan hoofdstuk beginnersschema. Hier staat namelijk ook een fullbody variant. Ik vind deze fullbody (2x per week squat en bench , 1x per week dead en mp) prettiger dan de andere fullbody variant (onder hoofdstuk fullbody).
ik blijf volgen
Op pagina 6 van dit log (met update op pag 7) staat mijn Wendler-plan voor de komende tijd. FB zit daar ook bij, maar met 1x squat + 1x frontsquat.Jammer van de BP, maar die squat is keihard. Niet slecht voor iemand die claimt geen repper te zijn![]()

damn, almost 130kg bench en 8x140kg squat! sterke man hier

Wendler Cycle 1 Wave 1
Seated Behind Neck Press
Opwarmen
8x40
8x50
7x50
Eerste keer dat ik dit doe. Voelt raar.
Waarom deze oefening dan? Staat nou niet bekend als zo'n gezonde oefening voor het schoudergewricht.. die 10x100 bp is trouwens nice!
Op je knieën?Ik weet het, maar ik kon niks anders verzinnen. Ik sta open voor alternatieven, maar er zijn beperkingen door mijn home gym:
- Geen cables enzo
- Ik heb geen echte DB's, die maak ik van minibarbells met schijven en ik heb geen gewichten genoeg om 2 stuks te maken in de range die ik nodig heb (24 - 34 kg zoiets).
Wilde toch wel een keer wat variatie op MP, anders dan gewoon seated.
Ik weet het, maar ik kon niks anders verzinnen. Ik sta open voor alternatieven, maar er zijn beperkingen door mijn home gym:
- Geen cables enzo
- Ik heb geen echte DB's, die maak ik van minibarbells met schijven en ik heb geen gewichten genoeg om 2 stuks te maken in de range die ik nodig heb (24 - 34 kg zoiets).
Wilde toch wel een keer wat variatie op MP, anders dan gewoon seated.

OK duidelijk, alternatief: Javelin press? Doet een maat van me vaak, best zwaar, goed voor grip, core en shoulder strength. Als je barbell heb met center knurling thuis kan je het eens proberen..
http://www.youtube.com/watch?v=losBP-hi9-s
Maar thx, goede suggestie!10x100 op de bench is niet slecht crakie!
Doe je de krocs qua setjes zoals wendler het zegt, jij doet namelijk RLRL
ik doe: RLRLRLRLRL 5 setjes dus heb het dan namelijk rete zwaar!![]()
Voor krocs zijn 1 a 2 setjes wel genoeg vind ik, mits je wel tot het gaatje gaat natuurlijk!Ik heb net heel je logje is doorlezen. Ziet er goed uit man
Ga hier is wat regelmatiger op bezoek komen.
Gezien ik maandag ook met Wendler ga starten kan ik hier nog wel wat leren.

Savickas press mate, is eigenlijk een mp press waarmee je met gestrekte benen op de grond zit.
http://www.youtube.com/watch?v=-2S-41urHGk