De Judas
Cool Novice
- Waardering
- 582
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 50%
(dag 17) 9 juni:
Gewicht: ~ 100.0kg ~ -3,5kg
Oke prima weer snel wat eraf...
Voor de rest vandaag nog cardio sessie opstaan.
Morgen kan ik niet, want dan heb ik ochtenddienst en erna werken bij de vriendin in de zaak (Kermis vanaf morgen).
Zaterdag 11 juni heb ik een bruiloft. 17 juni een dag in de bierbrouwerij van Hertog Jan.. En 26 juni een festivalletje Reinier Zonneveld.
Dus nog flink wat opstaan deze maand. Voor de rest volgende maand gelukkig nog geen echte plannen...
Beetje aan de erg lage kant.. Die 3 dagen ´´birthday´´ terug verdienen.
Cardio:
63 min crosstrainer 675 kcal niveau 7
60 min 10.7km/h 3 min cooldown
Nog 1 of 2x niveau 7 en dan ophogen naar niveau 8.
Zo ziet niveau 7 eruit na 60 min:
(dag 18) 10 juni:
Gewicht: ~ 99.6kg ~ -3,9kg
Vandaag tot 15.00u werken en dan om 16.00u weer werken bij de vriendin op de zaak tot .....u geen training dus.
Net thuis.. tijd voor een speciaalbiertje en wat pecannoten van de kermis... niet goed wel lekkoooor. 😍.
Wel 17.000 stappen gezet vandaag.
Een tripel gehad en een pastry stout, staan niet op myfitnesspall dus 2 andere bieren die in de buurt komen, toegevoegd.
Gewicht: ~ 100.0kg ~ -3,5kg
Oke prima weer snel wat eraf...
Voor de rest vandaag nog cardio sessie opstaan.
Morgen kan ik niet, want dan heb ik ochtenddienst en erna werken bij de vriendin in de zaak (Kermis vanaf morgen).
Zaterdag 11 juni heb ik een bruiloft. 17 juni een dag in de bierbrouwerij van Hertog Jan.. En 26 juni een festivalletje Reinier Zonneveld.
Dus nog flink wat opstaan deze maand. Voor de rest volgende maand gelukkig nog geen echte plannen...
Beetje aan de erg lage kant.. Die 3 dagen ´´birthday´´ terug verdienen.
Cardio:
63 min crosstrainer 675 kcal niveau 7
60 min 10.7km/h 3 min cooldown
Nog 1 of 2x niveau 7 en dan ophogen naar niveau 8.
Zo ziet niveau 7 eruit na 60 min:
(dag 18) 10 juni:
Gewicht: ~ 99.6kg ~ -3,9kg
Vandaag tot 15.00u werken en dan om 16.00u weer werken bij de vriendin op de zaak tot .....u geen training dus.
Net thuis.. tijd voor een speciaalbiertje en wat pecannoten van de kermis... niet goed wel lekkoooor. 😍.
Wel 17.000 stappen gezet vandaag.
Een tripel gehad en een pastry stout, staan niet op myfitnesspall dus 2 andere bieren die in de buurt komen, toegevoegd.
Laatst bewerkt: