MuscleMeat

The Lebowski Chronicles

Goed bezig.

fullbody van wendler is prettig, kijk naar second edition book en dan hoofdstuk beginnersschema. Hier staat namelijk ook een fullbody variant. Ik vind deze fullbody (2x per week squat en bench , 1x per week dead en mp) prettiger dan de andere fullbody variant (onder hoofdstuk fullbody).

ik blijf volgen

Jammer van de BP, maar die squat is keihard. Niet slecht voor iemand die claimt geen repper te zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig.

fullbody van wendler is prettig, kijk naar second edition book en dan hoofdstuk beginnersschema. Hier staat namelijk ook een fullbody variant. Ik vind deze fullbody (2x per week squat en bench , 1x per week dead en mp) prettiger dan de andere fullbody variant (onder hoofdstuk fullbody).

ik blijf volgen

Welkom, ik volg jou ook al :) Op pagina 6 van dit log (met update op pag 7) staat mijn Wendler-plan voor de komende tijd. FB zit daar ook bij, maar met 1x squat + 1x frontsquat.

Jammer van de BP, maar die squat is keihard. Niet slecht voor iemand die claimt geen repper te zijn ;)

Lol, busted! Laatste drie uit m'n tenen hoor, dat kan ik niet iedere week.

zieke training crakie! jammer van die bench maar je bent wel dichtbij gekomen, succes met je wendler:)

Deload

Squat 5x50/70/80
BP 5x40/50/70
DL 5x50/80/90
MP 5x20/40/50

Vandaag begonnen wat netter te eten. Minder vet, iets meer eiwit, daar komt het eigenlijk op neer. Wil zeker niet meer dan 0,5 kg/week verliezen. BW vandaag (ochtend): 97,2.

Crakie's road to a sixpack :p

damn, almost 130kg bench en 8x140kg squat! sterke man hier

damn, almost 130kg bench en 8x140kg squat! sterke man hier

Thank you, sir!

Wendler Cycle 1 Wave 1

Squat ATG

Opwarmen
5x70
5x100
5x115
5x122,5
8x130

Veel meer zat er niet in. Moet altijd op gang komen na de deload.

GM

5x10x65

Kan zwaarder.

Split squats

3x8xBW+20 L+R

Comment: Pffff, zulk volume ben ik niet gewend en mijn conditie is ook niet echt je van het. Doe liever een paar zware repjes :D

Wendler Cycle 1 Wave 1

BP

Opwarmen
5x70
5x90
5x95
10x100 Ben geen repper, maar dit viel me tegen

Kroc row (41 kg, to failure)

R 15x
L 15x
R 15x
L 14x

Seated Behind Neck Press

Opwarmen
8x40
8x50
7x50

Eerste keer dat ik dit doe. Voelt raar.

Dips BW

8x
7x
8x

Comment: Voelde weer erg zwaar.

Wendler Cycle 1 Wave 1

Seated Behind Neck Press

Opwarmen
8x40
8x50
7x50

Eerste keer dat ik dit doe. Voelt raar.

Waarom deze oefening dan? Staat nou niet bekend als zo'n gezonde oefening voor het schoudergewricht.. die 10x100 bp is trouwens nice!

Waarom deze oefening dan? Staat nou niet bekend als zo'n gezonde oefening voor het schoudergewricht.. die 10x100 bp is trouwens nice!

Ik weet het, maar ik kon niks anders verzinnen. Ik sta open voor alternatieven, maar er zijn beperkingen door mijn home gym:

- Geen cables enzo

- Ik heb geen echte DB's, die maak ik van minibarbells met schijven en ik heb geen gewichten genoeg om 2 stuks te maken in de range die ik nodig heb (24 - 34 kg zoiets).

Wilde toch wel een keer wat variatie op MP, anders dan gewoon seated.

Ik weet het, maar ik kon niks anders verzinnen. Ik sta open voor alternatieven, maar er zijn beperkingen door mijn home gym:

- Geen cables enzo

- Ik heb geen echte DB's, die maak ik van minibarbells met schijven en ik heb geen gewichten genoeg om 2 stuks te maken in de range die ik nodig heb (24 - 34 kg zoiets).

Op je knieën?

- Geen cables enzo

OK duidelijk, alternatief: Javelin press? Doet een maat van me vaak, best zwaar, goed voor grip, core en shoulder strength. Als je barbell heb met center knurling thuis kan je het eens proberen..

http://www.youtube.com/watch?v=losBP-hi9-s

10x100 op de bench is niet slecht crakie!
Doe je de krocs qua setjes zoals wendler het zegt, jij doet namelijk RLRL
ik doe: RLRLRLRLRL 5 setjes dus heb het dan namelijk rete zwaar!:P

Not sure if serious, or gay :P

OK duidelijk, alternatief: Javelin press? Doet een maat van me vaak, best zwaar, goed voor grip, core en shoulder strength. Als je barbell heb met center knurling thuis kan je het eens proberen..

http://www.youtube.com/watch?v=losBP-hi9-s

Hmmm, dat kan ik ook wel met dat ministangetje doen. Minder kans dat ik van alles van mijn muren ram :D Maar thx, goede suggestie!

10x100 op de bench is niet slecht crakie!
Doe je de krocs qua setjes zoals wendler het zegt, jij doet namelijk RLRL
ik doe: RLRLRLRLRL 5 setjes dus heb het dan namelijk rete zwaar!:P

Ik kan zeker meer dan 10, maar ja, net uit de deload he :) Voor krocs zijn 1 a 2 setjes wel genoeg vind ik, mits je wel tot het gaatje gaat natuurlijk!

Ik heb net heel je logje is doorlezen :coffeepc:. Ziet er goed uit man ;)
Ga hier is wat regelmatiger op bezoek komen :D.
Gezien ik maandag ook met Wendler ga starten kan ik hier nog wel wat leren.

Ik heb net heel je logje is doorlezen :coffeepc:. Ziet er goed uit man ;)
Ga hier is wat regelmatiger op bezoek komen :D.
Gezien ik maandag ook met Wendler ga starten kan ik hier nog wel wat leren.

Leuk, welkom! Wendler is da man! Geduld hebben is ook discipine :D

Savickas press mate, is eigenlijk een mp press waarmee je met gestrekte benen op de grond zit.

http://www.youtube.com/watch?v=-2S-41urHGk

Ook een goeie, thx!

D'r is toch ook een press dat je de barbell van borst over je hoofd naar je nek brengt en weer terug? Of lul ik nou uit m'n nek?

Terug
Naar boven